Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

svartkatt skrev (8 minutter siden):

Hvor selger de tyrkisk pepper isen? 

Fant på Coop Extra 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en bakemiks på Meny, som jeg syntes så spennende ut: Dumle cookies. 
Denne var en stor skuffelse. De ble veldig smakløse og kjedelige. Smaken er veldig syntetisk, og det er lite som minner om smaken av Dumle :(

Anonymkode: f8b1c...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg husker ikke de der, men har du prøvd disse: 
Godt&Blandet - Bær&Frukt 140g Malaco | Meny.no

De ligner på beskrivelsen din. Men de dråpene ser mye bedre ut. 😋 De kan ikke ha eksistert så lenge, jeg trodde jeg fikk med meg alt av godteri. 😆

Anonymkode: c2542...258

Det er to vidt forskjellige produker. Og det andre produktet var på markedet noen år på tidlig 2000 kjøpte de vel siste gang rundt 2009

Anonymkode: 6f23a...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (20 timer siden):

Jeg finner ikke center med salt karamell noe sted:( Rema, meny, kiwi 

Fant på Obs denne uken. Var innom både der og flere andre butikker hver dag forrige uke, og denne uken var den endelig her. Fortsatt ikke sett den noe annet sted.

God, men litt kornete i fyllet. Lurer på om det er meningen at den skal være slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

image.png.01749b2ce01b8aa68f56e7738227fed5.png

Både barna og jeg likte disse 😊

Ser godt ut, kor kjøpte du de? :)

Anonymkode: 28c5a...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser godt ut, kor kjøpte du de? :)

Anonymkode: 28c5a...2b9

Jeg kjøpte disse på Kiwi iallfall :) Synes også de var gode, men jeg er veldig glad i boller med masse kardemomme. De var mykere og mer bollete/ferskere enn vanlige gifler (kanskje pga de var helt nye da)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 13.58):

Fryseboks 😊

Anonymkode: 3f4bc...71c

Jeg vet at fryseboks eksistere ja, men bor på hybel uten det. 😅

Anonymkode: fea09...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa Delux Kylling: denne skuffer veldig. Den «kremen» som ligger på i klatter, den så det ut som om de har brukt mye mindre av denne gangen, var nesten ikke synlig, og tror ikke jeg klarte å smake noe av den (vet jo at det kan være tilfelldig). Det var utrolig lite rødløk, og helt ekstremt med det jeg først trodde var paprika men som viste seg å være tomat 😐 og jeg fikk en del fæle biter med tomat som ga en skikkelig sur ekkel bismak 😖 Jeg er ikke glad i tomat, og dette var ikke godt. Rødløken var det som sagt lite av og fikk ikke skikkelig smak av den. Det er vellagra Norvegia på den, men hadde 1 bit der jeg følte jeg kunne smake det.

Toppingen på akkurat denne pizzaen var ikke godt balansert. Det er jo maskiner som lager disse, og jeg kan ha vært uheldig. Men blir ikke gjenkjøp fra meg, da blir det heller versjonen med skinke, for den var god.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Grandiosa Delux med kylling var god, ble skikkelig sprø bunn og fyllet var saftig. Blir sikkert gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg husker ikke de der, men har du prøvd disse: 
Godt&Blandet - Bær&Frukt 140g Malaco | Meny.no

De ligner på beskrivelsen din. Men de dråpene ser mye bedre ut. 😋 De kan ikke ha eksistert så lenge, jeg trodde jeg fikk med meg alt av godteri. 😆

Anonymkode: c2542...258

De der er så ekle, jeg kjøpte for en stund siden og de var smått seige med intens smak. 

Anonymkode: 29516...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia Sjokonøtt er farlig god. Kjøpte et glass for å ha som helgeluksuspålegg til meg og ungene og tror jeg må låse det inn så det ikke forsvinner i løpet av uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 14.31):

Noen som har prøvd denne?

12917_tiramisu-packshot-500ml-2d-facing.jpg

Anonymkode: baa9b...cef

Jeg synes isen i og for seg var god, men den hadde ikke smak av tiramisu. Jeg hadde aldri klart å gjette at det skulle være smaken. Helt ok+ is, men blir nok ikke noe gjenkjøp. De har mange andre digge smaker!

Ariana807 skrev (8 timer siden):

Grandiosa Delux Kylling: denne skuffer veldig. Den «kremen» som ligger på i klatter, den så det ut som om de har brukt mye mindre av denne gangen, var nesten ikke synlig, og tror ikke jeg klarte å smake noe av den (vet jo at det kan være tilfelldig). Det var utrolig lite rødløk, og helt ekstremt med det jeg først trodde var paprika men som viste seg å være tomat 😐 og jeg fikk en del fæle biter med tomat som ga en skikkelig sur ekkel bismak 😖 Jeg er ikke glad i tomat, og dette var ikke godt. Rødløken var det som sagt lite av og fikk ikke skikkelig smak av den. Det er vellagra Norvegia på den, men hadde 1 bit der jeg følte jeg kunne smake det.

Toppingen på akkurat denne pizzaen var ikke godt balansert. Det er jo maskiner som lager disse, og jeg kan ha vært uheldig. Men blir ikke gjenkjøp fra meg, da blir det heller versjonen med skinke, for den var god.

Litt enig, jeg ble også skuffet. Jeg liker tomat, men de ble svært vasne oppå pizzaen. Og som du påpeker - alt for lite rødløk. Kyllingen i seg selv var god, men også alt for lite av den.

Selv har jeg forelsket meg i den nye Zeroh saften:  Blueberry Lemonade. Altså, det var kjærlighet ved første slurk. Har vel gått ned 3-4 flasker allerede 😅

Er det noen som har oversikt over om det har kommet noen nyheter fra Fjorlands?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Besserwisser said:

Selv har jeg forelsket meg i den nye Zeroh saften:  Blueberry Lemonade. Altså, det var kjærlighet ved første slurk. Har vel gått ned 3-4 flasker allerede 😅

Hvilke butikker har den? 😮 Eller hvor kjøpte du dine?

Anonymkode: 7f071...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilke butikker har den? 😮 Eller hvor kjøpte du dine?

Anonymkode: 7f071...3ad

Jeg har kjøpt den på Meny og Kiwi. De har en til ny smak også, sitrus. Den er også veldig frisk og god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (Akkurat nå):

Jeg har kjøpt den på Meny og Kiwi. De har en til ny smak også, sitrus. Den er også veldig frisk og god!

Den tenker jeg forøvrig kommer til å passe perfekt til å lage saftis til, til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (På 2.3.2023 den 19.07):

Det du beskriver er jeg godt klar over, men det er ikke svar på spørsmålet mitt.  Det jeg lurer er fremdeles fra hvor Diplom Is (som er heleid av Tine AS) importerer is fra. Altså fra hvilket land. ;)

Måtte sjekke en gang til, det står Lacrem S.A - vet ikke hvilket land den land-koden er fra 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marrikarri2 skrev (1 minutt siden):

Måtte sjekke en gang til, det står Lacrem S.A - vet ikke hvilket land den land-koden er fra 🤔

Det er ikke en landkode, det betyr det samme som AS (aksjeselskap) betyr på norsk, sannsynligvis på fransk eller spansk eller noe.
Men står det på isen at den er importert fra, eller lager de den på lisens? Det er jo to forskjellige ting.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...