Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kjøpte Fersk Sjokomjølk fra Rørosmeieriet, og den var skikkelig god! Sjokoladesmak, fylde og sødme; nam! Laktosefri var den visst også, for de som har behov for det.

Jeg kjøper egentlig kun sjokomelk til barna nå og da, og har jo smakt på deres. Men den her blir det gjenkjøp av til påsken, og da like mye til meg som til de 😂

Anonymkode: a5149...1b1

helt uten tilsetningsstoffer som karragenan

👍

Anonymkode: 6a910...5c0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilke nye iser kan anbefales? 🤔

Jeg har ikke fulgt med...

Anonymkode: 6a910...5c0

Tyrkisk pepper isen var veldig god! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2023 at 11:01 PM, Highhopes said:

Så enig i dette! Spiste taco med noen venninner en gang hvor det var kjøpt inn den «hotte» tacosausen, hvor en av dem sa «det var flaks jeg så det var den hotte, så jeg ikke tar så mye». Har noen noensinne syntes noen av de vanlige tacosausene i butikk er hotte? Husker santa Maria klinket til med en ekstra hot for noen år siden og jeg fikk håpet opp for at den var spicy, men det var jo ikke et hint av sterkt engang?!

Vi trenger virkelig noen spicy chips på markedet, er så irriterende at de reklamerer som sterkt, og så er det ikke det i det hele tatt!

Enig her. Jeg pleier å kjøpe enten Flamin' Hot Cheetos eller Takis Blue Heat når jeg er innom butikker som selger det, men det er jo så sabla dyrt. Hadde vært fint med en variant på det "norske" markedet som faktisk var spicy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Maarud potetgull med brunet smør og chili, den var skuffende. Smakte mest chili, uten at den egentlig var sterk. Smørsmak kjente jeg ikke noe til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (På 15.3.2023 den 21.16):

Rasket med meg en boks Rosalia cola av nysgjerrighet. Er glad jeg smakte, men fy så kvalmende søt og kunstig smak!

Enig, tror det er noe av det aller verste jeg har smakt noen gang. 

Kvakkekyllingen skrev (På 19.3.2023 den 0.39):

Frus med eple og kiwi var fantastisk. Så frisk og god! Best av dem alle synes jeg. Liker de andre også. 

Enig! Denne er heeelt fantastisk, og har vært inkludert på 3 for 39-tilbudet hos Rema for alle Farris halvannenlitre - vi har drukket mange allerede.... 🤭

image.png.b761781bd2cdd84b8fc4d798c4c692e0.png

Anonymkode: 15e87...863

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig, tror det er noe av det aller verste jeg har smakt noen gang. 

Enig! Denne er heeelt fantastisk, og har vært inkludert på 3 for 39-tilbudet hos Rema for alle Farris halvannenlitre - vi har drukket mange allerede.... 🤭

image.png.b761781bd2cdd84b8fc4d798c4c692e0.png

Anonymkode: 15e87...863

Det har gått med noen flasker her også 🥳 Enig med den andre kommentaren om Cola Rosalia også. Ikke god! Vil heller ikke anbefale pepsi med mango. Grusom! Hvis du ikke allerede har smakt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker både rosalia colaen og pepsi mango jeg, tydeligvis et utskudd😅

Anonymkode: 90134...f6f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den grønne Kræsj-isen. Likte ikke den noe særlig, men tror det er fordi smaken skal være ananas. Bra at tyggisen er den samme som på originalen, i all fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den der Oskars trippel sjoko-bollen. Syns den var god, og absolutt verdt 19 eller 29 kr eller hva jeg betalte for den på Eurospar. Litt usikker egentlig hva prisen var. Uansett, god, veldig mye sjokolade, kan godt bli gjenkjøp men ikke så ofte. Syns det fins andre ting i bakehylla som er bedre da, skal sies.

Anonymkode: a7447...7dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (På 31.3.2023 den 12.55):

Smakte den grønne Kræsj-isen. Likte ikke den noe særlig, men tror det er fordi smaken skal være ananas. Bra at tyggisen er den samme som på originalen, i all fall. 

Er ikke den rosa ananas?

Anonymkode: 97f13...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er ikke den rosa ananas?

Anonymkode: 97f13...ea2

He he jeg syntes det grønne smakte pære og rosa bringebær 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud cheddar popcorn, ikke spesielt god. For lite salt og kvalmende. Holder meg til Frist Price popcorn om jeg skal ha, den synes jeg er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig tyrkisk pepper isen i dag. Selve trekket var godt, men generelt en skuffelse. Tror heller jeg skal knuse noen tyrkisk pepper og ha over iskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (På 6.2.2023 den 16.24):

EDB0F01F-5A8C-4D11-99AA-4DA7F387A403.jpeg

Ååå!!! Den har jeg savnet! Spiste sååå mye av den på 90-tallet! ❤️❤️❤️ Men hvorfor har de byttet farge på tyggisen? Den skal jo være rosa, er derfor isen heter kræsj pink. 

Anonymkode: 6b4b0...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ååå!!! Den har jeg savnet! Spiste sååå mye av den på 90-tallet! ❤️❤️❤️ Men hvorfor har de byttet farge på tyggisen? Den skal jo være rosa, er derfor isen heter kræsj pink. 

Nei, det er vel fordi originalen er rosa? Tyggisen har alltid hatt den fargen.

Anonymkode: 678d1...653

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nyheten er at de har laget en grønn versjon; Kræsj Green er navnet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Tyggisen er riktig farge, er selve isen som har skiftet farge. Kræsj pink navnet kommer fra at rosafargen på isen ikke samsvarer med hvilken smak isen har 😃👍🏻

Anonymkode: 5bd97...0da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...