Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #1021 Del Skrevet 30. januar 2013 Her har de skrevet om noen nyheter. Jeg skjønner ikke helt hva som er nytt med skyr naturell, er det det at den kommer i porsjonsbeger? jeg kan allerede spå (og være rimlig sikker på) at det løkgreiene på glass kommer til å bli en flopp dette produktet kommer til å bli et prakteksemplar på et nytt produkt med kort levetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1022 Del Skrevet 30. januar 2013 jeg kan allerede spå (og være rimlig sikker på) at det løkgreiene på glass kommer til å bli en flopp dette produktet kommer til å bli et prakteksemplar på et nytt produkt med kort levetid.. Det finnes allerede en del nedlagt løk, blant annet sølvløk, og det selger visst godt. Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. januar 2013 #1023 Del Skrevet 30. januar 2013 Gruer meg skikkelig til reklamen for kebabgrandis, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #1024 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Gruer meg skikkelig til reklamen for kebabgrandis, kjenner jeg er det du som vant hovedrollen!? (ikke at vinneren helt er kåret enda, men dog... ) Endret 30. januar 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. januar 2013 #1025 Del Skrevet 30. januar 2013 er det du som vant hovedrollen!? (ikke at vinneren helt er kåret enda, men dog... ) Har det vært konkurranse om å få være det? Nei gudbevaremegvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. januar 2013 #1026 Del Skrevet 30. januar 2013 Åhh, det kommer sikkert en ny überteit grandiosasang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #1027 Del Skrevet 30. januar 2013 Har det vært konkurranse om å få være det? Nei gudbevaremegvel! ja, de gjør det. Ny filmstjerne faktisk,.... og jeg trodde du mente det i det første innlegget her, fordi det er audition oppeved deg men nå er jeg ferdig med avsporingen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. januar 2013 #1028 Del Skrevet 30. januar 2013 Siste avsporing fra meg også: Uff, nei, da hadde jeg heller født på tv nesten, altså Gruer meg til både sang og reklame Gubben var happy for større tuber med skinke- og baconost, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 30. januar 2013 #1029 Del Skrevet 30. januar 2013 Skeiet ut med den nye Japp-en i dag. Første sukkeret jeg har smakt på en god stund. Det var verdt det kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 30. januar 2013 #1030 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Endret 30. januar 2013 av SpeltLompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. januar 2013 #1031 Del Skrevet 30. januar 2013 Gubben var happy for større tuber med skinke- og baconost, da! og endelig kommer en ting jeg også kan teste ut De tre nye kaviar-variantene!! Woohoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 30. januar 2013 #1032 Del Skrevet 30. januar 2013 Gleder meg til å få smake den nye Freia Premiumsjokoladen med karamell i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 30. januar 2013 #1033 Del Skrevet 30. januar 2013 Gleder meg til å få smake den nye Freia Premiumsjokoladen med karamell i Jeg også! Gleder meg også til å prøve den nye ryvitaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 30. januar 2013 #1034 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg også! Gleder meg også til å prøve den nye ryvitaen! Mørk sjokolade kombiert med karamell må jo bare smake helt fantastisk Jeg spiser ikke mye knekkebrød, men nå ble jeg nysgjerrig! Hva slags type knekkebrød er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 30. januar 2013 #1035 Del Skrevet 30. januar 2013 Mørk sjokolade kombiert med karamell må jo bare smake helt fantastisk Jeg spiser ikke mye knekkebrød, men nå ble jeg nysgjerrig! Hva slags type knekkebrød er det? Det var med forskjellige urter må jo bare bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. januar 2013 #1036 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg så en Synnøve skivet ost idag med krydder kant, er den ny? Jeg syns Skyr med rips virker god, og de løkene på glass. Balsamico er jo veldg godt. Knekkebrødene ser og gode ut. Den nye Jappen er veldig god Kaviar syns jeg er noe av det ekleste som finnes så det klarer jeg meg fint uten. Jeg syns og sjokolade med karamell er litt kjedelig, det har vi liksom så mye av fra før føler jeg. Potetgull legger jeg aldri til om det er noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1037 Del Skrevet 31. januar 2013 Grandiosa kebab har de hatt i Sverige i mange år. Den er helt ok. Det et ikke den samme! Anonym poster: c9475bc1ce1984c01c50524058f10f6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 31. januar 2013 #1038 Del Skrevet 31. januar 2013 dagbladet har også en sånn artikkel idag... uten å informere om hva som kommer.. Men det som sies stadig vekk er at mange produkter får ny drakt, og det som skjer da er at prisen forblir den samme, eller evt at den skrus opp litt, og innholdet blir langt mindre...Det har jeg lagt merke til såå mange ganger.. Bare vent å se! (Og det irriterer meg at ingen aviser skriver om det/legger merke til det, for det blir stadig mindre og mindre forpakninger når de lager ny forpakning) Stemmer! Tine har forandret på alle småpakningene med meieriprodukter denne lanseringen. Nytt design og mindre innhold på samtlige fløte, kremfløte o.l. Har gått i fra 1/3 l til 3dl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1039 Del Skrevet 31. januar 2013 Smash-vafler? Ææææææsj, kan umulig være godt! Men skyr gleder jeg meg til å prøve! Anonym poster: 9bf2c54be2db7fdadaed9a156c3f762a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. januar 2013 #1040 Del Skrevet 31. januar 2013 Finner ikke noe nytt i butikken jeg.. Har vært på Kiwi, Rema og Meny nå. Har sett spesielt etter Jumbomais, men den finnes jo ingensteder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå