Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kresj Green (tror jeg den het): helt grei vannis, men ikke noe mer. Men vet jeg elsket den rosa som barn, pga. tyggis-pinnen. Så det er en gøyal is for barn 😄

Anonymkode: 6143d...25f

Og der traff jeg anonymknappen. Hater når det skjer 😅😤 så enkelt å klikke på den fremfor «send inn svar» 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk rasket med meg en håndfull nyheter fra Rema i sted, har allerede rukket å prøve Kims Pepper punch - de som liker sterk mat blir nok skuffet her, jeg forventet å angre på kjøpet av denne, men den var ikke sterk i det hele tatt (heldigvis).

Freia Sjokonøtt er mer enn godkjent, og det selv om jeg vanligvis ikke spiser noe særlig med søtt pålegg.

Har Maarud Stekt smør og Fun light Mango på vent til senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet Sørlandchips Appelsin og Sjokolade og den måtte bate testes med en gang - ja hva kan man si. Hvem er det som jobber der som finner på alle de litt rare ideene de har hatt i det siste 😅 har vi kommet dit hvor vi hele tiden må være så nyskapende, at vi må trekke ut slike ting fra hatten 😅 Nei dette ble ikke en hit. Merkelig. Appelsinen passet ikke inn i det hele tatt. Dette ble bare helt feil 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris frus eple og kiwi - Denne falt ikke i smak hos meg. Synes smaken av kunstig søtning ble fremhevet og det likte jeg ikke. Synd siden jeg liker godt de andre smakene på de andre frusene (det ordet hørtes litt rart ut).

Kims paprika punch - Likte denne. Mye krydder på og synes den var ganske god.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget skuffet over den nye Safarikjeksen som er dyppet i sjokolade.  Er glad i den vanlige Safari,så hadde litt høye forventninger når det skulle være enda mer sjokolade! Men den var mye tykkere enn den vanlige,og fryktelig tørr! Også smakte det faktisk mindre sjokolade av den! Smakte liksom bare tørt.... Den blir nok liggende i skapet.. 

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Kresj Green (tror jeg den het): helt grei vannis, men ikke noe mer. Men vet jeg elsket den rosa som barn, pga. tyggis-pinnen. Så det er en gøyal is for barn 😄

Anonymkode: 6143d...25f

Det er den som har typ vaniljeis i midten, right? Skulle så ønske de heller kom med en grønn utgave av Kræsj Pink og ikke hadde vaniljeis i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store forhåpninger for disse da favorittgodteriet mitt Nerds er vanskelig å komme over, men de fantes ikke gode og pakningen var bare rar. Nerds har to rom i pakningen sin, et rom for hver smak. Denne hadde samme layout, men begge smakene i pakken lå i et kombinert "rom", så man fikk altså ikke smakene hver for seg. Det ble derfor nokså ugjenkjennelige smaker. Den ene smakskombinasjonen smakte på et tidspunkt faktisk som granbar. 

Ellers var fargen noe av det tristeste jeg har sett. Kanskje prøver de å satse på naturlige farger (fant ikke noe om det på pakken), men fargene minnet om noe man eksperimenterer med hjemme (f.eks. dus grønnfarge fra spinat og dus rosafarge(!) fra blåbær) og dekket heller ikke hele godteriet. 

Ellers var konsistensen, i motsetning til Nerds som de så åpenbart har forsøkt å kopiere, ganske mykt. Ikke hardt og "sprøtt", men seigt. 

Sure var de heller ikke.

Om noen vil prøve dem så er de i alle fall billige, 9-10 kr for en pakke

image.png.5ecec20fbc7e59b6cbd6113e3990fc0e.png

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Det er den som har typ vaniljeis i midten, right? Skulle så ønske de heller kom med en grønn utgave av Kræsj Pink og ikke hadde vaniljeis i midten.

Kræsj green har ikke vaniljeis i midten. Den er en grønn utgave av Kræsk pink.

Jeg testet Maarud Brunet smør & chili i dag. Tror den hadde vært bedre om den kun hadde brunet smør, men kommer antakelig til å kjøpe den igjen.

Har også testet Solo pasjonsfrukt, det blir ikke gjenkjøp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde store forhåpninger for disse da favorittgodteriet mitt Nerds er vanskelig å komme over, men de fantes ikke gode og pakningen var bare rar. Nerds har to rom i pakningen sin, et rom for hver smak. Denne hadde samme layout, men begge smakene i pakken lå i et kombinert "rom", så man fikk altså ikke smakene hver for seg. Det ble derfor nokså ugjenkjennelige smaker. Den ene smakskombinasjonen smakte på et tidspunkt faktisk som granbar. 

Ellers var fargen noe av det tristeste jeg har sett. Kanskje prøver de å satse på naturlige farger (fant ikke noe om det på pakken), men fargene minnet om noe man eksperimenterer med hjemme (f.eks. dus grønnfarge fra spinat og dus rosafarge(!) fra blåbær) og dekket heller ikke hele godteriet. 

Ellers var konsistensen, i motsetning til Nerds som de så åpenbart har forsøkt å kopiere, ganske mykt. Ikke hardt og "sprøtt", men seigt. 

Sure var de heller ikke.

Om noen vil prøve dem så er de i alle fall billige, 9-10 kr for en pakke

image.png.5ecec20fbc7e59b6cbd6113e3990fc0e.png

Anonymkode: 0ba5a...504

Det kan være at fargene er blasse på grunn av forbudet mot bruk av titandioksid (E171). 

Anonymkode: 07883...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant og smakte en ny Lion. 

Lion Brownie Style 40g

Jeg er glad i Lion, men synes ikke de nye versjonene de har kommet med i det siste har vært noe særlig. 

Men denne var helt ok. Smakte litt mer sjokolade, litt mørkere eller noe. Ellers var den ganske lik originalen, så jeg vet ikke om det er så mye vits i at den finnes. Men det kan godt hende jeg kjøper den igjen. Jeg tror den er litt mindre enn den vanlige, og det synes jeg er bra når man får lyst på sjokolade midt i uka. 

Anonymkode: c2542...258

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, ignore said:

Kræsj green har ikke vaniljeis i midten. Den er en grønn utgave av Kræsk pink.

Jeg testet Maarud Brunet smør & chili i dag. Tror den hadde vært bedre om den kun hadde brunet smør, men kommer antakelig til å kjøpe den igjen.

Har også testet Solo pasjonsfrukt, det blir ikke gjenkjøp.

Hmm, da har jeg nok blandet med en annen. Grønn Lollipop, var det kanskje.. 

Da skal jeg smake på Kræsj green i så fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (19 timer siden):

Det har kommet 2 ulike grønne ispinner.

Den ene pæresplitt som har vaniljeis i midten.

Men så har det kommet en grønn versjon av den rosa Kresj Pink. Samme tyggegummi pinnnen og alt 😄

https://www.diplom-is.no/var-iskrem/pinneis-kjeksis/krasj-green

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen

Smakte Pepsi Max med mango. Den var grusom! Er glad i mango ellers men dette var bare rart. Spesiell ekkel ettersmak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en ny is: Cookie Dough Ice Cream Sandwich fra Eventyr Is. Finner den ikke på goggle, men den ligner på min tidligere favoritt, Wanted Cookie. 

WANTED COOKIE 100ml - DIPLOM-IS - Diplom-is AS - Matinfo

Den var dessverre ikke like god. Den er helt ok, men får litt First Price-følelse. 

Smakte den 88-isen også. Synes ikke selve isen var særlig god. Smaker lite og har en slags rar, tørr konsistens. Og den har et slags rart trekk utenpå - er det veldig tynt sjokolade eller bare størkna is? 

Vet ikke om denne er ny eller om jeg bare ikke har sett den før. Smaker Rugsprø med sånn ostepulver som er utenpå maiskaker med ostesmak. Jeg likte den, men tror ikke den egentlig er så veldig sunn, og velger heller vanlig chips hvis jeg har lyst på noe sånt. 

Cheddar Cheese Snacks | Finncrisp

Anonymkode: c2542...258

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden):

Smakte Pepsi Max med mango. Den var grusom! Er glad i mango ellers men dette var bare rart. Spesiell ekkel ettersmak. 

Den likte jeg! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
Fjugur skrev (3 minutter siden):

Den likte jeg! 

Merkelig hvor forskjellig smak man kan ha. Jeg synes den var fryktelig 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker Love Hearts veldig sterkt, og kjøpte derfor ikke denne boksen. 
Men denne var ikke i frysedisken forrige gang jeg var her, tror vi har enda en isnyhet 😄

*Coop Mega

4B914843-412A-4705-9A9D-C777CE08DE7D.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (1 time siden):

Jeg misliker Love Hearts veldig sterkt, og kjøpte derfor ikke denne boksen. 
Men denne var ikke i frysedisken forrige gang jeg var her, tror vi har enda en isnyhet 😄

4B914843-412A-4705-9A9D-C777CE08DE7D.jpeg

Omg!! Jeg elsker love hearts! Den måå prøves❤️❤️😍

Anonymkode: 52135...3c3

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke om denne er ny eller om jeg bare ikke har sett den før. Smaker Rugsprø med sånn ostepulver som er utenpå maiskaker med ostesmak. Jeg likte den, men tror ikke den egentlig er så veldig sunn, og velger heller vanlig chips hvis jeg har lyst på noe sånt. 

Cheddar Cheese Snacks | Finncrisp

Den har vært i Sverige lenge, men usikker på når den kom her til lands. Synes de er gode til tacogryter osv. der man kanskje heller hadde brukt nachochips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...