AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17821 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 14.31): Noen som har prøvd denne? Anonymkode: baa9b...cef Så ja, fikk smakt på denne selv.. Veldig god🙂 Anonymkode: baa9b...cef 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mars 2023 #17822 Del Skrevet 3. mars 2023 Smakte som Sørlandschips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17823 Del Skrevet 3. mars 2023 Tabris skrev (8 timer siden): Da har jeg smakt Håndverkschips: Biff & Pepper. Var ok, grei smak. Men litt tam og kjedelig. Blir nok ikke gjenkjøp, flere andre som har mer og bedre smak enn denne, synes jeg. Prøv Maaruds Biff og Grillet paprika, den er veldig god. Anonymkode: 8faac...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 4. mars 2023 #17824 Del Skrevet 4. mars 2023 Denne syns jeg var veldig god! Nydelig smak på både skinken og chilioljen🤩 Stort pluss for at den er i porsjonsstørrelse😃 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. mars 2023 #17825 Del Skrevet 4. mars 2023 Nå har jeg smakt på Frus med eple og kiwi også, og den var enda bedre enn den med bringebær. Friskere, syns jeg, så det blir nok favoritten fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 4. mars 2023 #17826 Del Skrevet 4. mars 2023 Fikk endelig tak i chips med chili og smørsmak. Likte den mye bedre enn den med smørsmak fra Sørlandschips, Maarud sin smakte faktisk smør 😛 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17827 Del Skrevet 4. mars 2023 Prøvde denne i går, og ble litt skuffet. Liker snackis'en til Hennig Olsen bedre. Hadde forventet mer smak på bitene i kremen. Og kjeksen var hardere enn sandwichen. Hadde nok gitt den terningskast 3 Anonymkode: 19724...480 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. mars 2023 #17828 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 18.33): Da har jeg smakt 88-isen en gang til (for jeg har jo en hel 6-pakning). Den er mye bedre når den har fått begynt å smelte litt og ikke kommer rett fra fryseren. 😋 Anonymkode: c2542...258 Den var ikke som originalen nei, blir ikke gjenkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17829 Del Skrevet 4. mars 2023 Bytta til denne da den var billigere Jarlsberg på Kiwi, var litt skeptisk fordi jeg prøvd å bytte til vanlig gulosten fra Synnøve og syns den smaker ingenting. Men Kongsgård var veldig god, fyldig smak men ikke for sterk eller. Håpe de fortsetter med 480gr størrelse, bor alene og klarer ikke å spise opp de store 1kg pakker før de blir dårlig. Anonymkode: fea09...915 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17830 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Bytta til denne da den var billigere Jarlsberg på Kiwi, var litt skeptisk fordi jeg prøvd å bytte til vanlig gulosten fra Synnøve og syns den smaker ingenting. Men Kongsgård var veldig god, fyldig smak men ikke for sterk eller. Håpe de fortsetter med 480gr størrelse, bor alene og klarer ikke å spise opp de store 1kg pakker før de blir dårlig. Anonymkode: fea09...915 Fryseboks 😊 Anonymkode: 3f4bc...71c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. mars 2023 #17831 Del Skrevet 4. mars 2023 Nå har jeg smakt Dumle-isen, den var knall god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. mars 2023 #17832 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg finner ikke center med salt karamell noe sted:( Rema, meny, kiwi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 4. mars 2023 #17833 Del Skrevet 4. mars 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Jeg finner ikke center med salt karamell noe sted:( Rema, meny, kiwi Fant den på Coop Mega og Eurospar👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2023 #17834 Del Skrevet 4. mars 2023 MarianneE skrev (På 3.3.2023 den 15.33): Finner ikke lollipopbites noen steder jo!! Narvesen hadde! Kjøpte både søt og sur, både hu på 15 og jeg var enige om at den sure var best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. mars 2023 #17835 Del Skrevet 4. mars 2023 Nugatti Is Saus: hmm. Den er kornete, og … jeg vet ikke om jeg liker resten av konsistensen heller. Nesten litt oljete. Smaker mest hasselnøtt, mindre sjokolade. Nå husker jeg ikke helt hvordan Nugatti smaker da det er lenge siden jeg har spist det. Men føler denne smaker mer nøtter enn det pålegget pleier. Det blir ikke gjenkjøp av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17836 Del Skrevet 4. mars 2023 Polyester skrev (På 6.2.2023 den 17.26): Nei jeg gjorde ikke det. Disse var veldig like de her om du husker de. Nådde ikke helt opp men en god erstatning Åååhh de var gode! Og kanskje litt off topic, men de minnet meg på noe jeg tror fantes i cirka samme periode eller litt før (i allefall sånn.... Rundt 2008?) fra Malaco, jeg trodde de het Rain eller Drops eller noe sånt men finner ikke - men det var myk vingummi formet som dråper med "naturlig" fruktsaft og whatnot, like fullt ultraprossert og godteri men de var helt nydelige! Noen som husker hva de heter? Ellers er jeg veldig spent på Tyrkisk Pepper-is, og må somle meg til å få smakt potetgull med brunet smør! Freia Sjokonøtt var godt, og Litago Brownie og karamell helt jævlig, så det er gøy hvor forskjellige vi er. Anonymkode: 15e87...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 4. mars 2023 #17837 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åååhh de var gode! Og kanskje litt off topic, men de minnet meg på noe jeg tror fantes i cirka samme periode eller litt før (i allefall sånn.... Rundt 2008?) fra Malaco, jeg trodde de het Rain eller Drops eller noe sånt men finner ikke - men det var myk vingummi formet som dråper med "naturlig" fruktsaft og whatnot, like fullt ultraprossert og godteri men de var helt nydelige! Noen som husker hva de heter? Ellers er jeg veldig spent på Tyrkisk Pepper-is, og må somle meg til å få smakt potetgull med brunet smør! Freia Sjokonøtt var godt, og Litago Brownie og karamell helt jævlig, så det er gøy hvor forskjellige vi er. Anonymkode: 15e87...863 Glem det, jeg fant! Finnes det noe som ligner på disse her for tiden? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17838 Del Skrevet 4. mars 2023 Freia sjokoloops var skikkelig gode! Men kanskje ikke en nyhet lenger.. Anonymkode: c7531...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17839 Del Skrevet 4. mars 2023 Freia riskrisp er dritkjedelig. Det er bare sjokolade med noe knallhardt oversøtt knusp, det blir ikke gjenkjøp. Anonymkode: dac5f...475 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17840 Del Skrevet 4. mars 2023 Eske skrev (2 timer siden): Glem det, jeg fant! Finnes det noe som ligner på disse her for tiden? Jeg husker ikke de der, men har du prøvd disse: De ligner på beskrivelsen din. Men de dråpene ser mye bedre ut. 😋 De kan ikke ha eksistert så lenge, jeg trodde jeg fikk med meg alt av godteri. 😆 Anonymkode: c2542...258 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå