Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #17501 Del Skrevet 16. februar 2023 Just now, Tabris said: Da har jeg smakt Maarud sin brunet smør og chili. Jeg er nok i mindretall her for jeg var ikke så glad i den. Likte chilismaken (men ville gjerne hatt mer), men syntes smørsmaken gjorde den kvalmende i lengden. Det var absolutt en veldig tydelig smørsmak, men det er litt begrenset for meg hvor lenge det er komfortabelt å spise smør. Det er det der som har gjort at jeg har vært skeptisk til å prøve. Jeg holder meg enn så lenge til Flamin' Hot Cheetos og Takis dersom jeg skal spise noe med litt fart i. Kombinasjonen chili og smør blir for merkelig for min del, og jeg hadde en mistanke om at det ville være kvalmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16. februar 2023 #17502 Del Skrevet 16. februar 2023 Maarud sin brunet smør med chili syns jeg var kjempegod! Overrasket ☺️ Solo super pasjonsfrukt var også god, men en smule parfymert i smaken. Nugatti sin saus smaker som nugatti (bare litt tynnere i konsistensen og stivner litt på isen) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 16. februar 2023 #17503 Del Skrevet 16. februar 2023 Titania skrev (På 15.2.2023 den 19.32): Fant denne idag - klarer ikke helt si hva jeg syns den smaker, men er god 😁 Den smaker kokos... Jeg synes det ble en sær kombinasjon og av de minst fornøyelige cola-smakene. Jeg pleier å like alle slike. Men denne blir det ikke gjenkjøp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #17504 Del Skrevet 17. februar 2023 Gleder meg til å smake smør potetgullet. Beste jeg vet er å smøre smør på potetgull så dette blir nok en hit... Anonymkode: 5bd97...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #17505 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) 47 minutter siden, Popc0rn said: Den smaker kokos... Jeg synes det ble en sær kombinasjon og av de minst fornøyelige cola-smakene. Jeg pleier å like alle slike. Men denne blir det ikke gjenkjøp av. Hvis det smaker kokos skal jeg styre unna iallfall. Takler ikke smaken. Endret 17. februar 2023 av Vixella Skrivefeil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zazzo10 Skrevet 17. februar 2023 #17506 Del Skrevet 17. februar 2023 Smakte Dragefrukt smoothie til bama, veldig god! Kanskje den beste av dem. Har også testet Sophie Elise sitt godteri, de var greie. Farris fus har også kommet med ananas og dragefrukt smak, god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 17. februar 2023 #17507 Del Skrevet 17. februar 2023 Kjøpte en FRUS med eple og kiwi i dag. Den var kjempegod, passe søt og passe mye fruktsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 17. februar 2023 #17508 Del Skrevet 17. februar 2023 Zazzo10 skrev (11 timer siden): Smakte Dragefrukt smoothie til bama, veldig god! Kanskje den beste av dem. Har også testet Sophie Elise sitt godteri, de var greie. Farris fus har også kommet med ananas og dragefrukt smak, god. Hvor fant du SE godteri? Ble ikke det sperret for salg? 😅 Fikk forsåvidt testet Sørlandschips med brunet smør og hvitløk i dag, og den likte jeg mye bedre enn den jeg testa i Sverige før jul. Denne kunne nesten minne litt om den grønne de har, med creme fraiche og urter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #17509 Del Skrevet 17. februar 2023 Just now, Anonymous11 said: Hvor fant du SE godteri? Ble ikke det sperret for salg? 😅 Fikk forsåvidt testet Sørlandschips med brunet smør og hvitløk i dag, og den likte jeg mye bedre enn den jeg testa i Sverige før jul. Denne kunne nesten minne litt om den grønne de har, med creme fraiche og urter Så at det var iallfall én Rema-butikk som hadde klart å sette de ut i hylla uansett, men mener også ha lest at selv om noen forsøkte kjøpe det så gikk ikke varen gjennom i kassa. Spesielt at noen har klart å få tak i det uansett, trodde at Rema 1000 hadde bedre rutiner for dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. februar 2023 #17510 Del Skrevet 17. februar 2023 Et der noen som har funnet Sørlandets chips med appelsin og sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #17511 Del Skrevet 17. februar 2023 Noen som har funnet denne noen steder? Anonymkode: 2f036...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #17512 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som har funnet denne noen steder? Anonymkode: 2f036...0bf Ja, fant på Eurospar igår☺️ Anonymkode: 9c0a1...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. februar 2023 #17513 Del Skrevet 17. februar 2023 Er ikke Kims chipsen bare rebranding? De hadde hvertfall ikke de vanlige posene lengre i den butikken jeg var.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #17514 Del Skrevet 17. februar 2023 2 minutter siden, svartkatt said: Er ikke Kims chipsen bare rebranding? De hadde hvertfall ikke de vanlige posene lengre i den butikken jeg var.. Det forklarer en hel del for min del, i all fall. Ble litt paff når jeg så at "nyhetene" fra Kims var smakene salt, paprika og salt & pepper - akkurat som at dét er noe vi ikke har hatt på det norske markedet i en årrekke. Hadde vært kult om chipsprodusenter var mer kreative med smakene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 17. februar 2023 #17515 Del Skrevet 17. februar 2023 Hvor har dere funnet ny FRUS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. februar 2023 #17516 Del Skrevet 17. februar 2023 Vixella skrev (Akkurat nå): Det forklarer en hel del for min del, i all fall. Ble litt paff når jeg så at "nyhetene" fra Kims var smakene salt, paprika og salt & pepper - akkurat som at dét er noe vi ikke har hatt på det norske markedet i en årrekke. Hadde vært kult om chipsprodusenter var mer kreative med smakene. De har jo hatt noen limited om sommeren de siste årene. Den med indisk krydder er den beste så langt. Synd de ikke blir permanente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #17517 Del Skrevet 17. februar 2023 Just now, svartkatt said: De har jo hatt noen limited om sommeren de siste årene. Den med indisk krydder er den beste så langt. Synd de ikke blir permanente. Ja, det er det da. De mer spennende smakene holder i et par måneder også tas de ut av sortimentet. Kjipt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 17. februar 2023 #17518 Del Skrevet 17. februar 2023 39 minutter siden, SoftKitty said: Hvor har dere funnet ny FRUS? Jeg kjøpte på Mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. februar 2023 #17519 Del Skrevet 17. februar 2023 Drumstick Sur Kirswbær - jeg hadde nok håpet på noe mer lik Candy King sur kirsebær. Og det var det ikke, men det var godt. MEN! 63kr 😵😵😵😵 63kr!!! 😵😵😵 for en liten pose! Det blir så absolutt ikke gjenkjøp til den prisen! Kjøpt på Coop Mega. Maarud Popkorn Cheddar - burde vært litt mer ostepulver på. Jeg savner sårt popkorn-krydderne som var i butikken tidligere. Vet at det enda finnes noen, men ikke Kernel Seasons (coopers candy har noen, men ikke Nacho Cheese på lager). Fanta Brungebær - mener jeg har smakt denne utenfor Norge et sted. Den er god. Kanskje hakket mye kullsyre og litt lite smak. Og den korken ødelegger mye for jeg fikk den nesten ikke opp 😅 Blir heller Solo Pasjonsfrukt jeg velger fremfor denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #17520 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har funnet denne noen steder? Anonymkode: 2f036...0bf Fant alle de nye på Rema Anonymkode: 971bd...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå