Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, applestories said:

 

Jeg tror dere har rett begge to.

Ifølge Dagligvarehandelen.no kom Idun Mors Hjemmebakte Kakeglasur i både lys og mørk versjon i 2008.

Og ifølge Dinside.no hadde Betty Crocker sjokoladeglasur til salgs hos Meny (og muligens flere) for syv år siden, så 2011-2012.

Bra Google-skills! 

Husker de ferdige kakerørene, mener jeg laget brownies-varianten et par ganger og likte den. De forsvant vel ganske fort. Rundt samme periode hadde de ferdig røre for amerikanske pannekaker på Meny, i en slags pose med skrukork? Den savner jeg. Den holdt seg litt i kjøleskapet så var fin å ha til å lage pannekaker over flere dager og smakte godt :)

 

Smakte den nye til Peppes igår, den med 3 kjøtt. God bunn til å være frossenpizza! Og godt fyll :) Litt mye saus for min del, synes peppes sin saus har litt overveldende smak. Min ble også litt "bløt" på midten men jeg fortet meg å tørke med tørkepapir når den kom ut av ovnen og det hjalp veldig så bløtheten ikke kom seg ned til bunnen om det gir mening 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har bilde av hvordan nye mac and cheese ser ut, og hvilket merke er det?

Anonymkode: c651e...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har bilde av hvordan nye mac and cheese ser ut, og hvilket merke er det?

Anonymkode: c651e...aec

7039010554053.jpg
Tror det er denne mikroretten fra Toro som er ny nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos salty caramel smakte som Caramello.. 

Japp med peanøtter og karamell derimot, yummy! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er ny, men prøvd den her: 
26665.png
Smaker som en billig sjokolade som prøver å være dyr og fancy. Av og til så føles det ut som vanlig dumle, men plutselig så smaker det billig sjokolade blandet med parfyme. Veldig sær og kvalmende. 

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde Zeroh isen på pinne i dag, litt skuffa. Kunne like greit lagd den selv, smakte bare frosen saft.

green Apple og passionfruit fra Zeroh synes jeg var kjempegod. Frisk og ordentlig god eplesmak

Nyt isen på pinne var også helt okey, god sjokoladesmak

Ellers må jeg si ifra om at Krasj Pink kommer i kuleisformat nå og den er god:) 

 

 

Anonymkode: c8183...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på noen av nyhetene. Jeg synes sørlandschipssjokoladen var god! Stratos med salt karamell var helt ok, den med cookies n cream var veldig god.

fjordland-fransk_biffgryte.jpg

Denne var ikke god. Potetstappen smakte pulverstappe og ikke potet i det hele tatt, sausen var veldig syrlig og ellers tam, og kjøttet var tørt og kjedelig.

strawberrycheesecake_web_fzz9cjk965  cookiesandvanilla_web_fzz9y1hpch

Disse var også skuffende. Tynn og kjedelig yoghurt, toppingen var helt grei. Tror de hadde vært mye bedre om yoghurten var tykkere med mer dessertpreg, litt som piano som jeg synes er veldig gode. Blir ikke gjenkjøp, holder meg til piano om jeg har lyst på sånt.

 

Anonymkode: d3c69...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt den nye Rustica Ham & Cheese. God pizza, savner hvitløk, men god pizza, kan godt finne på å kjøpe denne igjen. Men den er kanskje litt dyr (all frossen pizza er blitt så sinnsykt dyrt!), så kanskje gjenkjøp på tilbud 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine har kommet med ny Go'Morgen - bar med melkesjokolade og kokos. Er ikke så fan av de andre, men denne kan det være at jeg kjøper igjen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

[...]

Ellers må jeg si ifra om at Krasj Pink kommer i kuleisformat nå og den er god:) 

Anonymkode: c8183...f94

Som i isdisken der man kjøper x antall kuler, eller som i boks-is?

Om det er sistnevnte skal den prøves. Har allerede fire bokser is i fryseren som jeg ikke spiser. Alle er gode men med fløteis vet jeg aldri om det betyr halve natten på badet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Prøvde Zeroh isen på pinne i dag, litt skuffa. Kunne like greit lagd den selv, smakte bare frosen saft.

green Apple og passionfruit fra Zeroh synes jeg var kjempegod. Frisk og ordentlig god eplesmak

Nyt isen på pinne var også helt okey, god sjokoladesmak

Ellers må jeg si ifra om at Krasj Pink kommer i kuleisformat nå og den er god:)

Anonymkode: c8183...f94

Enig i at dette er en av de bedre.

Anonymkode: 5ffad...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2019 den 17.48, applestories skrev:

 

Jeg tror dere har rett begge to.

Ifølge Dagligvarehandelen.no kom Idun Mors Hjemmebakte Kakeglasur i både lys og mørk versjon i 2008.

Og ifølge Dinside.no hadde Betty Crocker sjokoladeglasur til salgs hos Meny (og muligens flere) for syv år siden, så 2011-2012.

Da er det nok Idun sin jeg husker, for jeg har aldri handla hos Meny, hehe. 

Anonymkode: 42630...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en del jeg ikke har sett før på Meny sin nyhetsliste.

Som vanlig har jeg begynt å gå litt surr i hva som er nevnt av produkter jeg uansett ikke kommer til å kjøpe, så håper at noen av dere vil finne og nevne noe dere synes er spennende her. Det var mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke dy meg, måtte gå gjennom listen og se hva jeg la merke til;
(blir så utålmodig når man må trykke "flere produkter" så mange ganger på bunnen av siden, da klikker jeg meg bare gjennom i full fart for å komme til bunnen da det helt sikkert er noe mer spennende på neste side)

- Gulrotbrød Tvistet fra Bakerens (vet ikke hva tvisten skal gjøre..)

- Kiddilicious potetstaver med ost så litt gøy ut

- Pasta snack pot Mac & Cheese kommer jeg sikkert til å prøve. Vet ikke hvorfor jeg kjøper slikt, det er jo egentlig ikke særlig godt.

- Dove Body Cream Oxygen Touch Cloud - ambisiøst navn?

- Fauna våtfor til katt med kalkun har jeg prøvd alt. Pus var ikke imponert. De er så vanskelige å spise disse pakkene med mousse-konsistens. Den med storfe og laks får ligge i skuffen en stund.

- Hoff Opphøgde poteter Sprø Kubber - er ikke videre begeistret for de potetkulene, men la nå merke til den allikevel.

- Ny baser fra Toro med soppsaus og spansk tomatsuppe. Har prøvd en del av dem, men sausene har jeg ikke kommet til ennå.

- Toro kyllingbuljong - har alltid brukt hønsebuljong når det står kyllingbuljong, vet ikke om det er noen forskjell. Men har lett etter dette av og til. Sikkert noen som har det fra før?

- Candy People Millions Strawberry - skjønner ikke helt hva det er men så nesten gøy ut

- Old El Paso Tortilla Bowls - veldig søt! Men er det en stor eller mange små?

- Hatting Pizzabunn Mini

- Axa Granola Bringebær og kanel høres litt god ut

- Dr. Oetker sugar eyes kakepynt

- Fiskemannen tunfisk steaks

*phew*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har prøvd:

Synnøve Gresk blåbær - var helt allright. Ble overrasket over at det stod gulrot på ingredienslista da :ler:  

Papaya og ett eller annet yoghurt - smakte kjent. Egentlig ganske likt den melon yoghurten

 

 

Babyen har testet:

Organix med eple, jordbær og quinoa - likte den veldig godt

Semper tropisk og sommer smoothie - gikk ned på høykant

Nestles blå pose med eple og nype og eple og solbær - også veldig godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, applestories skrev:

Som i isdisken der man kjøper x antall kuler, eller som i boks-is?

Om det er sistnevnte skal den prøves. Har allerede fire bokser is i fryseren som jeg ikke spiser. Alle er gode men med fløteis vet jeg aldri om det betyr halve natten på badet eller ikke.

Det vet jeg ikke helt enda dessverre:/ fikk smake på isen når jeg var på matmesse, så den kommer nok i isdisk, men for salg i boks aner jeg ikke

Anonymkode: c8183...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Grandiosa med tacosmak ... Ja, hva kan jeg si? Er som om noen som har spist taco har nyst på en ordinær Grandiosa, for smaksløkene mine danset ikke akkurat. 

Sjokolade med sørlandschips var OK. Men jeg foretrekker å kjøre vanlig stil - kjøper vanlig sørlandschips og spiser Freia melkesjokolade ved siden av. Var denne smaken jeg ønsket de kunne fange og tror det hadde blitt mer vellykket om det var i samarbeid med Freia. For dette var vel kun gjennom sørlandschips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Litago isen på Coop extra i dag. Den var veldig god! Garantert gjenkjøp. Nokså lik softshake i smaken.

Anonymkode: 985e0...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...