Brunhilde Skrevet 2. mars 2023 #17801 Del Skrevet 2. mars 2023 sofie777 skrev (5 timer siden): Den kan bli laget "på lisens" fra den originale fabrikken, da kan de sannsynligvis sette sitt eget navn på en is som er kjent i et annet marked Det du beskriver er jeg godt klar over, men det er ikke svar på spørsmålet mitt. Det jeg lurer er fremdeles fra hvor Diplom Is (som er heleid av Tine AS) importerer is fra. Altså fra hvilket land. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2023 #17802 Del Skrevet 2. mars 2023 Marrikarri2 skrev (På 1.3.2023 den 12.32): Noen som har smakt denne ? 😍 Både HusetsHerre og jeg syntes den var veldig god 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2023 #17803 Del Skrevet 2. mars 2023 Frus eple og Kiwi er blitt en stor favoritt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 2. mars 2023 #17804 Del Skrevet 2. mars 2023 Har kjøpt den nye Lion i dag - det blir spennende å smake. Skulle virkelig ønske at Tyrkisk Peber-isen ble solgt stykkvis også. Må vente med å smake den til jeg har plass i fryseren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsidronning Skrevet 2. mars 2023 #17805 Del Skrevet 2. mars 2023 Smakte denne nå, og synes den var veldig god! Myk, og ikke for mye proteinsmak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 2. mars 2023 #17806 Del Skrevet 2. mars 2023 88 ble med hjem, den. Jeg synes fremdeles den er god! Det er lenge siden jeg spiste den i Sverige, men mener denne smaker ganske likt. Herlig gjensmak! I dag kjøpte jeg med meg Sjokonøtt. Ikke så verst, for så vidt, men jeg savner nøttesmak. Og det er utrolig søtt, men det er kanskje typisk for sjokoladepålegg. Tror ikke jeg kjøper det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. mars 2023 #17807 Del Skrevet 2. mars 2023 MarianneE skrev (4 timer siden): Frus eple og Kiwi er blitt en stor favoritt hos meg Enig 😀 Den er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 3. mars 2023 #17808 Del Skrevet 3. mars 2023 Er det noen som vet hva Explo Savage egentlig smaker? Kom over den igår, kjøpte og satt i kjøleskapet. Jeg klarer ikke helt finne ut om den er god. Den er ikke stygg heller. Finner ikke ut noen steder hvilken smak den har og det er ikke like åpenbart for meg. Tenker noe med lime, men kan hende jeg er helt ute på blåbærtur. Noen som har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3. mars 2023 #17809 Del Skrevet 3. mars 2023 Ford3000 skrev (35 minutter siden): Er det noen som vet hva Explo Savage egentlig smaker? Kom over den igår, kjøpte og satt i kjøleskapet. Jeg klarer ikke helt finne ut om den er god. Den er ikke stygg heller. Finner ikke ut noen steder hvilken smak den har og det er ikke like åpenbart for meg. Tenker noe med lime, men kan hende jeg er helt ute på blåbærtur. Noen som har smakt? Hm, den har jeg ikke sett eller hørt om før. Takk for tips, skal se etter den. https://explo.no/produkter/explo-savage/ Sitat Med fruktig og intens smak av tangerin, pomelo og litchi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 3. mars 2023 #17810 Del Skrevet 3. mars 2023 Popc0rn skrev (3 minutter siden): Hm, den har jeg ikke sett eller hørt om før. Takk for tips, skal se etter den. https://explo.no/produkter/explo-savage/ Takk! Jeg søkte etter den på nett, og kom over hjemmesiden, men må ha oversett det du siterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordblomst Skrevet 3. mars 2023 #17811 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Smakte på lollipop bites, både sur og vanlig versjon. Den hadde veldig "vegansk" konsistens, ikke sånn seigt og gummiaktig sånn som jeg foretrekker gummigodtet mitt. Syntes den vanlige smakte godt, friskt og passe søtt. Fin syrlighet, og syntes den minna ganske bra om isen. Gir den 5.5/10 på grunn av konsistens, og fordi jeg syntes den var litt kjedelig, men det er jo forsåvidt isen også. Blir kanskje gjenkjøp. Den sure syntes jeg virkelig ikke smakte surt, så den skuffa stort. Med alt strøet hadde jeg forventa å kjenne det mye mer. Strøet hadde et hint surhet, men var mest søtt. Må teste dem på samboeren i tilfelle det er jeg som er på bærtur, med de var virkelig ingen futt i. Selve gummigodtet hadde samme konsistens som den vanlige, og smakte ellers likt. 2/10 - skuffende, og blir ikke kjøpt igjen. Endret 3. mars 2023 av Nordblomst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. mars 2023 #17812 Del Skrevet 3. mars 2023 Da har jeg smakt Håndverkschips: Biff & Pepper. Var ok, grei smak. Men litt tam og kjedelig. Blir nok ikke gjenkjøp, flere andre som har mer og bedre smak enn denne, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2023 #17813 Del Skrevet 3. mars 2023 Finner ikke lollipopbites noen steder jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17814 Del Skrevet 3. mars 2023 MarianneE skrev (7 minutter siden): Finner ikke lollipopbites noen steder jo!! Jeg bor i Innlandet, og her har de det på cc mat. Tror kanskje det er en slags Meny butikk🤔 Anonymkode: 19724...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. mars 2023 #17815 Del Skrevet 3. mars 2023 Fjugur skrev (På 2.3.2023 den 10.13): Det er en kopi av svenske GB-glas sin 88an Æsj . kopi..jeg er oppvokst med 88 i sverige.. kjøpte denne på Coop i går... regner med at det da ikke smaker likt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. mars 2023 #17816 Del Skrevet 3. mars 2023 Nordblomst skrev (1 time siden): Smakte på lollipop bites, både sur og vanlig versjon. Den hadde velig "vegansk" konsistens, ikke sånn seigt og gummiaktig sånn som jeg foretrekker gummigodtet mitt. Syntes den vanlige smakte godt, friskt og passe søtt. Fin syrlighet, og syntes den minna ganske bra om isen. Gir den 5.5/10 på grunn av konsistens, og fordi jeg syntes den var litt kjedelig, men det er jo forsåvidt isen også. Blir kanskje gjenkjøp. Den sure syntes jeg virkelig ikke smakte surt, så den skuffa stort. Med alt strøet hadde jeg forventa å kjenne det mye mer. Strøet hadde et hint surhet, men var mest søtt. Må teste dem på samboeren i tilfelle det er jeg som er på bærtur, med de var virkelig ingen futt i. Selve gummigodtet hadde samme konsistens som den vanlige, og smakte ellers likt. 2/10 - skuffende, og blir ikke kjøpt igjen. Dessverre har folk som lager sure ting misforstått...jeg elsket sure ting..men alt er jo bare søt 😕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. mars 2023 #17817 Del Skrevet 3. mars 2023 Kims Salt Crunch: Det smaker Kims Salt Chips. Den har crunch. Den er god. En god salt chips, om det er dette man er ute etter. Den er relativt tykk i størrelse, men det gir også den skikkelig crunch delen av chipsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #17818 Del Skrevet 3. mars 2023 Nettopp prøvd pepsi med mangosmak.. helt grei, minner litt om denne i smak. Anonymkode: c4498...d9f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 3. mars 2023 #17819 Del Skrevet 3. mars 2023 6 hours ago, MarianneE said: Finner ikke lollipopbites noen steder jo!! Har kun sett de på Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2023 #17820 Del Skrevet 3. mars 2023 Vixella skrev (38 minutter siden): Har kun sett de på Meny. Får se nøye etter i morgen tidlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå