Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Kinder skrev (7 minutter siden):

Solo super med pasjonsfrukt høres skikkelig godt ut. Synd jeg bor en plass hvor de er trege med nyheter, men skal ta meg en tur innom Coop Extra for å sjekke. Har du smakt den?

Har ikke smakt på den enda. Men skal gi tilbakemelding når jeg har det 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt forkjøla, evt. bihulebetennelse. Kjenner meg tett og ja dette kan påvirke smaksløker.

Men jeg klarte ikke å vente helt til helgen med at jeg fant i dag.

Sørlandchisp med Brunet smør & hvitløk; jeg har sett frem til denne og den skuffer ikke. Som jeg sa kan smaksløkene mine være noe påvirket, men vil si mange kanskje kan bli skuffet av denne da den er litt mild i smaken. Den smaker smør, den smaker hvitløk. Jeg liker den. Vet ikke om det blir en ny favoritt, men den var god 😄 Må smake på igjen mer senere når det er blitt helg 😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at trenden nå tydeligvis er litt chili på chipsen! Har kjøpt srirstcha fra sørlandschips og piripiri fra remas sørlandschipsvariant. Ikke smakt ennå. Håper det snart kommer en som er like fod som jobial chili fra traktorchips var😋😋😋

Anonymkode: 54294...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på Rema. Når jeg googler den får jeg opp mange treff fra folk som har foreslått det som ny smak. Håper den svarer til forventningene.

20230215_160000.thumb.jpg.d37d101cc76f3d57e4be2a52b80bdf5f.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo Super Passjonsfrukt; kanskje hakket litt mye mot å ha en liten parfyme-smak i seg. Men passjonsfrukt i seg selv har også den tendensen til å smake veldig mye. Den var god. Det blir fort dyrt med slike småflasker, og vet ikke om det blir noe gjenkjøp uten grunn (som en tur på Kino ol.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elsker at trenden nå tydeligvis er litt chili på chipsen! Har kjøpt srirstcha fra sørlandschips og piripiri fra remas sørlandschipsvariant. Ikke smakt ennå. Håper det snart kommer en som er like fod som jobial chili fra traktorchips var😋😋😋

Anonymkode: 54294...7c1

Har smakt den fra Rema...næ...smakte dessverre bare pepper. Og den har Piri piri som 0.1% smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Titania said:

0B029FA0-695B-4783-92F4-47D5491EA9F3.thumb.jpeg.b7234c0bdc7dc7aa749c1e80106e805a.jpeg

Fant denne idag - klarer ikke helt si hva jeg syns den smaker, men er god 😁

Den så spennende ut. Hvor kjøpte du den?

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til spenstige påfunn fra Coca Cola. De to siste fancy variantene jeg testet var den lyseblå boksen og den helt hvite. Synes begge to var direkte grusomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (Akkurat nå):

Den så spennende ut. Hvor kjøpte du den?

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til spenstige påfunn fra Coca Cola. De to siste fancy variantene jeg testet var den lyseblå boksen og den helt hvite. Synes begge to var direkte grusomme.

Jeg likte de to også 🙈😅

Kjøpte den på Extra 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battery med blåbærsaft. Trodde den skulle smake det samme spm RedBull sin, men liker RedBull bedre :) 

62B22EC1-C04D-401E-B573-C54318B611EA.jpeg

Anonymkode: ae43f...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 13.2.2023 den 8.03):

Ok, men da har det ikke kommet til resten av vestlandet.

Flere steder i sogn og fkordane har, kjørte gjennom Førde på vei nord og rema 1000 hadde til 49kr. 

Anonymkode: 29516...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Battery med blåbærsaft. Trodde den skulle smake det samme spm RedBull sin, men liker RedBull bedre :) 

62B22EC1-C04D-401E-B573-C54318B611EA.jpeg

Anonymkode: ae43f...a54

Enig der. Red Bull sin er mye bedre, men skulle ønske den kom på større boks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor i Trondheim man finner Sitting Original-isen (tidligere Sitting Bull)?

Anonymkode: 971bd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg smakt Maarud smør&chili og Sørlandchips smør&hvitløk

Maarud: skikkelig god. Smakte godt av smør. Jeg vet at nordmenn ikke tåler smaker så godt, men synes likevel at chilien var ganske så tam. Det var virkelig ikke mer enn et pittelite hint!

Sørlandchips: god, men smakte ikke smør. Smakte egentlig kun løk. 

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen som vet hvor i Trondheim man finner Sitting Original-isen (tidligere Sitting Bull)?

Så spesifikt som Trondheim aner jeg ikke, men mener det kun er rema som skal ha denne i isdisken? Fint sted å starte i alle fall 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (17 timer siden):

0B029FA0-695B-4783-92F4-47D5491EA9F3.thumb.jpeg.b7234c0bdc7dc7aa749c1e80106e805a.jpeg

Fant denne idag - klarer ikke helt si hva jeg syns den smaker, men er god 😁

Rart hvor forskjellig man smaker ting. Jeg syns den smakte som en fæl flytende antibiotika med «karamellsmak» jeg fikk som barn. 😅🤢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (På 15.2.2023 den 12.44):

Hadde meg en tur til Coop Extra. Og det ble en del snacks på meg 😋

Solo Super Pasjonsfrukt

Farris Frus Kiwi & Eple

Fanta Bringebær

Sørlandschips Havsalt & Ramsløk

Sørlandschips Brunet Smør & Hvitløk

Håndverkschips Biff & Pepper

Håndverkschips Finmalt Salt

07C39934-D6A3-4B9D-9AA2-8605AADE8994.jpeg

Jeg LØP til nærmeste coop for å finne Solo Super med pasjonsfrukt, er ikke det en relansering? (det håper jeg, for den jeg tenker på var den beste brusen noen sinne). Men de hadde ikke fått den inn :(  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke sitting original på Rema (de hadde ingen småis), men kjøpte Sjokonøtt og ble skuffa. For «smørrete» og lite sjokosmak. Blir vanlig nugatti fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........! skrev (53 minutter siden):

Jeg LØP til nærmeste coop for å finne Solo Super med pasjonsfrukt, er ikke det en relansering? (det håper jeg, for den jeg tenker på var den beste brusen noen sinne). Men de hadde ikke fått den inn :(  

Jeg hadde ikke hørt om den som en nyhet før jeg så den sto der i hylla. Jeg har ikke smakt på den selv før i går, men det kan godt hende at den har vært der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt Maarud sin brunet smør og chili. Jeg er nok i mindretall her for jeg var ikke så glad i den. Likte chilismaken (men ville gjerne hatt mer), men syntes smørsmaken gjorde den kvalmende i lengden. Det var absolutt en veldig tydelig smørsmak, men det er litt begrenset for meg hvor lenge det er komfortabelt å spise smør. 

Endret av Tabris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...