Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ariana807 said:

For de som lurer; Jeg kjøpte denne på Rema1000, men har sett at Coop Mega også har dem. Mener at jeg også har sett den hos andre; jeg handler mye hos Extra og Kiwi, så mulig kanskje en eller begge disse butikkene også selger den.

Takk! Har ikke sett den hos min Rema og Kiwi. 

Anonymkode: 24d93...f98

Skrevet

Cherry plommer; 😬😖 Hva i allverden… jeg håper at jeg har klart å kjøpe med meg plommer som er så lang overmodne og rett og slett nært det å råtne. For … bla 🥵 dette var ikke godt! Konsistensen på de jeg har kjøpt var skikkelig grøtete. Det var kanskje 2 halve plommer som var mer nært normal konsistens, som får meg til å tro at disse er skikkelig overmodne. Eneste som ikke stemmer med å være overmodne er at de er ganske smakløse, et hint av sur plomme.

Nei dette var langt fra det jeg så for meg med navnet, og beskeivelsen av at de har krysset kirsebær og plommer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nam!! 😍

IMG_0669.png

• Nyttig 1
Skrevet
18 minutter siden, Sally-Go-Round said:

Nam!! 😍

IMG_0669.png

Hvor er dadlene fra? 

Skrevet
Ariana807 skrev (1 time siden):

Cherry plommer; 😬😖 Hva i allverden… jeg håper at jeg har klart å kjøpe med meg plommer som er så lang overmodne og rett og slett nært det å råtne. For … bla 🥵 dette var ikke godt! Konsistensen på de jeg har kjøpt var skikkelig grøtete. Det var kanskje 2 halve plommer som var mer nært normal konsistens, som får meg til å tro at disse er skikkelig overmodne. Eneste som ikke stemmer med å være overmodne er at de er ganske smakløse, et hint av sur plomme.

Nei dette var langt fra det jeg så for meg med navnet, og beskeivelsen av at de har krysset kirsebær og plommer. 

Jeg husker ikke hvem det var, men det var en influenser på snapchat som la ut noe angående de cherry plommene. Hennes var også grøtete og ekle, og mener det var flere av de som følger henne som også hadde kjøpt dårlige plommer. Viste seg at hennes plommer var pakket for flere måneder siden (det sto på boksen). Står det på boksen din? 

Jeg smakte de for lenge siden, fikk ikke grøtete plommer. De var helt ok, jeg er ikke så glad i plommer. 

Skrevet
Rufs skrev (26 minutter siden):

Hvor er dadlene fra? 

Meny 😊

Skrevet
7 minutter siden, Sally-Go-Round said:

Meny 😊

Nei, altså, sorry. Hvilket land er dadlene fra mente jeg. 😅

Skrevet
N3m0 skrev (47 minutter siden):

Jeg husker ikke hvem det var, men det var en influenser på snapchat som la ut noe angående de cherry plommene. Hennes var også grøtete og ekle, og mener det var flere av de som følger henne som også hadde kjøpt dårlige plommer. Viste seg at hennes plommer var pakket for flere måneder siden (det sto på boksen). Står det på boksen din? 

Jeg smakte de for lenge siden, fikk ikke grøtete plommer. De var helt ok, jeg er ikke så glad i plommer. 

Står ikke noe om pakkedato, eller best før dato.

Skrevet
Ariana807 skrev (Akkurat nå):

Står ikke noe om pakkedato, eller best før dato.

Ok, det gjorde det på hennes, tror det var under lokket. Men de er nok gamle. 

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (2 timer siden):

Jeg hadde akkurat samme opplevelse av de jeg kjøpte i dag, skikkelig skuffa! 

Liten sidenote, frukt og grønt er merket med pakkedato, enten på esken eller forpakning, men det skrives ikke alltid rett frem. På de jeg kjøpte sto det D20L0006M12 på undersiden, dvs pakket dag 20 i måned 12.

Kan jo forklare hvorfor disse var så grøtete når de er fra desember, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe igjen. 

Anonymkode: 9e2ac...e49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Liten sidenote, frukt og grønt er merket med pakkedato, enten på esken eller forpakning, men det skrives ikke alltid rett frem. På de jeg kjøpte sto det D20L0006M12 på undersiden, dvs pakket dag 20 i måned 12.

Kan jo forklare hvorfor disse var så grøtete når de er fra desember, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe igjen. 

Mine har samme kode, og var ikke myke eller grøtete da jeg kjøpte dem for en og en halv uke siden. De var bare litt smakløse, og den smaken som var der, var plomme.

Nå derimot, etter ti dager i kjøleskapet, var de siste gjenglemte blitt myke.

Skrevet

IMG_5873.thumb.jpeg.5736c39aa199006e4bffa505580f6f64.jpegFant denne på Eurospar idag. Plusspoeng for fresht design! Smaken er veldig søt, smaker godteri…litt slik som de blå og rosa flaskene i smågodtet. 
(beklager at bildet ble så stort🙈)

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg hadde akkurat samme opplevelse av de jeg kjøpte i dag, skikkelig skuffa! 

Oi, desember faktisk. At frukten ikke har myglet siden den tid er litt suspekt, da... Nå vet jeg ikke om plommer har lengre holdbarhet enn andre frukter, men 3 måneder? 

Skrevet
Rufs skrev (10 timer siden):

Hvor er dadlene fra? 

Jeg ble nysgjerrig og søkte. Det ser ut som om de kommer fra Iran.

Les mer her.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Brunhilde said:

Jeg ble nysgjerrig og søkte. Det ser ut som om de kommer fra Iran.

Les mer her.

Takk! Jeg sjekket meny og sånn uten å finne. 

Annonse
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (16 timer siden):

Nam!! 😍

IMG_0669.png

Jeg synes ikke disse var så gode. Det var seige litt harde dadler. Liker bedre de i grønn pose fra norgesgruppen. 

Skrevet

Prøvde påleggssalat wow med gulbete og salami med tacosmak og begge var greie. Tror ikke jeg kjøper salamien igjen, for vanlig er bedre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 13.48):

image.png.f96c2c0359a3c8f576562eb0251245df.png

Noen som har funnet denne? I så fall, hvilken butikk fant du den i? Fant bildet i ukens kundeavis fra Kiwi, men fant den ikke på min nærmeste Kiwi iallfall. 

Anonymkode: 7a029...c4a

Kjøpte denne i går på Kiwi i Oslo. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nam!! Jeg har ikke noe i mot kokosnøtt, men jeg har aldri elsket det heller. Denne isen var perfeksjon når det kommer til kokosnøtt, mango og hvit sjokolade. Ikke for søtt og heller ikke for kunstig eller parfymert. Konsistensen var også helt nydelig (tykk og fløyelsaktig)

Håper bare at den kan komme til flere butikker enn Coop Mega for det er ikke akkurat en nærbutikk for meg

image.png.113a35506991d39a1ddcd4748c4484cd.png

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...