Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

applestories skrev (På 22.11.2022 den 18.19):

Fant dem på Mega i dag 🙂

Fyyyy søren så godt den med jordbær var! Smakte i dag.

Anonymkode: c7df0...19a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (1 time siden):

Noen som har smakt denne fra tine? 

GAL_17042_169823_4838124_1.webp

La du med feil bilde nå? Romas brune julebrus uten sukker er ikke ny.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (8 timer siden):

La du med feil bilde nå? Romas brune julebrus uten sukker er ikke ny.

Står på Tine at den uten sukker er ny, har heller ikke sett den i butikken, så trodde den var ny 😁1202779792_Screenshot_20221130_080055_SamsungInternet.thumb.jpg.b2f85c01ec34c6f9990c231cbe0128eb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (10 timer siden):

Står på Tine at den uten sukker er ny, har heller ikke sett den i butikken, så trodde den var ny 😁1202779792_Screenshot_20221130_080055_SamsungInternet.thumb.jpg.b2f85c01ec34c6f9990c231cbe0128eb.jpg

Hm. Kanskje jeg tok feil? Jeg var helt sikker på at den fantes i fjor, men det ser ut som at det bare var den røde og julmusten som var i sukkerfri og ikke den brune. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, her kommer festbremsen! 😅 Ser flere liker både Tine julebrunost og det nye juleskummet med cola-smak.

Vel... Brunosten smaker suketter og juleskummet smaker parfyme 🙈

Solo julebrus derimot - nam! Smakte kanskje litt vel mye bringebær, spesielt i ettersmaken. Men langt bedre enn andre sukkerfrie, røde julebruser.

Har til gode å smake Skyr med julebrus-smak. Elsker Skyr så har høye forventninger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (4 timer siden):

Sørlandschips med pepperkakesmak, noen prøvd den?

Jeg har ikke funnet verken lakris eller pepperkake chipsen her vi bor.. 😩🥺

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (4 timer siden):

Sørlandschips med pepperkakesmak, noen prøvd den?

Jepp. Den ble litt rar, synes jeg. Midt på treet. Det var litt rar combo med pepperkakesmak og potet, men det gikk an. Terningkast 3 fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke funnet verken lakris eller pepperkake chipsen her vi bor.. 😩🥺

Anonymkode: 56cf3...4ec

Tror ikke det noe stort tap med tanke på hva andre har skrevet om produktene. Vel er jeg veldig glad i å prøve nye smaker, men de siste årene syntes jeg det har vært så mye dårlige produkter at jeg prøver heller mer produkter i utlandet enn det tullet av smaker som lages her til lands 😞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bithiah skrev (På 28.11.2022 den 14.57):

Jeg måtte bare sende en melding til Nidar og høre (ikke klage bare spørre). Interessant svar, lurer på om jeg skal kjøpe på salg etter jul og teste en pose i vinterferien og en til påske 😂

9A29994B-6098-4926-943F-E32DFD13DDB7.jpeg

Sååå det er hipp som happ hva en får? 😅

Anonymkode: 29516...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett de Coop iskremboksene i butikken, og tok med meg hjem den med Karamell. Blir ikke gjenkjøp.

Den hadde iskrystaller i seg, det er noe man ikke forventer når man åpner en ny boks med is. Og ikke minst reagerer jeg på at fløten er fra italia 😳 Måtte sjekke Royal isen, insperia isen og sørlandsis jeg har i fryseren og ingen av de har den samme merkingen med (italia) etter fløten.

Det i seg selv er egentlig en grunn for å ikke kjøpe den. Vi har absolutt nok fløte i Norge, og trenger ikke å impotere det, selv om det kanskje er grunnen for at iskremen er billig. Da blir det heller en dyr en.

Isen i seg selv var ikke noe spesielt. Var ikke noen; wow, karamell! Reaksjon. Er mange andre iskrembokser jeg heller kjøper fremfor denne. 

42A79404-221B-49C0-8ADA-96A42AB24B13.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sååå det er hipp som happ hva en får? 😅

Anonymkode: 29516...c6e

Er visst det 😂

Men nå kjøpte jeg faktisk en pose igjen i går, og den var tydeligvis eldre 😅 (må kanskje se på utløpsdato). Mye bedre konsistens - selv om karamellen uansett setter seg litt i tennene. Men denne var fint spisende og veldig god 🤩

Gir meg ikke noe jule-vibe da, så synd at den forsvinner etter sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har smakt pepperkakene fra Røros Knekks? Ser gode ut(og vanlige knekks er jo veldig gode), men de er jo litt stive i prisen ifht andre pepperkaker så gidder ikke bomkjøp🙈

Anonymkode: 90134...f6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag smakte jeg Sørlandschips med smak av Ribbe.

De første bitene var gode. Men det tok ikke lang tid før det hele ble temmelig kvalmende. Det smaker som det hvite fettet under svoren, det som er så tykt og rent fett at det blir kvalmende å spise. Samme følelse fikk jeg av denne chipsen.

Jeg liker ikke å kaste mat, men denne går i søpla hvis ikke samboer vil ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tabris skrev (På 12.12.2022 den 20.27):

I dag smakte jeg Sørlandschips med smak av Ribbe.

De første bitene var gode. Men det tok ikke lang tid før det hele ble temmelig kvalmende. Det smaker som det hvite fettet under svoren, det som er så tykt og rent fett at det blir kvalmende å spise. Samme følelse fikk jeg av denne chipsen.

Jeg liker ikke å kaste mat, men denne går i søpla hvis ikke samboer vil ha. 

Noen på tiktok mener jeg likte godt å dyppe (ta en god desj stappe oppå chipsen som tortilla med salsa) det i kålrabi stappe, som et lite tips om du vil prøve igjen 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ariana807 said:

Noen på tiktok mener jeg likte godt å dyppe (ta en god desj stappe oppå chipsen som tortilla med salsa) det i kålrabi stappe, som et lite tips om du vil prøve igjen 😅

Det blir som å dyppe ribbefett i kålrabistappe. Jeg står over. 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (5 timer siden):

Noen som har testet Sørlandschips med heit chilli og rømme?

Ny favoritt her i huset! Litt sterk, men helt etter vår smak😊

Anonymkode: 54294...7c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...