Wednesday Addams Skrevet 2. april 2023 #17981 Del Skrevet 2. april 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke den rosa ananas? Anonymkode: 97f13...ea2 Har alltid tenkt at den smakte bær av noe slag, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. april 2023 #17982 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ååå!!! Den har jeg savnet! Spiste sååå mye av den på 90-tallet! ❤️❤️❤️ Men hvorfor har de byttet farge på tyggisen? Den skal jo være rosa, er derfor isen heter kræsj pink. Anonymkode: 6b4b0...647 Den rosa isen har vært tilbake i noen år, tyggisen i den er, og var, også gul. Den ble solgt billig hos.. var det Extra.. som "skal ut av sortimentet". Håper de ikke slutter å lage den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17983 Del Skrevet 2. april 2023 Ja, sorry! Er jeg som blandet sammen og brukte feil navn på det som vel bare het pæreis på 90-tallet. Den var uansett kjempegod den gangen, så gleder meg skikkelig til å smake nå. Anonymkode: 6b4b0...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 2. april 2023 #17984 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, sorry! Er jeg som blandet sammen og brukte feil navn på det som vel bare het pæreis på 90-tallet. Den var uansett kjempegod den gangen, så gleder meg skikkelig til å smake nå. Anonymkode: 6b4b0...647 Pæreisen er tilbake den? Men selges kun sammen med andre i en slik samlepakke, og i multipack fra isbilen 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 3. april 2023 #17985 Del Skrevet 3. april 2023 Fant denne idag. Tror den er ny? Helt grei på smak iallefall, smaker svakt syntetisk vannmelon ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 3. april 2023 #17986 Del Skrevet 3. april 2023 5 hours ago, Jadasikkert29 said: Fant denne idag. Tror den er ny? Helt grei på smak iallefall, smaker svakt syntetisk vannmelon ☺️ Har også sett den merket som nyhet. Mulig jeg er helt på bærtur nå, men har ikke Tine hatt iste med vannmelon før? Kanskje det er på grunn av den "energi"-greia at det er en nyhet, men synes liksom jeg har sett produktet før. Kan være at jeg husker feil, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 3. april 2023 #17987 Del Skrevet 3. april 2023 Jadasikkert29 skrev (6 timer siden): Fant denne idag. Tror den er ny? Helt grei på smak iallefall, smaker svakt syntetisk vannmelon ☺️ Hadde vært bedre med sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 4. april 2023 #17988 Del Skrevet 4. april 2023 Vixella skrev (21 timer siden): Har også sett den merket som nyhet. Mulig jeg er helt på bærtur nå, men har ikke Tine hatt iste med vannmelon før? Kanskje det er på grunn av den "energi"-greia at det er en nyhet, men synes liksom jeg har sett produktet før. Kan være at jeg husker feil, da. De har hatt en limited edition tidligere, den var med sukker. Og mye finere farger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 5. april 2023 #17989 Del Skrevet 5. april 2023 19 hours ago, applestories said: De har hatt en limited edition tidligere, den var med sukker. Og mye finere farger. Ja, da er det nok den jeg husker. Enig i at fargene var mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #17990 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg så frosne churros fra Hoff på Obs i går, men er litt skeptisk til hvor godt det funker, så jeg kjøpte ikke - noen andre som har prøvd? Anonymkode: fff2e...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #17991 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 10.25): Jeg så frosne churros fra Hoff på Obs i går, men er litt skeptisk til hvor godt det funker, så jeg kjøpte ikke - noen andre som har prøvd? Anonymkode: fff2e...c46 Har prøvd, stekte de i airfryer. Helt grei løsning😊 Anonymkode: 7a029...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 15. april 2023 #17992 Del Skrevet 15. april 2023 Har kjøpt meg noen kartonger med yoghurt nå. Emballasjen et veldig lite praktisk når det gjelder å få ut siste rest produkt. Det blir liggende ganske mye yoghurt igjen oppetter kantene i kartongen. Jeg prøvde med slikkepott, det ble ganske sølete. Ser for meg at en lavere og videre kartong ville vært mer praktisk i så måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #17993 Del Skrevet 15. april 2023 Kruset skrev (2 minutter siden): Har kjøpt meg noen kartonger med yoghurt nå. Emballasjen et veldig lite praktisk når det gjelder å få ut siste rest produkt. Det blir liggende ganske mye yoghurt igjen oppetter kantene i kartongen. Jeg prøvde med slikkepott, det ble ganske sølete. Ser for meg at en lavere og videre kartong ville vært mer praktisk i så måte. Hva slags yoghurt er det? Anonymkode: 29516...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 15. april 2023 #17994 Del Skrevet 15. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva slags yoghurt er det? Anonymkode: 29516...c6e Tine har lansert yoghurt på literskartong. Gjelder vanilje og skogsbær, i tillegg til en ny variant med sitron og lime. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. april 2023 #17995 Del Skrevet 15. april 2023 Noen som har sett Jordan sin nye tannkrem med lakris og mintsmak? Jeg har så lyst til å prøve den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2023 #17996 Del Skrevet 15. april 2023 Kruset skrev (2 timer siden): Har kjøpt meg noen kartonger med yoghurt nå. Emballasjen et veldig lite praktisk når det gjelder å få ut siste rest produkt. Det blir liggende ganske mye yoghurt igjen oppetter kantene i kartongen. Jeg prøvde med slikkepott, det ble ganske sølete. Ser for meg at en lavere og videre kartong ville vært mer praktisk i så måte. Samme her, faktisk unngått å kjøpe mer delvis pga det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 15. april 2023 #17997 Del Skrevet 15. april 2023 Teknisk sett ikke en nyhet, men fikk endelig smakt pitabrødene fra Bread of the world i dag, og de var like utrolig gode som hvitløksbrødet fra samme produsent 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 15. april 2023 #17998 Del Skrevet 15. april 2023 Wednesday Addams skrev (7 timer siden): Noen som har sett Jordan sin nye tannkrem med lakris og mintsmak? Jeg har så lyst til å prøve den. Nå er jeg lakriselsker av rang, men i tannkrem?! 😱 Nysgjerrig som jeg er, blir jeg jo pent nødt til å prøve.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17999 Del Skrevet 16. april 2023 Wednesday Addams skrev (17 timer siden): Noen som har sett Jordan sin nye tannkrem med lakris og mintsmak? Jeg har så lyst til å prøve den. Har sett den på OBS. Men jeg har ikke prøvd den. Anonymkode: c3147...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18000 Del Skrevet 16. april 2023 Wednesday Addams skrev (17 timer siden): Noen som har sett Jordan sin nye tannkrem med lakris og mintsmak? Jeg har så lyst til å prøve den. Må jo føles som å pusse tennene med godteri 😅 Anonymkode: 29516...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå