Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Popc0rn skrev (På 18.2.2023 den 17.18):

Utrolig mye smør? Jeg synes den smakte for lite smør! Kjente jo bare hvitløken. 😅

Må dessverre si meg enig. Jeg hadde gledet meg veldig til denne siden jeg elsker smørsmak, men den smaker omtrent det samme som den grønne posen (creme fraiche og sjalottløk?). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har smakt den nye sjokoladebollen som Oskar Westerlin er med på å lage? Den er veldig hypet opp,spesielt av han selv 😄 Men ser god ut da!

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendit Smoothie Guava & Dragefrukt; hvorfor skal de alltid ha banan oppi alle smoothier 😩 Jeg sier det som om jeg drikker disse ofte. Jeg gjør ikke det, men når jeg vokste opp gjorde min mor alltid dette. Tror denne kunne vært bedre uten banan. Tror den kunne klart seg uten den sødmen fra bananen, og heller vært mer hakket sur i smaken. Den er god, noe man greit kan kjøpe når man er ute på tur og trenger et eller annet. Men blir ikke gjenkjøp uten grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bithiah skrev (12 timer siden):

Da har jeg smakt den nye Center med havsalt. Smakte hele rullen faktisk, og også rull nr 2.. 🙈🙈🙈 Jepp, den var SÅ god! 😬 Godt jeg kun fant den på regionens største Mega, som er en lang kjøretur herfra 😂 (var der tilfeldig altså 😅)

 

EEAA9736-A2B6-4A44-9077-F3DA905253D5.jpeg

Ser for meg at den er sykt god! Egentlig lei av hele salt karamell-opplegget som puttes i alle mulige produkter, meeeen sjokolade med flytende salt karamell kan jeg aldri bli lei av. Gleder meg til å smake🤩

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har smakt den nye sjokoladebollen som Oskar Westerlin er med på å lage? Den er veldig hypet opp,spesielt av han selv 😄 Men ser god ut da!

Anonymkode: 8738c...64f

Har ikke smakt den dessverre. Er litt usikker på hvilke butikker som eventuelt selger den. Skal holde utkikk, og roper ut i tråden her om jeg finner den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har smakt den nye sjokoladebollen som Oskar Westerlin er med på å lage? Den er veldig hypet opp,spesielt av han selv 😄 Men ser god ut da!

Anonymkode: 8738c...64f

Smakte i dag! Gir den 10/10 😁

Anonymkode: 4b074...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Smakte i dag! Gir den 10/10 😁

Anonymkode: 4b074...85e

Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (1 time siden):

Har ikke smakt den dessverre. Er litt usikker på hvilke butikker som eventuelt selger den. Skal holde utkikk, og roper ut i tråden her om jeg finner den. :D

Jeg så den på Kiwi i går.. Har ikke smakt, for syns den ser ekstrem søt og kvalmende ut😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kinder said:

Jeg så den på Kiwi i går.. Har ikke smakt, for syns den ser ekstrem søt og kvalmende ut😅

Må nok ta en vurdering på det når jeg ser den, tenker jeg. Skal ta en tur innom Kiwi da, i all fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (Akkurat nå):

Må nok ta en vurdering på det når jeg ser den, tenker jeg. Skal ta en tur innom Kiwi da, i all fall.

Ja, om du liker sjokolade godt, tipper jeg at bollen kan falle i smak😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllinglår med krydret andefett - Det var et godt kyllinglår, men følte ikke det var noe revolusjonerende med det 😅 

Smil Pinneis - Like god som de andre Freia ispinnene 😄 Men om den ikke kommer på boks med flere i, velger jeg de andre fremfor denne 😅 Småis er dyrt når man kjøper 1 og 1 😅 

 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (4 timer siden):

Har ikke smakt den dessverre. Er litt usikker på hvilke butikker som eventuelt selger den. Skal holde utkikk, og roper ut i tråden her om jeg finner den. :D

De hadde fått den inn på Spar her i dag,men var utsolgt da jeg var der. Det hadde visst vært masse ungdommer og kjøpt,er nok bra markedsført den bolla der! 😄

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frus tropisk var penger rett i søpla. Definitivt ikke gjenkjøp. Smakte dårlig utvannet saft

Anonymkode: 6f23a...51e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De hadde fått den inn på Spar her i dag,men var utsolgt da jeg var der. Det hadde visst vært masse ungdommer og kjøpt,er nok bra markedsført den bolla der! 😄

Anonymkode: 8738c...64f

Har hverken hørt om bolla eller mannen, men var også å Spar i dag og så et stort skilt med en fyr med noe muffinslignende. Tipper det var den. Men så ingen boller, så enten var det utsolg der også, eller så hadde de ikke satt dem fram enda. 

Derimot fant jeg Toblerone-ostekaka rett ved siden av. Trodde ikke jeg hadde så høye forventninger, men ble skuffa likevel. I bunnen er det et lag med smuler av kjip, tørr sjokoladekake. Så et lag med "ost", og så sjokolade øverst. Helt vanlig søt sjokolade. Det er små tobleronerusk i sjokoladen, og de er jo gode, men passer bedre i litt hard tobleronesjokolade enn i den myke greia der. 

Anonymkode: c2542...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har smakt den nye sjokoladebollen som Oskar Westerlin er med på å lage? Den er veldig hypet opp,spesielt av han selv 😄 Men ser god ut da!

Anonymkode: 8738c...64f

Den var faktisk kjempegod! Blir absolutt gjenkjøp 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (4 timer siden):

Hvor kjøpte du den?

Kjøpte den på Kiwi. Denne infoen ligger på bakehuset sine nettsider:

 

00876F98-7737-405A-AADE-CB00E95313D3.png

Anonymkode: 4b074...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frus Kiwi og eple - ja dette blir gjenkjøp for meg. Ikke kraftig brussmak, mild og god. 

Freia sjokoladepålegg - nam. Veldig god og søt. Må nok passe meg for å ha denne på skiva for ofte 😅

MR Brownie - minibrownien var overraskende fersk på smak. Veldig mektig så bra den er liten for hadde ikke orket mer en 1 om gangen. Greit å ha i skuffen, jeg likte den.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte solo super med pasjonsfrukt i dag. Andre i tråden har skrevet at den hadde parfymesmak. Skjønte egentlig ikke helt hva de mente da, men det gjør jeg nå. Ettersmaken er som om man har sprayet seg i munnen med parfyme. Selve brusen er god, men ettersmaken gjør at det ikke blir gjenkjøp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg sørlandschips med smak av appelsin og sjokolade på Kiwi Storo (i tilfelle noen ser etter den). Kjøpte den ikke da jeg har spist alt for mye chips de siste par dagene. Prøver den nok til helgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (2 minutter siden):

I dag så jeg sørlandschips med smak av appelsin og sjokolade på Kiwi Storo (i tilfelle noen ser etter den). Kjøpte den ikke da jeg har spist alt for mye chips de siste par dagene. Prøver den nok til helgen! 

Smakte den idag..næ.. ikke gjenkjøp...det smaker litt appelsin... bittelitt hint sjokolade...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...