Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #17721 Del Skrevet 25. februar 2023 Er denne ny? Har ikke sett den før, i all fall. Den var god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #17722 Del Skrevet 25. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Er denne ny? Har ikke sett den før, i all fall. Den var god. Alt skal være sukkerfritt nå til dags 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #17723 Del Skrevet 25. februar 2023 Just now, Cid said: Alt skal være sukkerfritt nå til dags For min del er det likegyldig om det er sukkerfritt eller ei, men min mor har diabetes så for hun er det kjempebra. Jeg pleier alltid å sende henne bilder av nye, sukkerfrie ting jeg ser i butikk. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #17724 Del Skrevet 25. februar 2023 Vixella skrev (1 minutt siden): For min del er det likegyldig om det er sukkerfritt eller ei, men min mor har diabetes så for hun er det kjempebra. Jeg pleier alltid å sende henne bilder av nye, sukkerfrie ting jeg ser i butikk. Jeg synes man burde ha både med og uten sukker i så fall, slik man kan kjenne hvordan det smaker når det ikke er sukkerfritt er mange nye brus typer som ser interessant ut men som bare er i sukkerfri versjon 😕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 25. februar 2023 #17725 Del Skrevet 25. februar 2023 Den nye blåbær battery smakte som blåbærkiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #17726 Del Skrevet 25. februar 2023 queenbii skrev (2 minutter siden): Den nye blåbær battery smakte som blåbærkiss. Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 25. februar 2023 #17727 Del Skrevet 25. februar 2023 Kjærlighet på pinne. Cid skrev (6 minutter siden): Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17728 Del Skrevet 25. februar 2023 . Anonymkode: 78566...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2023 #17729 Del Skrevet 25. februar 2023 Denne var god, dominerende smak av ananas synes jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. februar 2023 #17730 Del Skrevet 25. februar 2023 On 2/20/2023 at 1:51 PM, Sofakona said: Du må ikke kjøpe denne...for dessverre blir den tom veldig fort 😂 den er kjempegod Burde jo vært varseltrekant på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17731 Del Skrevet 25. februar 2023 I dag har jeg smakt tubeost med cheddar og chorizo. Helt grei, smakte som tubeost. Kunne gjerne hatt litt mer smak og chorizo og et lite sting. Jeg har også spist skyr med ostekake og pasjonsfrukt. Jeg har ikke smakt den før, men den var vel som limited edition tidligere også? Så ikke en nyhet sånn sett. Helt grei den også. Syns kanskje den ikke smakte så mye av ostekake. Til slutt smakte jeg Mr brownie til en kaffekopp. Jeg vet ikke om det egentlig er en nyhet, men de har iallfall ikke vært i nærbutikken min før. Jeg smakte både den med sjokoladebrownie-smak og den med sitronsmak. Likte best den med sitron. Anonymkode: 7a029...c4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #17732 Del Skrevet 25. februar 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Til slutt smakte jeg Mr brownie til en kaffekopp. Jeg vet ikke om det egentlig er en nyhet, men de har iallfall ikke vært i nærbutikken min før. Jeg smakte både den med sjokoladebrownie-smak og den med sitronsmak. Likte best den med sitron. Det er de posene, ikke sant? Ganske sikker på at det er en nyhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17733 Del Skrevet 25. februar 2023 Vixella skrev (40 minutter siden): Det er de posene, ikke sant? Ganske sikker på at det er en nyhet. Ja, disse. Anonymkode: 7a029...c4a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17734 Del Skrevet 25. februar 2023 Frus kiwi og eple: helt grei, men liker de to «gamle» bedre. Biola jordbær og rabarbra uten sukker: helt grei den også, men blir nok ikke gjenkjøp. Anonymkode: 90134...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 25. februar 2023 #17735 Del Skrevet 25. februar 2023 Vixella skrev (7 timer siden): For min del er det likegyldig om det er sukkerfritt eller ei, men min mor har diabetes så for hun er det kjempebra. Jeg pleier alltid å sende henne bilder av nye, sukkerfrie ting jeg ser i butikk. Jeg håper hun er OBS på at ikke alle pastiller som det står sukkerfri på er sukkerfrie... Selv om de bruker sukkeralkoholer som påvirker blodsukkeret, så får de også lov å markedsføre det som sukkerfritt. For eksempel maltitol har en GI på 35 (rørsukker har en GI på 65). Dent crush raspberry licorice inneholder maltitol (GI 35), xylitol (GI 13), sorbitor (GI 9), og stevia (GI 0) . Men altså, holder man seg til én pastill så har det jo ingenting å si, men hvis man spiser flere poser/esker i den tro at det er sukkerfritt, så har det jo noe å si. I USA er det enda verre. Her i Norge er reglene sukkerarter per 100 gram, men i USA er reglene sukkerarter per servering. Så hvis en servering er 1 pastill og pastillen veier mindre enn 0,5 gram og består av 100% sukker, så kan de markedsføre pastillen som sukkerfri. Så hvis du kjøper pastiller og sånt fra utlandet må man være enda mer påpasselig. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17736 Del Skrevet 25. februar 2023 Ny blå monster blir ikke gjenkjøp. Den hvite er fortsatt favoritten😍 Battery blueberry derimot kommer jeg nok til å kjøpe igjen Anonymkode: 6f23a...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. februar 2023 #17737 Del Skrevet 25. februar 2023 Den rosa monsteren blir heller ikke gjenkjøp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #17738 Del Skrevet 25. februar 2023 43 minutter siden, Popc0rn said: Jeg håper hun er OBS på at ikke alle pastiller som det står sukkerfri på er sukkerfrie... Selv om de bruker sukkeralkoholer som påvirker blodsukkeret, så får de også lov å markedsføre det som sukkerfritt. For eksempel maltitol har en GI på 35 (rørsukker har en GI på 65). Dent crush raspberry licorice inneholder maltitol (GI 35), xylitol (GI 13), sorbitor (GI 9), og stevia (GI 0) . Men altså, holder man seg til én pastill så har det jo ingenting å si, men hvis man spiser flere poser/esker i den tro at det er sukkerfritt, så har det jo noe å si. Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 25. februar 2023 #17739 Del Skrevet 25. februar 2023 Royal Trippel Lakris - Denne var god 😋 jeg tenkte den kanskje kunne bli litt mye lakris. Men sjokoladen brøt opp, og den var god 😄 Oskars Trippel Sjokoladebolle - Meh. Vet ikke om jeg helt ser hvorfor den skal være så god. Helt grei, litt plagsomt med sjokoladeflak som faller over alt. Men ikke noe fantastisk med den. Kims Paprika Kick - Jeg fryktet at det skulle bli for mye kick i den. Men den smaker paprika chips, sprø og god 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #17740 Del Skrevet 25. februar 2023 3 minutter siden, Ariana807 said: Oskars Trippel Sjokoladebolle - Meh. Vet ikke om jeg helt ser hvorfor den skal være så god. Helt grei, litt plagsomt med sjokoladeflak som faller over alt. Men ikke noe fantastisk med den. Jøss, var den å få tak i? Sist jeg fikk med meg var den jo utsolgt så og si overalt. Jeg var avventende til å skulle prøve få tak i den, nettopp fordi jeg tenkte at de sjokoladeflakene måtte være irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå