MalloryK Skrevet 9. januar 2013 #881 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvordan kom de på noe sånt? Høres jo ekkelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. januar 2013 #882 Del Skrevet 9. januar 2013 Er folk som har stemt om ikke skjønte det feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. januar 2013 #883 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har en pakke ny versjon av Salte bjørner liggende i jakkelommen min... (Trodde de var borte for godt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 9. januar 2013 #884 Del Skrevet 9. januar 2013 Sånne sprø maiskorn er jo kjempegodt, da! Kjøper alltid masse i spania. Den Corn-sjokoladen er jo egentlig det samme, bare at det er sjokoladetrekk rundt hver mais (smaker egentlig litt som smash). Tror den er fra Minde. Tok meg selv i å glede meg til årets nye produkter i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. januar 2013 #885 Del Skrevet 9. januar 2013 Sånne sprø maiskorn er jo kjempegodt, da! Kjøper alltid masse i spania. Den Corn-sjokoladen er jo egentlig det samme, bare at det er sjokoladetrekk rundt hver mais (smaker egentlig litt som smash). Tror den er fra Minde. Tok meg selv i å glede meg til årets nye produkter i går Wow! Sjokolade med mais O.o Neppe - siden det står Freia på den, men jeg vet ikke helt om jeg syns den frister så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 9. januar 2013 #886 Del Skrevet 9. januar 2013 Neppe - siden det står Freia på den, men jeg vet ikke helt om jeg syns den frister så veldig. Mente den som heter Corn (?), den er fra Minde! Jeg tror denne er god, i små mengder (melkesjokolade er jo så fryktelig kvalmende), for den fra Minde er ganske god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. januar 2013 #887 Del Skrevet 9. januar 2013 Mente den som heter Corn (?), den er fra Minde! Jeg tror denne er god, i små mengder (melkesjokolade er jo så fryktelig kvalmende), for den fra Minde er ganske god... Beklager, jeg misforstod helt. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. januar 2013 #888 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg synd den maissjokoladen ser veldig godut! Sikkert litt smashplate aktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. januar 2013 #889 Del Skrevet 9. januar 2013 Mmmm, sjokolade og jumbomais. Jeg gleder meg til å smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. januar 2013 #890 Del Skrevet 9. januar 2013 denne tråden tenkte jeg å dra frem igjen også gitt sjokolade med mais kan jo høres ut som tortur, med popmais er jo godt, og smaker for så vet ikke mais-mais heller, så denne sjokoladen funker sikkert bra den også! det pleier jo å annoneres via en nettavis hvilke produkter som kommer, men jeg finner ingenting nå- har noen funnet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2013 #891 Del Skrevet 9. januar 2013 Så en ny nugatti i butikken idag og. Nugatti krønsj med salt og søtt eller noe sånt, Tror det var noe salte nøtter i den eller noe. Så ikke så nøye på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. januar 2013 #892 Del Skrevet 9. januar 2013 Så en ny nugatti i butikken idag og. Nugatti krønsj med salt og søtt eller noe sånt, Tror det var noe salte nøtter i den eller noe. Så ikke så nøye på den. mener du denne? isåfall så kom den for høsten for litt mer enn 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. januar 2013 #893 Del Skrevet 9. januar 2013 Så lenge maisen ikke er mais-konsistens så er sikkert sjokoladen god Kanskje.. Gjenstår å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. januar 2013 #894 Del Skrevet 9. januar 2013 Så lenge maisen ikke er mais-konsistens så er sikkert sjokoladen god Kanskje.. Gjenstår å se. ja, heheee, jeg tror ikke det hadde vært noe særlig å smelte sjokolade i vannbad, helle det over en boks med mais, la det stivne og spise det... eller- bruke mais til sjokoladefondu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. januar 2013 #895 Del Skrevet 9. januar 2013 ja, heheee, jeg tror ikke det hadde vært noe særlig å smelte sjokolade i vannbad, helle det over en boks med mais, la det stivne og spise det... eller- bruke mais til sjokoladefondu *kaster de sjokolademarinerte maiskornene som står til avkjøling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. januar 2013 #896 Del Skrevet 9. januar 2013 Disse kommer tilbake i mai 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 9. januar 2013 #897 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Disse kommer tilbake i mai Fantastisk. Lurer på om den med banen er like god som jeg husker Endret 9. januar 2013 av Rubies_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. januar 2013 #898 Del Skrevet 9. januar 2013 Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. januar 2013 #899 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor er det alltid så mye nyheter på usunne ting? Det er jo tortur mot nyttårsforsettet mitt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. januar 2013 #900 Del Skrevet 9. januar 2013 Så faktisk denne i butikken i dag, noen som har smakt den? Den ser god ut, men jeg lurer på om den ikke smaker litt som snickers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå