dobby Skrevet 29. august 2012 #641 Del Skrevet 29. august 2012 Noen som har smakt Dent Oi Hot? Har kupong på 7/11-appen min, men ikke sett den enda. Eg har smakt denne, og synest den var veldig god. Kraftig og fin lakrissmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. august 2012 #642 Del Skrevet 29. august 2012 Noen som har smakt Dent Oi Hot? Har kupong på 7/11-appen min, men ikke sett den enda. Syns den var god, mye smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 29. august 2012 #643 Del Skrevet 29. august 2012 Hvor har dere sett nye Dent Oi? Høres ut som noe som vil falle i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. august 2012 #644 Del Skrevet 29. august 2012 Hvor har dere sett nye Dent Oi? Høres ut som noe som vil falle i smak. Jeg kjøpte den i dag på ICA När Har ikke sett den på andre butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. august 2012 #645 Del Skrevet 29. august 2012 Hvor har dere sett nye Dent Oi? Høres ut som noe som vil falle i smak. narvesen, 7/11 og slike kiosker pleier bestandig å få sånne ting ganske så lenge før matbutikker, så du får ta turen innom en kiosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 29. august 2012 #646 Del Skrevet 29. august 2012 narvesen, 7/11 og slike kiosker pleier bestandig å få sånne ting ganske så lenge før matbutikker, så du får ta turen innom en kiosk Kanskje jeg finner en pakke før skolen i morgen? DET hadde ikke vært så dumt! Hvis ikke så får jeg dra innom Ica en av de nærmeste dagene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. august 2012 #647 Del Skrevet 29. august 2012 Hvor har dere sett nye Dent Oi? Høres ut som noe som vil falle i smak. narvesen, 7/11 og slike kiosker pleier bestandig å få sånne ting ganske så lenge før matbutikker, så du får ta turen innom en kiosk Kanskje jeg finner en pakke før skolen i morgen? DET hadde ikke vært så dumt! Hvis ikke så får jeg dra innom Ica en av de nærmeste dagene! :D Dette er vel et av de nye produktene som skal være i alle (de fleste) butikker fra 01.09.12, så om du ikke finner det i morgen, så vil du nok finne det fra neste uke Selv om 01.09 er nå på lørdag så trur jeg ikke alle nye produkter vil være på plass denne dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 29. august 2012 #648 Del Skrevet 29. august 2012 De fleste nyhetene kommer nok mandag 3.9, selv om noe sikkert vil være å finne i butikk mot slutten av denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. august 2012 #649 Del Skrevet 29. august 2012 Dette er vel et av de nye produktene som skal være i alle (de fleste) butikker fra 01.09.12, så om du ikke finner det i morgen, så vil du nok finne det fra neste uke Selv om 01.09 er nå på lørdag så trur jeg ikke alle nye produkter vil være på plass denne dagen de alle fleste butikkene jukser ganske mye med det der da.. akkuratt som med julemarsipan, så kommer det ut lenge før det kanskje enkli skal har pleid å se mange nye ting i hele august før, men denne gangen, så har jeg faktisk bare lakt merke til 5-6 nye ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. august 2012 #650 Del Skrevet 29. august 2012 Rimi pleier å være tilig ute. Nye kremoster, sjokolader og youghurter er observert. Ny Big One så jeg på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #651 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg sliter ennå med å finne den forrige nye yoghurten i butikker rundt meg, nemlig den hvite Go'Morgen-yoghurten. Den ble kjapt min favoritt, men så oppdaget jeg at verken Spar, Kiwi, Rimi, Joker eller Prix rundt meg har den. Så den nettopp på en bensinstasjon i Setesdal liksom, hvor vanskelig kan det være å ha den i en velassortert butikk? De har den på Ica Maxi, men det er ikke på min vanlige rute, og det blir litt ekstremt å dra dit kun for å kjøpe yoghurt. :/ Det er jo ikke rart prosentandelen av nye produkter som forsvinner igjen er så høy når produktene ikke er tilgjengelige! Anonym poster: 9bbab5c5ac0328e30d53ae7776a268ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. august 2012 #652 Del Skrevet 30. august 2012 Det er Tine som ikke klarer å levere. Igjen. http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/Smorsmell-for-Tine-6977848.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. august 2012 #653 Del Skrevet 30. august 2012 En artikkel om nye produkter: http://www.dinside.n...ns-matnyheter#/ Jeg er litt spent på den nye nugattien. Anonym poster: 4cb4621690c99a840ae70faec4eb71c2 Åhh Nidars favoritter smågodt må jeg prøve! Og pizza originale med pepperoni! Nugattien med melkesjokoladesmak tør jeg ikke å prøve ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 30. august 2012 #654 Del Skrevet 30. august 2012 de alle fleste butikkene jukser ganske mye med det der da.. akkuratt som med julemarsipan, så kommer det ut lenge før det kanskje enkli skal har pleid å se mange nye ting i hele august før, men denne gangen, så har jeg faktisk bare lakt merke til 5-6 nye ting.. Kanskje det kommer ann på hvor i landet man bor da, for her kommer varene i butkken gjerne en stund etter den datoen ;p Men har faktisk sett noe nytt til nå som feks: Nidar smågodt, kremost med honning og nøtter-toppung, Hapå med ananans, dent oi, nugatti med melkesjokolada og de nye piano gele'ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 30. august 2012 #655 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg vil ha Nugatti med sjokoladesmak! Nååååå! Den er sikkert helt himmelsk, men gir nok dårlige vaner for meg som aldri spiser søtt pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #656 Del Skrevet 30. august 2012 Kanskje det kommer ann på hvor i landet man bor da, for her kommer varene i butkken gjerne en stund etter den datoen ;p Men har faktisk sett noe nytt til nå som feks: Nidar smågodt, kremost med honning og nøtter-toppung, Hapå med ananans, dent oi, nugatti med melkesjokolada og de nye piano gele'ene du har jo sett en del allerede du da! Det hadde vært skikkelig artig å være en produkt-oppfinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. august 2012 #657 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg vil ha Nugatti med sjokoladesmak! Nååååå! Den er sikkert helt himmelsk, men gir nok dårlige vaner for meg som aldri spiser søtt pålegg. All nugatti har jo sjokoladesmak selv om det heter nøttepålegg. :gjeiper: De har melkesjokoladevaianten på Rema i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. august 2012 #658 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg gleder meg til å prøve Nugatti melkesjokolade, melkesjokoladepudding og Nidar smågodt! Men har ikke sett noen av produktene enda! Oi...ble bare usunne ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 30. august 2012 #659 Del Skrevet 30. august 2012 Nidar smågodt kjøpte jeg før jeg sluttet å spise godteri. Den var ikke så mye å skryte av gitt... Jeg syns i alle fall ikke det. Helt grei blanding liksom, men ikke noe jeg ville kjøpt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #660 Del Skrevet 30. august 2012 er dette smågodtgreiene noe nytt da? er det ikke bare gamle biter som puttes oppi en ny pose, og tillagt en prisstigning på 137% ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå