Gjest NozMonster Skrevet 17. november 2012 #841 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg savner de gode sommer go'morgen yogurtene! Kokos og sitron eller var det lime? De burde vært i helårssortimentet! sitron og lime jeg savner aprikosvarianten jeg (den oransje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #842 Del Skrevet 17. november 2012 Men ABen som synes det var dumt de hadde tatt bort vaniljeyoghurten fra den julepakka - det kan du jo kjøpe hele året. Hvis det er sånn vanlig da. Det var jeg som sa det. Den smakte anderledes enn den vanlige vanlijeyoghurten, jeg syns den var mye bedre. Hadde sterkere og mer "ekte" vanlijesmak. Den var sikkert mye mer usunn også, men sånn er det jo ofte. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. november 2012 #843 Del Skrevet 17. november 2012 Det var jeg som sa det. Den smakte anderledes enn den vanlige vanlijeyoghurten, jeg syns den var mye bedre. Hadde sterkere og mer "ekte" vanlijesmak. Den var sikkert mye mer usunn også, men sånn er det jo ofte. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c men det er jo fordi disse yoghurtene er "nyt" - versjonen. men de selger vanilje-"nyt" yoghurt året rundt også, slik som Mynona sier. Kanskje ikke kun vanilje, men jeg har smakt vanilje- og blåbær og vanilje-aprikos- "nyt" , Og de er himmelske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #844 Del Skrevet 17. november 2012 men det er jo fordi disse yoghurtene er "nyt" - versjonen. men de selger vanilje-"nyt" yoghurt året rundt også, slik som Mynona sier. Kanskje ikke kun vanilje, men jeg har smakt vanilje- og blåbær og vanilje-aprikos- "nyt" , Og de er himmelske! Gjør de? Jeg har ikke sett det noen steder. Jeg klarte ikke finne den på nettsiden heller. Jeg fant kun denne: Den er ikke like god, men den er god den også. Jeg trodde de vanilje med smak yoghurtene var fra yoplait? Eller har tine også? Jeg tenker på disse: http://www.fjordland.no/produkter/yoplait/lamour#0 De hadde en med mango/vanilje før, som var utrolig god. Men jeg har ikke sett den på en stund, så jeg tror de har tatt den ut av sortimentete Kanskje jeg skal teste ut de til tine også Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. november 2012 #845 Del Skrevet 17. november 2012 nå har vi nok falt noen meter fra sporet,men her her i hvertfall nyt-versjonene som selges året rundt. http://www.tine.no/produkter/desserter/dessertyoghurt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #846 Del Skrevet 17. november 2012 nå har vi nok falt noen meter fra sporet,men her her i hvertfall nyt-versjonene som selges året rundt. http://www.tine.no/p.../dessertyoghurt Takk, da skal jeg teste de Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. november 2012 #847 Del Skrevet 17. november 2012 Oooooog apropos is .. for de som ikke har smakt den nye Royal Kaffe Mokka isen, så kan jeg melde at den er helt vanvittig god, dog meget avhengighetsskapende! Den er god, men mangler sjokoladebiter. Gleder meg til å smake Hennig Olsens Creme Cappuccino med sjokoladebiter. Håper den smaker som i isdisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 17. november 2012 #848 Del Skrevet 17. november 2012 Er det noen som har smakt den nye leverposteien? Med appelsin og kanel? Spiser vanligvis bare "barneleverpostei" så vet ikke om jeg "tør" å smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2012 #849 Del Skrevet 17. november 2012 Appelsin og kanel??? I leverpostei?? Skeeeptiiisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 18. november 2012 #850 Del Skrevet 18. november 2012 Den er god, men mangler sjokoladebiter. Gleder meg til å smake Hennig Olsens Creme Cappuccino med sjokoladebiter. Håper den smaker som i isdisken! Den gjør det. Altså for mye sjokoladebiter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 18. november 2012 #851 Del Skrevet 18. november 2012 Er det noen som har smakt den nye leverposteien? Med appelsin og kanel? Spiser vanligvis bare "barneleverpostei" så vet ikke om jeg "tør" å smake Ææææsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. november 2012 #852 Del Skrevet 18. november 2012 Den er god, men mangler sjokoladebiter. Gleder meg til å smake Hennig Olsens Creme Cappuccino med sjokoladebiter. Håper den smaker som i isdisken! Den er veldig god og veldig mye bedre enn Royal fra DiplomIs, men nå er all iskrem fra Hennig-Olsen bedre enn DiplomIs sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. november 2012 #853 Del Skrevet 18. november 2012 Lover bra. Må se om jeg finner den i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 18. november 2012 #854 Del Skrevet 18. november 2012 Appelsin og kanel??? I leverpostei?? Skeeeptiiisk! Ææææsj. Men appelsin er jo godt med kjøtt (og kanel er godt med appelsin) så kanskje det er godt? Må nok prøve når det nærmer seg jul! Her er den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. november 2012 #855 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg er veldig glad i leverpostei, men den høres litt skummel ut.. Må nok prøve for det! Og JA til Hennig-Olsen fremfor Diplomis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exoriri Skrevet 19. november 2012 #856 Del Skrevet 19. november 2012 Men appelsin er jo godt med kjøtt (og kanel er godt med appelsin) så kanskje det er godt? Må nok prøve når det nærmer seg jul! Her er den. Sant det men merket dere det står ingenting som har vært nær appelsin på ingrediens liste? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exoriri Skrevet 19. november 2012 #857 Del Skrevet 19. november 2012 nå har vi nok falt noen meter fra sporet,men her her i hvertfall nyt-versjonene som selges året rundt. http://www.tine.no/produkter/desserter/dessertyoghurt Ligner de Nyt i konsistens på Yoplait vanlilje-frukt youghurt? De er enerett jeg kan spise, alle andre er geleaktige til meg... Yuk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #858 Del Skrevet 19. november 2012 Gjør de? Jeg har ikke sett det noen steder. Jeg klarte ikke finne den på nettsiden heller. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c http://www.tine.no/produkter/yoghurt/tine-yoghurt-nyt Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. november 2012 #859 Del Skrevet 19. november 2012 Ligner de Nyt i konsistens på Yoplait vanlilje-frukt youghurt? De er enerett jeg kan spise, alle andre er geleaktige til meg... Yuk.... njaa... yoplait er jo relativt kalorifattig, mens nyt er junk men jeg kan ikke forstå at de nyt-yoghurtene kan være geleaktig ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 19. november 2012 #860 Del Skrevet 19. november 2012 Sant det men merket dere det står ingenting som har vært nær appelsin på ingrediens liste? :D Kanskje det går under krydder? Sannsynligvis har den vel ingen utpreget smak av appelsin og kanel. Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå