Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som har smakt Dent Oi Hot? Har kupong på 7/11-appen min, men ikke sett den enda.

Eg har smakt denne, og synest den var veldig god. Kraftig og fin lakrissmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har smakt Dent Oi Hot? Har kupong på 7/11-appen min, men ikke sett den enda.

Syns den var god, mye smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere sett nye Dent Oi? Høres ut som noe som vil falle i smak.

Jeg kjøpte den i dag på ICA När :) Har ikke sett den på andre butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

narvesen, 7/11 og slike kiosker pleier bestandig å få sånne ting ganske

så lenge før matbutikker, så du får ta turen innom en kiosk :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg finner en pakke før skolen i morgen? DET hadde ikke vært så dumt!

Hvis ikke så får jeg dra innom Ica en av de nærmeste dagene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg finner en pakke før skolen i morgen? DET hadde ikke vært så dumt!

Hvis ikke så får jeg dra innom Ica en av de nærmeste dagene! :D

Dette er vel et av de nye produktene som skal være i alle (de fleste) butikker fra 01.09.12, så om du ikke finner det i morgen, så vil du nok finne det fra neste uke :)

Selv om 01.09 er nå på lørdag så trur jeg ikke alle nye produkter vil være på plass denne dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste nyhetene kommer nok mandag 3.9, selv om noe sikkert vil være å finne i butikk mot slutten av denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Dette er vel et av de nye produktene som skal være i alle (de fleste) butikker fra 01.09.12, så om du ikke finner det i morgen, så vil du nok finne det fra neste uke :)

Selv om 01.09 er nå på lørdag så trur jeg ikke alle nye produkter vil være på plass denne dagen :P

de alle fleste butikkene jukser ganske mye med det der da.. akkuratt som med julemarsipan, så kommer det ut lenge før det kanskje enkli skal :P

har pleid å se mange nye ting i hele august før, men denne gangen, så har jeg faktisk bare lakt merke til 5-6 nye ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi pleier å være tilig ute. Nye kremoster, sjokolader og youghurter er observert. Ny Big One så jeg på Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ennå med å finne den forrige nye yoghurten i butikker rundt meg, nemlig den hvite Go'Morgen-yoghurten. Den ble kjapt min favoritt, men så oppdaget jeg at verken Spar, Kiwi, Rimi, Joker eller Prix rundt meg har den. Så den nettopp på en bensinstasjon i Setesdal liksom, hvor vanskelig kan det være å ha den i en velassortert butikk? De har den på Ica Maxi, men det er ikke på min vanlige rute, og det blir litt ekstremt å dra dit kun for å kjøpe yoghurt. :/ Det er jo ikke rart prosentandelen av nye produkter som forsvinner igjen er så høy når produktene ikke er tilgjengelige!

Anonym poster: 9bbab5c5ac0328e30d53ae7776a268ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En artikkel om nye produkter: http://www.dinside.n...ns-matnyheter#/

Jeg er litt spent på den nye nugattien.

Anonym poster: 4cb4621690c99a840ae70faec4eb71c2

Åhh Nidars favoritter smågodt må jeg prøve! Og pizza originale med pepperoni! Nugattien med melkesjokoladesmak tør jeg ikke å prøve ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de alle fleste butikkene jukser ganske mye med det der da.. akkuratt som med julemarsipan, så kommer det ut lenge før det kanskje enkli skal :P

har pleid å se mange nye ting i hele august før, men denne gangen, så har jeg faktisk bare lakt merke til 5-6 nye ting..

Kanskje det kommer ann på hvor i landet man bor da, for her kommer varene i butkken gjerne en stund etter den datoen ;p Men har faktisk sett noe nytt til nå som feks: Nidar smågodt, kremost med honning og nøtter-toppung, Hapå med ananans, dent oi, nugatti med melkesjokolada og de nye piano gele'ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg vil ha Nugatti med sjokoladesmak! Nååååå! Den er sikkert helt himmelsk, men gir nok dårlige vaner for meg som aldri spiser søtt pålegg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kanskje det kommer ann på hvor i landet man bor da, for her kommer varene i butkken gjerne en stund etter den datoen ;p Men har faktisk sett noe nytt til nå som feks: Nidar smågodt, kremost med honning og nøtter-toppung, Hapå med ananans, dent oi, nugatti med melkesjokolada og de nye piano gele'ene :)

du har jo sett en del allerede du da!

Det hadde vært skikkelig artig å være en produkt-oppfinner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha Nugatti med sjokoladesmak! Nååååå! Den er sikkert helt himmelsk, men gir nok dårlige vaner for meg som aldri spiser søtt pålegg. :P

All nugatti har jo sjokoladesmak selv om det heter nøttepålegg. :gjeiper:

De har melkesjokoladevaianten på Rema i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å prøve Nugatti melkesjokolade, melkesjokoladepudding og Nidar smågodt!

Men har ikke sett noen av produktene enda!

Oi...ble bare usunne ting.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Nidar smågodt kjøpte jeg før jeg sluttet å spise godteri. Den var ikke så mye å skryte av gitt... Jeg syns i alle fall ikke det. Helt grei blanding liksom, men ikke noe jeg ville kjøpt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

er dette smågodtgreiene noe nytt da?

er det ikke bare gamle biter som puttes oppi en ny pose, og tillagt en prisstigning på 137% ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...