mariie Skrevet 14. november 2022 #17141 Del Skrevet 14. november 2022 Turkis Sau skrev (6 timer siden): Jeg får ikke tak i denne, og jeg bor rett ved Coop Mega, Kiwi, Coop Extra, Joker, Rema 1000, Seven Eleven og Narvesen. Jeg vil smake jo!😤 Julebrus-saftene synes jeg smaker fælt, så kommer ikke til å prøve hverken Bamse-saften eller Skyr Julebrus. Kullsyren må med. Jeg fant solo julebrusen på europris. Så sjekk der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. november 2022 #17142 Del Skrevet 14. november 2022 Meadow skrev (1 time siden): Jeg kjøpte på Meny, men det kan hende den er utsolgt etter all "hypen". Jeg tror de bare har blandet Solo super med julebrus, var sånn det smakte rett og slett. Ikke noe å rope hurra for. Da får jeg ta banen ned til Meny. Forberedt på å bli skuffet, men den må prøves! AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Skyr med julebrussmak var god den, vil ikke si at den smaker julebrus men mer røde frukter. Søt og god da! Faktisk en av de beste i Skyr sitt sortiment. Anonymkode: 90134...f6f Hmm, kanskje den skal testes da😊 mariie skrev (2 minutter siden): Jeg fant solo julebrusen på europris. Så sjekk der Har ingen Europris her😑 Men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #17143 Del Skrevet 14. november 2022 Noen som har funnet pepperkakesausen enda? Vil ha den i morgenkaffen min! Anonymkode: 0ba5a...504 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. november 2022 #17144 Del Skrevet 14. november 2022 Turkis Sau skrev (2 timer siden): Da får jeg ta banen ned til Meny. Forberedt på å bli skuffet, men den må prøves! Hmm, kanskje den skal testes da😊 Har ingen Europris her😑 Men takk for tips! Jeg kjøpte den på Rema i helgen. Måtte lete litt da den ikke sto sammen med vanlig brus, ei heller sammen med julebrus - men heller midt i snop/potetgull-området. Så det samme på en annen Rema, så om du har slike i nærheten kan det kanskje lønne seg å se en gang til. Jeg syns den smakte bringebærbrus. Glemte å drikke den opp så det sier kanskje seg selv at det ikke helt var helgens høydepunkt, men den var ikke vond heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. november 2022 #17145 Del Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har funnet pepperkakesausen enda? Vil ha den i morgenkaffen min! Anonymkode: 0ba5a...504 Kjøpt på Spar 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricela Skrevet 14. november 2022 #17146 Del Skrevet 14. november 2022 Ble skuffa av den julebrusen til Solo og Linnéa Myhre. I og med at Linnéa virker som at hun er langt over gjennomsnittet opptatt av brus, så hadde jeg nok altfor høye forventninger. Den var god, ja, men Eventyrbrusen er også god - og synes de smaker helt likt. Kjøpte på flaske først og ble skuffet, men jeg er av vane en person som foretrekker å drikke brus på boks, så prøvde også den brusen på boks da jeg fikk tak i den. Det hjalp svært lite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 14. november 2022 #17147 Del Skrevet 14. november 2022 Despicable Me skrev (2 timer siden): Kjøpt på Spar 😊 Er den god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. november 2022 #17148 Del Skrevet 14. november 2022 Kjøpte denne på cooperscandy.no. Supergod! Håper Maarud(Samme eier som Estrella) begynner å selge denne i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. november 2022 #17149 Del Skrevet 14. november 2022 3 hours ago, Despicable Me said: Kjøpt på Spar 😊 7 minutter siden, Kinder said: Er den god? Jeg lurer på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricela Skrevet 15. november 2022 #17150 Del Skrevet 15. november 2022 1 hour ago, SVK said: Kjøpte denne på cooperscandy.no. Supergod! Håper Maarud(Samme eier som Estrella) begynner å selge denne i Norge. Denne - og flere andre varianter - kan man kjøpe på Yummy Heaven. Tror dog Yummy Heaven kun har butikker i Oslo og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 15. november 2022 #17151 Del Skrevet 15. november 2022 Aricela skrev (10 timer siden): Ble skuffa av den julebrusen til Solo og Linnéa Myhre. I og med at Linnéa virker som at hun er langt over gjennomsnittet opptatt av brus, så hadde jeg nok altfor høye forventninger. Den var god, ja, men Eventyrbrusen er også god - og synes de smaker helt likt. Kjøpte på flaske først og ble skuffet, men jeg er av vane en person som foretrekker å drikke brus på boks, så prøvde også den brusen på boks da jeg fikk tak i den. Det hjalp svært lite. Jeg vet at smaken er som baken, men her må jeg si meg helt uenig 🤔 Eventyrbrus ville jeg kjent igjen hvor som helst, den er bedre enn noen julebrus, og brukes også som julebrus til julemiddagen hjemme hos familien. Jeg tenkte ikke på Eventyrbrus da jeg smakte denne, min første tanke var at Linnea Myhre kanskje er vokst opp med Oscar Syltes bringebærbrus.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17152 Del Skrevet 15. november 2022 1 hour ago, applestories said: Jeg vet at smaken er som baken, men her må jeg si meg helt uenig 🤔 Eventyrbrus ville jeg kjent igjen hvor som helst, den er bedre enn noen julebrus, og brukes også som julebrus til julemiddagen hjemme hos familien. Jeg tenkte ikke på Eventyrbrus da jeg smakte denne, min første tanke var at Linnea Myhre kanskje er vokst opp med Oscar Syltes bringebærbrus.. Det tenker jeg også. Dette med julebrus og også Oscar Sylte virker å handle om nostalgi. Anonymkode: 24d93...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2022 #17153 Del Skrevet 15. november 2022 10 hours ago, Aricela said: Denne - og flere andre varianter - kan man kjøpe på Yummy Heaven. Tror dog Yummy Heaven kun har butikker i Oslo og omegn. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. november 2022 #17154 Del Skrevet 15. november 2022 Kinder skrev (12 timer siden): Er den god? Ja, veldig god 😁😁 SVK skrev (11 timer siden): Jeg lurer på det samme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. november 2022 #17155 Del Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, Despicable Me said: Ja, veldig god 😁😁 Takk! Da skal jeg kjøpe inn en flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricela Skrevet 15. november 2022 #17156 Del Skrevet 15. november 2022 2 hours ago, applestories said: Jeg vet at smaken er som baken, men her må jeg si meg helt uenig 🤔 Eventyrbrus ville jeg kjent igjen hvor som helst, den er bedre enn noen julebrus, og brukes også som julebrus til julemiddagen hjemme hos familien. Jeg tenkte ikke på Eventyrbrus da jeg smakte denne, min første tanke var at Linnea Myhre kanskje er vokst opp med Oscar Syltes bringebærbrus.. Kan godt være det, jeg har ikke smakt Oscars Sylte bringebærbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. november 2022 #17157 Del Skrevet 15. november 2022 Klarte ikke spise skyr med julebrussmak. 1skje. Så fæl😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. november 2022 #17158 Del Skrevet 16. november 2022 Hadde endelig plass i fryseren, og har fått prøvd ut Kroneis Jordbær på boks; denne var god. Smaker akkurat som kroneis jordbær, men med noen litt salte biter av det jeg nok ville kalt kakedeig, men som sikkert skal være vaffelkjeks. Denne var god 👍🏻 mye bedre enn Sandwich isen på boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #17159 Del Skrevet 16. november 2022 Giflar med pepperkakesmak😍 Nam!!! Anonymkode: 90134...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. november 2022 #17160 Del Skrevet 16. november 2022 Føler alle mener Sørlandschips med pinnekjøttsmak er supervond, men 100% av husholdingen her likte den 🤷♀️ Ribbesmak var dog veldig god. Eller har jeg unnagjort smakstest av Skyr med julebrussmak. Kan ikke helt smake julebrusen, men. Mer sånn….bringebærjordbærsmak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå