Mynona Skrevet 20. januar 2013 #941 Del Skrevet 20. januar 2013 Grandiosa Kebab! Så den i butikken i går, men tenkte faktisk at det var spesial-sortiment her i Trondheim ikke så logisk, men hadde akkurat gått forbi hyllene med fiskeball, blandaball og ymse sodd-greier, så da kom kebabpizzan i samme kategori i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2013 #942 Del Skrevet 20. januar 2013 Så den i butikken i går, men tenkte faktisk at det var spesial-sortiment her i Trondheim ikke så logisk, men hadde akkurat gått forbi hyllene med fiskeball, blandaball og ymse sodd-greier, så da kom kebabpizzan i samme kategori i hodet mitt hahhaaa...du er merkelig i blant du Mynona Man vet jo aldri med disse trønderne for så vet, men neida- den finnes (snart) i hele dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #943 Del Skrevet 20. januar 2013 Så kebab grandisen igår jeg også. Ikke akkurat noe som fristet.. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 20. januar 2013 #944 Del Skrevet 20. januar 2013 Yt treningsbarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. januar 2013 #945 Del Skrevet 20. januar 2013 Nye hatting produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. januar 2013 #946 Del Skrevet 20. januar 2013 Nye hatting produkter Hva betyr Rundstykker med topping på begge sider?? Har ikke sett den mais-sjokoladen enda jeg.. Er nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2013 #947 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Hva betyr Rundstykker med topping på begge sider?? sitat artikkel: "Gourmetstykkene kan vi si er to rundstykker i ett, da de er toppet med valmuefrø, mens bunnen er dyppet i solsikkefrø." Endret 20. januar 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. januar 2013 #948 Del Skrevet 20. januar 2013 sitat artikkel: "Gourmetstykkene kan vi si er to rundstykker i ett, da de er toppet med valmuefrø, mens bunnen er dyppet i solsikkefrø." Akkurat. Orket ikke lese hele nemlig. Visste ikke at det het topping. Kaller det frø bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. januar 2013 #949 Del Skrevet 21. januar 2013 Møllerens har kommet med to grøt nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 21. januar 2013 #950 Del Skrevet 21. januar 2013 Koker litt grøt jeg, også har jeg noen ferske epler og et dryss kanel på.... Blir stadig overrasket over disse nye latmansproduktene som er både dyrere og verre for kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2013 #951 Del Skrevet 21. januar 2013 Koker litt grøt jeg, også har jeg noen ferske epler og et dryss kanel på.... Blir stadig overrasket over disse nye latmansproduktene som er både dyrere og verre for kroppen. jaja, men så handler denne tråden om hvilke nye produkter som har kommet på¨markedet, og desuten så er sånn havregrøt ganske smart å slenge med seg i veska for å ta med på skole/jobb om man har tilgang på vannkoker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. januar 2013 #952 Del Skrevet 21. januar 2013 Møllerens har kommet med to grøt nyheter De der er ikke nye, vi har hatt dem på butikken siden i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 21. januar 2013 #953 Del Skrevet 21. januar 2013 Så kebab grandisen igår jeg også. Ikke akkurat noe som fristet.. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Var faktisk forbausende god den Kebab-pizzaen! Og det kommer fra noen som ikke er så veldig begeistra for færdigpizza generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. januar 2013 #954 Del Skrevet 21. januar 2013 De der er ikke nye, vi har hatt dem på butikken siden i fjor Åå, det kan godt hende, jeg har i allefall ikke sett disse før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. januar 2013 #955 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg så noen sånne fiskepinner i mange fasonger i frysedisken for et par uker siden. Har ikke sett de før. Kanskje nye? Men jeg var i en butikk jeg vanligvis ikke handler i, så kan hende de bare ikke har det der jeg handler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. januar 2013 #956 Del Skrevet 21. januar 2013 Glutenfri nyhet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. januar 2013 #957 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg så noen sånne fiskepinner i mange fasonger i frysedisken for et par uker siden. Har ikke sett de før. Kanskje nye? Men jeg var i en butikk jeg vanligvis ikke handler i, så kan hende de bare ikke har det der jeg handler.. Var de formet som fisker? i så fall er de ikke nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. januar 2013 #958 Del Skrevet 21. januar 2013 Var de formet som fisker? i så fall er de ikke nye Mulig.. Husker ikke. Da var de evt bare nye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. januar 2013 #959 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jumbomais var god. Smakte litt som smash. Trodde jeg skulle få ha plata for meg selv, ettersom mannen og sønnen ikke liker Mais, men den gang ei du. De synes den var kjempegod. Endret 22. januar 2013 av Kanutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. januar 2013 #960 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg vet ikke om det er et nytt produkt, men jeg fant Skogsbæryoghurt i retro-pakning. (Men med skje på toppen...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå