Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vixella skrev (4 minutter siden):

Hva smakte den? Jeg er i utgangspunktet skeptisk til disse fancy colaene. 

Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva, men det er noe kjent som jeg tror jeg har smakt før, men skal ikke si det for sikkert. Minner litt om en blanding mellom Cherry Cola og Vanilje Cola, men med noe ekstra. Absolutt en ny favoritt, den har nettopp kommet. Prøv den du også 🥤😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 17.32):

Er litt nysgjerrig på denne. Den inneholder 58% karamelisert kjeks og jeg har sett en del utenlandske oppskrifter med selve kjeksen. Men er mye sukker i den (36,8%) så tviler på om jeg kjøper den.

image.thumb.png.d5ae687160966e8aaba4700454951e36.png

Anonymkode: 07883...d44

Hvor fant du denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrappe skrev (15 minutter siden):

Hvor fant du denne? 

Meny :), og så er det en annen i tråden som fant den på Eurospar.

Anonymkode: 07883...d44

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 21.2.2023 den 18.50):

Frus Kiwi og eple - ja dette blir gjenkjøp for meg. Ikke kraftig brussmak, mild og god. 

Freia sjokoladepålegg - nam. Veldig god og søt. Må nok passe meg for å ha denne på skiva for ofte 😅

MR Brownie - minibrownien var overraskende fersk på smak. Veldig mektig så bra den er liten for hadde ikke orket mer en 1 om gangen. Greit å ha i skuffen, jeg likte den.

Jeg likte også denne :) Smaker absolutt ikke likt som hjemmelaget brownies, men det var heller ingen tørr sjokoladekake. Veldig fin å ha i skuffen, tar absolutt vekk det søtsuget, veldig god med kaffe, og "bare" 108 kalorier i en. Likte også veldig godt at hver brownies var individuelt pakket inn i plast, slik at de holder seg lengre ferske i skuffen. 

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (21 timer siden):

Smakte den idag..næ.. ikke gjenkjøp...det smaker litt appelsin... bittelitt hint sjokolade...

Tipper den smaker fælt, men må prøve likevel :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (4 timer siden):

Hva smakte den? Jeg er i utgangspunktet skeptisk til disse fancy colaene. 

Liebe skrev (4 timer siden):

Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva, men det er noe kjent som jeg tror jeg har smakt før, men skal ikke si det for sikkert. Minner litt om en blanding mellom Cherry Cola og Vanilje Cola, men med noe ekstra. Absolutt en ny favoritt, den har nettopp kommet. Prøv den du også 🥤😊

Kokos-cola. Jeg synes den var helt forferdelig. Bare så vidt jeg klarte å drikke den opp. Og jeg er nesten alt-drikkende så lenge det ikke er noe bittert. Men jeg er ikke veldig fan av kokos.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popc0rn skrev (16 minutter siden):

Kokos-cola. Jeg synes den var helt forferdelig. Bare så vidt jeg klarte å drikke den opp. Og jeg er nesten alt-drikkende så lenge det ikke er noe bittert. Men jeg er ikke veldig fan av kokos.

Ja, kokos er det kanskje ja, men ikke helt vanlig kokos, mer futt og mer spennende. Den er sikkert ikke for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Popc0rn said:

Kokos, ja. Nei, da styrer jeg elegant unna. :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye Grandiosa De Lux med kylling i dag. Den var saftig og god! Blir ofte skuffet over ferdigpizza som ser bedre ut enn den er,men denne var god!

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt på noen nyheter de siste dagene.

Farris Frus eple og kiwi: veldig god. Smaker aller mest eple, synes jeg. Frisk smak.

Hennig Olsen/Freia Smil pinneis: denne var god. Mer rett forhold mellom is og sjokolade i boksen, så denne kan det fort bli gjenkjøp av.

Sørøandschips Brunet smør og hvitløk: jeg elsker smør, så denne måtte jeg bare prøve! Var usikker på hvordan det ville være på chips, men det var veldig godt. Synes smørsmaken er mest dominerende, men kjenner også et hint av hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 19.2.2023 den 15.49):

🤩🤩🤩

Da må jeg se om jeg kan finne. Har sett Farris og Farris med smak. Men aldri Farris Frus på stor flaske.

Så den i stor flaske på meny istad. Og der har de fast pris på frus og farris, 3 store flasker for 39 kr.

Anonymkode: 09cd3...d1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola Rosalia var fucking amazing! Lukter 100% wunderbaum pina colada, men smaker litt mer hubba bubba, eller hva jeg skal si. Nyd! 💕

Monster ultra Rosa, altså! Klarer ikke sette helt fingeren på hva den smaker, men den er sykt god og boksen er life! 

Monster LH44 zero var også god. Pasjonsfrukt? Med litt powerade-ish ettersmak. 

Tinde-rundstykker var saftige og gode! 

Amalie-rundstykker var greie, men litt "bitre" på en måte. 

Coop iskaffe cappuccino smakte skikkelig billig. Altfor søt, og nesten litt mugg-smak. 

Coop iskaffe sweet caramel var drikkelig, men litt billig smak her også. 

Anonymkode: a537f...dbd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Cola Rosalia var fucking amazing! Lukter 100% wunderbaum pina colada, men smaker litt mer hubba bubba, eller hva jeg skal si. Nyd! 💕

Monster ultra Rosa, altså! Klarer ikke sette helt fingeren på hva den smaker, men den er sykt god og boksen er life! 

Monster LH44 zero var også god. Pasjonsfrukt? Med litt powerade-ish ettersmak. 

Tinde-rundstykker var saftige og gode! 

Amalie-rundstykker var greie, men litt "bitre" på en måte. 

Coop iskaffe cappuccino smakte skikkelig billig. Altfor søt, og nesten litt mugg-smak. 

Coop iskaffe sweet caramel var drikkelig, men litt billig smak her også. 

Monster ultra rosa smaker grapefrukt! ☺️ 

Anonymkode: 9c0a1...e1b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ååhh gjett om jeg skal gå på monsterjakt i morgen da 😍 LH44 var veldig god da, smaker som en blanding av flere typer smågodt fra barndommen. Blir helt klart gjenkjøp. 

Jeg er på Sørlandschips med brunet smør-kjøret. Fyyy så digg.

Anonymkode: a1986...213

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, leste nå at den skal smake rosa grapefrukt, guava og jordbær. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine iskaffe gusto nocciola smakte ekstremt hasselnøtt, ble litt mye, synes jeg. Men bedre enn Coop sine! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, leste nå at den skal smake rosa grapefrukt, guava og jordbær. 💕

Den var veldig god, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at vi har så ulike smaksløker. Leser flere her i tråden som synes Maarud-chipsen Brunet Smør og Chili hadde for mye chilismak. Selv synes jeg chilien var for svak og brunet smør så overveldende at det ble kvalmende. 😅

Kom over denne chipsen i går. Kjøpte den og skal teste den i morgen:

Products - Sørlandschips

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (19 timer siden):

Det er Meny som selger det. Vet ikke om det kanskje var Stange merket 🤔 En av de litt mer eksklusive type kyllingmerkene. Klarte ikke å finne den på Meny nettsiden. Men fant den i butikk, den sto oppført i butikk som nyhet, og mener jeg har lest er sted at den er en nyhet (klarer bare ikke finne det igjen 😅).

applestories skrev (18 timer siden):

Denne?

Screenshot_20230222-144004_Chrome.thumb.jpg.da1e81f0619123c1848fe51d41fb87b1.jpg

Takk for info @Ariana807 og @applestories! :) Har dessverre ikke Meny her, men vet av en butikk et stykke unna som samarbeider med dem på noe vis, trooor jeg har sett Lerstang-produkter der, så må nok på en liten ekspedisjon snart. 😁

Anonymkode: fff2e...c46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...