Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 2/23/2023 at 8:32 AM, Tabris said:

Kom over denne chipsen i går. Kjøpte den og skal teste den i morgen:

Products - Sørlandschips

Da har jeg smakt denne og likte den med en gang. Endelig en chips med litt omph! Synes denne var veldig bra krydret. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den er postet litt lenger opp men her er bilde av fargen på innholdet også.

Søt og god smak av jordbær, guava og grapefrukt. Sterk 7.5/10. Ikke ny favoritt, men blir gjenkjøp.

IMG_20230224_140956.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte forresten den sure utgaven her kjempegodt (ikke smakt den andre enda), smakte litt som seigmenn (men mye bedre ifølge samboer). Dersom det er noen vegetarianere, veganere, eller muslimer der ute som savner seigmenn så anbefaler jeg denne veldig varmt. Kommer til å kjøpe igjen

image.thumb.png.55cf879239f594eb228b073bfd18b094.png

image.png

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlands chips med Brunet smør og hvitløk smakte... vet ikke. Hvitløkaktig med hint av smør inn i mellom, godt,  men ikke fremtredende smak. Mest hvitløk.

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sørlands chips med Brunet smør og hvitløk smakte... vet ikke. Hvitløkaktig med hint av smør inn i mellom, godt,  men ikke fremtredende smak. Mest hvitløk.

Jeg syntes den smakte snørr 🤢 ble skikkelig kvalm av den. Som er synd, da jeg gledet meg veldig til å prøve.. 

(men jeg er gravid og smakløkene er litt ute og kjører. Så ikke ta mitt ord på det 🤣

Anonymkode: 52135...3c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syntes den smakte snørr 🤢 ble skikkelig kvalm av den. Som er synd, da jeg gledet meg veldig til å prøve.. 

(men jeg er gravid og smakløkene er litt ute og kjører. Så ikke ta mitt ord på det 🤣

Åneeei ikke si det, også jeg som skal poppe posen ikveld😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg likte forresten den sure utgaven her kjempegodt (ikke smakt den andre enda), smakte litt som seigmenn (men mye bedre ifølge samboer). Dersom det er noen vegetarianere, veganere, eller muslimer der ute som savner seigmenn så anbefaler jeg denne veldig varmt. Kommer til å kjøpe igjen

image.thumb.png.55cf879239f594eb228b073bfd18b094.png

image.png

Anonymkode: 0ba5a...504

De der var nifst gode, særlig de sure. Det er ikke ofte jeg kjøper vingummi men disse blir det garantert gjenkjøp av

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hahaha! Jeg har nylig hatt korona så gud vet hva jeg synes den smaker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndverskchips Biff og Pepper - Hmm… døler jeg kan smake biff, men så blir det en veldig bacon aktig skinkesmak. Men samtidig så smaker den litt lite nesten, selv om det er smak. Litt ubestemmelig. Det blir ikke gjenkjøp av denne. Ikke ring, men heller ikke noe spesielt med den, er andre jeg heller velger.

Center Salt Karamell - Denne var god. Kjenner en lite forskjell fra den normale Center. Men vet ikke om den nødvendigvis er bedre. God, men følte at karamellen var litt kornete. Liker orginalen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Jeg smakte på denne i går

medium.jpg

Smaken minner meg litt om denne som var min favoritt potetgull :rodmer:

kims-x-tra-taste-punching-paprika-og-chi

Men er ikke de 3 chipsene bare keiseren i nye klær? Er jo flere som har sagt det er samme chipsen, bare ny pose?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Men er ikke de 3 chipsene bare keiseren i nye klær? Er jo flere som har sagt det er samme chipsen, bare ny pose?

Var den riflet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke freia sjokonøtt nevneverdig, synes den smakte litt tørr intens nøtt på en måte, men den var veldig god sammen med banan. Jeg dypper bananen bare nedi 👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

applestories skrev (21 minutter siden):

Var den riflet før?

Hmm nei der sier du noe. Det var gjerne bare Salt og Pepper som var riflet ja 🧐

Da må de prøves 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Samme som den jeg sa det smakte litt som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...