AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #18441 Del Skrevet 8. september 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Jelly pop eller noe sånt? Helt enig i at den var kjempegod og litt mer spennende fyll i enn bare nøtter og/eller karamell. Selv om jeg elsker sjokolade med nøtter i også. Jaa, elsker den!! Man får faktisk kjøpt britenes variant av den på nett, jeg har kjøpt noen ganger fra Cooper's Candy, men det er ikke alltid de har den inne: https://www.cooperscandy.no/cadbury-dairy-milk-marvellous-creations-jelly-popping-candy-180g Finnes sikkert andre steder på nett også. Freia sjokolade smaker bedre enn Cadbury synes jeg, men innholdet er helt likt som i Jelly Pop 😍 Bare et tips om dere er like begeistrert for den sjokoladen som meg. Anonymkode: 678d1...653 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2023 #18442 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaa, elsker den!! Man får faktisk kjøpt britenes variant av den på nett, jeg har kjøpt noen ganger fra Cooper's Candy, men det er ikke alltid de har den inne: https://www.cooperscandy.no/cadbury-dairy-milk-marvellous-creations-jelly-popping-candy-180g Finnes sikkert andre steder på nett også. Freia sjokolade smaker bedre enn Cadbury synes jeg, men innholdet er helt likt som i Jelly Pop 😍 Bare et tips om dere er like begeistrert for den sjokoladen som meg. Anonymkode: 678d1...653 Takk for tips, må bestille den en gang! Kanskje Normal også har? De har i hvert fall noe fra Cadbury, kjøpte Cadbury adventskalender der i fjor. Enig i at Freia sjokolade er mye bedre enn Cadbury. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. september 2023 #18443 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jaa, elsker den!! Man får faktisk kjøpt britenes variant av den på nett, jeg har kjøpt noen ganger fra Cooper's Candy, men det er ikke alltid de har den inne: https://www.cooperscandy.no/cadbury-dairy-milk-marvellous-creations-jelly-popping-candy-180g Finnes sikkert andre steder på nett også. Freia sjokolade smaker bedre enn Cadbury synes jeg, men innholdet er helt likt som i Jelly Pop 😍 Bare et tips om dere er like begeistrert for den sjokoladen som meg. Anonymkode: 678d1...653 Takk for tipset ja! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18444 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg savner hvit sjokolade jeg! Og ellers hva har de gjort med chipsen som heter grilla ost? Jeg spiser seriøst alt av chips og alt av sjokolade i nødens stund. (De som vet de vet) Denne chipsen derimot! Gadd ikke spise den. Smakte hverken grilla eller ost! Så bak på posen at de har brukt peanøttolje, kanskje det er det jeg smaker sammen med litt syrlig som de typene som smaker sourcream liksom? Eller er smaksløkene mine helt på bærtur? Er gravid, men har ikke noe slike forestillinger med andre ting. Andre som har smakt den? Jeg er oppriktig i sjokk, jeg har aldri vært borti en chipstype jeg ikke gidder å spise. 😅😂😮 Anonymkode: ec096...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 9. september 2023 #18445 Del Skrevet 9. september 2023 jukkapalme skrev (15 timer siden): Savner den jeg også. Kjedelig at de fjerner alt som ikke er helt A4. De fjerner vel det som ikke selger bra 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 #18446 Del Skrevet 9. september 2023 Besserwisser skrev (6 minutter siden): De fjerner vel det som ikke selger bra 🤷🏼♀️ Selvfølgelig, jeg skjønner jo det, men må være lov å syns det er litt kjedelig likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 9. september 2023 #18447 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg savner hvit sjokolade jeg! Og ellers hva har de gjort med chipsen som heter grilla ost? Jeg spiser seriøst alt av chips og alt av sjokolade i nødens stund. (De som vet de vet) Denne chipsen derimot! Gadd ikke spise den. Smakte hverken grilla eller ost! Så bak på posen at de har brukt peanøttolje, kanskje det er det jeg smaker sammen med litt syrlig som de typene som smaker sourcream liksom? Eller er smaksløkene mine helt på bærtur? Er gravid, men har ikke noe slike forestillinger med andre ting. Andre som har smakt den? Jeg er oppriktig i sjokk, jeg har aldri vært borti en chipstype jeg ikke gidder å spise. 😅😂😮 Anonymkode: ec096...ab8 Den syns jeg var kjempegod! Kjente godt ostesmaken☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18448 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg savner hvit sjokolade jeg! Og ellers hva har de gjort med chipsen som heter grilla ost? Jeg spiser seriøst alt av chips og alt av sjokolade i nødens stund. (De som vet de vet) Denne chipsen derimot! Gadd ikke spise den. Smakte hverken grilla eller ost! Så bak på posen at de har brukt peanøttolje, kanskje det er det jeg smaker sammen med litt syrlig som de typene som smaker sourcream liksom? Eller er smaksløkene mine helt på bærtur? Er gravid, men har ikke noe slike forestillinger med andre ting. Andre som har smakt den? Jeg er oppriktig i sjokk, jeg har aldri vært borti en chipstype jeg ikke gidder å spise. 😅😂😮 Anonymkode: ec096...ab8 Jeg har en mistanke om at det er smaksløkene dine som er litt på bærtur, jeg synes i alle fall den smakte ost og at den var kjempegod! 😅 All Sørlandschips er forøvrig fritert i peanøttolje, ikke kun denne. 😊 Anonymkode: caf01...8e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #18449 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har en mistanke om at det er smaksløkene dine som er litt på bærtur, jeg synes i alle fall den smakte ost og at den var kjempegod! 😅 All Sørlandschips er forøvrig fritert i peanøttolje, ikke kun denne. 😊 Anonymkode: caf01...8e0 Da er det kanskje bare meg da ! Jeg liker jo de andre. 😅 Anonymkode: ec096...ab8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 9. september 2023 #18450 Del Skrevet 9. september 2023 Melkesjokolade Boble var akkurat det jeg forventet, og smakte som sist den var til salgs. Den er veldig god! Dessverre tror jeg den vil forsvinne igjen, siden Stratos allerede har så godt fotfeste - selv om disse er ulike på smak. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 10. september 2023 #18451 Del Skrevet 10. september 2023 Kruset skrev (14 timer siden): Melkesjokolade Boble var akkurat det jeg forventet, og smakte som sist den var til salgs. Den er veldig god! Dessverre tror jeg den vil forsvinne igjen, siden Stratos allerede har så godt fotfeste - selv om disse er ulike på smak. Husker jeg aldri kjøpte Stratos da boble var i butikken sist. Eller melkesjokolade porøs som den kanskje het. Så for min del er denne en vinner. Men vi får se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #18452 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg ble skuffa over grilla ost-chipsen. Kjente det var noe ostepulver forsåvidt, men jeg liker ikke så godt Sørlandschips i utgangspunktet. Anonymkode: dac5f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 10. september 2023 #18453 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (På 9.9.2023 den 12.24): Selvfølgelig, jeg skjønner jo det, men må være lov å syns det er litt kjedelig likevel. Jo, jeg er enig med deg. Er et par ganger jeg er redd for å miste et produkt og er fristet til å kjøpe masse av det bare for å holde det i hylla 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevrolet Skrevet 11. september 2023 #18454 Del Skrevet 11. september 2023 Har redbull sin nye winter-edition kommet i butikkhyllene enda? Burgunder med pæresmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 11. september 2023 #18455 Del Skrevet 11. september 2023 TV2 og Dinside skriver at Boble rives ut av hyllene, samtidig som den brukes for å illustrere krymflasjon. 39,90 for 150 gram blir en del dyrere per kilo enn en vanlig Melkesjokolade. Rema hadde opprinnelig en annen pris i tankene, men de har justert seg etter markedet. Det er en del interessante eksempler å finne nå når det er stort fokus på kampanjer og priser - og kundeavisen allerede er gått til print. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #18456 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg husker ikke at Boble så sånn ut.. Savner DENNE Boblesjokoladen Anonymkode: 28c5a...2b9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #18457 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg husker ikke at Boble så sånn ut.. Savner DENNE Boblesjokoladen Anonymkode: 28c5a...2b9 Jeg husker begge disse, den som er i dag minner kanskje mest om den som het «Porøs». 😊 Anonymkode: caf01...8e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #18458 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 17.30): Hva er galt med firkløver med kaffe?? Synes den var helt sykt god!! Har ikke sett den på lenge 🥺 Anonymkode: 52135...3c3 Smaker det samme som original Anonymkode: 4de5c...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 11. september 2023 #18459 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg husker begge disse, den som er i dag minner kanskje mest om den som het «Porøs». 😊 Anonymkode: caf01...8e0 Slik så den ut før det igjen. Husker godt at teksten var stående, i motsetning til de vanlige platene 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #18460 Del Skrevet 12. september 2023 Finner ikke sørlandschips med ranch noen steder. Det har jo ikke kommet noen nyheter den siste uken. Har kun sett det samme som har vært ute fra før av. Anonymkode: 37090...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå