Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vixella skrev (Akkurat nå):

Jøss, var den å få tak i? Sist jeg fikk med meg var den jo utsolgt så og si overalt. Jeg var avventende til å skulle prøve få tak i den, nettopp fordi jeg tenkte at de sjokoladeflakene måtte være irriterende. 

De hadde den der jeg var å handlet, ute på jæren 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Ariana807 said:

De hadde den der jeg var å handlet, ute på jæren 😄

Spørs om jeg må slåss med noen 13-åringer for å få tak i den her (jeg bor i Oslo). Jeg tror vel målgruppen først og fremst er ungdom, basert på en artikkel jeg leste tidligere i dag. Spekulativ markedsføring, eller noe i den duren. Selv om jeg strengt tatt synes at boller er noe man bør kunne markedsføre til alle aldersgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lill3My said:

Min erfaring med nye brus er at dess mer fancy og "limited edition" den er, jo verre smaker den 

Har merket det samme med alle "limited edition" som Cola har kommet ut med. Etter Linnéa Myhre sin anmeldelse av den nyeste, har jeg styrt elegant unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn med cheddar fra Maarud var ikke noe spesielt god. Smakte lite. Har den samme i Sverige, den har mye mer cheddarsmak. 

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diplomis Pæresplitt - Denne bar god, fin liten is. Det er kremis på innsiden og pærevannis på utsiden. Vet ikke om sjokoladetrekker på toppen hadde trengt å være der. Det er samme tanke jeg har om lollipop som har det samme. Men god is, god kombo av vannis og kremis.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig Sørlandschips Chilli cheese-nøtter, på Rema. Kostet 29,90.

Forventet å bli skuffet men de var egentlig gode og min medsmaker likte dem også.

Litt spicy, smaker osten, kan se for meg at det vil være godt blandet 50/50 med vanlige chilinøtter.

Nøttene hadde akkurat nok sting til å gi meg lyst på brus. Fanta Raspberry smakte en slags bringebærsaft, Fun sin kanskje. Var god, kan kjøpe den for å smake igjen til noe sterkt (klarte å velte glasset og søle ut halvparten).

Tror det var noen her som sammenlignet den med Eventyrbrus, det stemmer ikke i min gane. Eventyrbrusen smaker ikke som denne, akkurat som julebrusen til Linnea Myhre ikke gjorde det i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem 88 - Så denne nyheten først på TikTok, før jeg så fant den selv på Coop Mega.

https://meny.no/varer/dessert/is/smais-multipack/88-vanilje-sjoko-8712100446306

Denne var god. Liker godt den litt sterke smaken av sjokolade. Nøttene utenpå er veldig gode. Følte kanskje vaniljeisen hadde litt for mye iskrysraller, men det var en god is 😄

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema har en del nyheter i kundeavisrn sin. Ikke alt er helt nytt, men det viser ihvertfall hva det er sjanse for å finne der.

20230226_140902.thumb.jpg.d17ab40f454af4f58cade836077d8445.jpg

20230226_141011.thumb.jpg.3d55e4d851f00fe84cfdd1536b0fffca.jpg

20230226_141055.thumb.jpg.8d50c3a18be4d09b7b1dfe3a76e7aabe.jpg

20230226_141108.thumb.jpg.d99aaf661b61c93c77f620bc054fabb2.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Oskars sjokoladebolle. Syns den var ok, ganske ordinær sjokoladebolle med litt ekstra sjokolade på toppen. Må nesten bruke tallerken for de flakene detter av. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. 

Har også kjøpt den nye Fun med vannmelon. Helt grei, men kjenner den er sukkerfri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (4 timer siden):

Iskrem 88 - Så denne nyheten først på TikTok, før jeg så fant den selv på Coop Mega.

Denne var god. Liker godt den litt sterke smaken av sjokolade. Nøttene utenpå er veldig gode. Følte kanskje vaniljeisen hadde litt for mye iskrysraller, men det var en god is 😄

88'an har alltid vært favoritt-småisen min i Sverige. Så den i frysedisken på Meny for noen dager siden, men kunne ikke kjøpe den med meg akkurat da. Den blir helt sikkert med hjem snart! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (4 timer siden):

OMG! 88an! Jeg simpelthen ELSKER den isen 😍😍 Spent på om denne er like god som originalen fra GB-glas 👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VildeS skrev (42 minutter siden):

Kjøpte Oskars sjokoladebolle. Syns den var ok, ganske ordinær sjokoladebolle med litt ekstra sjokolade på toppen. Må nesten bruke tallerken for de flakene detter av. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. 

Har også kjøpt den nye Fun med vannmelon. Helt grei, men kjenner den er sukkerfri. 

Har sett flere ungdommer komme med kun den bollen i hånden ut av butikken her, etter å ha sett nøyere på den gjennom posen så frister den ikke i det hele tatt.

Så vet ikke om jeg gidder å prøve den, det høres jo stort sett ut som en vanlig bolle med litt sjokolade på fra dere som har smakt den.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Har sett flere ungdommer komme med kun den bollen i hånden ut av butikken her, etter å ha sett nøyere på den gjennom posen så frister den ikke i det hele tatt.

Så vet ikke om jeg gidder å prøve den, det høres jo stort sett ut som en vanlig bolle med litt sjokolade på fra dere som har smakt den.

Skjønner ikke hypen 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hatsumomo said:

For meg virker det som en hype rettet mot ungdom. Det blir som når jeg gikk på ungdomsskolen og absolutt alle kjøpte Burn selv om de ikke likte det. Det var en hype der og da, og folk kjøpte det fordi alle andre gjorde det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vixella skrev (2 minutter siden):

For meg virker det som en hype rettet mot ungdom. Det blir som når jeg gikk på ungdomsskolen og absolutt alle kjøpte Burn selv om de ikke likte det. Det var en hype der og da, og folk kjøpte det fordi alle andre gjorde det. 

Og selger de på Finn for 500kr 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kresj Green (tror jeg den het): helt grei vannis, men ikke noe mer. Men vet jeg elsket den rosa som barn, pga. tyggis-pinnen. Så det er en gøyal is for barn 😄

Anonymkode: 6143d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...