MarianneE Skrevet 30. april 2015 #4881 Del Skrevet 30. april 2015 http://www.tine.no/merkevarer/piano/tips/nå-kan-du-lage-softis-hjemme Her er link Jeg bare MÅTTE kjøpe i butikken idag. Har ikke prøvd den enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 30. april 2015 #4882 Del Skrevet 30. april 2015 Kjøpte denne i dag på Ica: http://www.mollerens.no/Produkter/Hjemmebakt/Brodmiks/Fint-Solsikkebrod/ Har ikke helt troen, men jeg bare må prøve. Litt for glad i å teste ut nye ting Klarte å holde meg unna softis fra Piano enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 30. april 2015 #4883 Del Skrevet 30. april 2015 Go' Morgen med ananas og kokos og bringebærkesamen er helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2015 #4884 Del Skrevet 30. april 2015 Fried chicken-pottis fra Maarud var digg! Mye mer smakfullt enn chicken pomms som også er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 30. april 2015 #4885 Del Skrevet 30. april 2015 Fried chicken-pottis fra Maarud var digg! Mye mer smakfullt enn chicken pomms som også er veldig godt. Eksisterer chicken pomms enda???! Husker jeg elsket det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2015 #4886 Del Skrevet 30. april 2015 Eksisterer chicken pomms enda???! Husker jeg elsket det! Ja, jeg tror da det. Kom tilbake for noen år siden og jeg spiste det for ikke alt for lenge siden. Fried chicken var faktisk enda bedre. Mye mer krydder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 1. mai 2015 #4887 Del Skrevet 1. mai 2015 I kveld testet jeg for første gang på tjue år Maarud sin "Sombreros". Jeg hørte andre rykter, men jeg synes den smakte sehr schmeckker jah. Helt sjef. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 1. mai 2015 #4888 Del Skrevet 1. mai 2015 Ja, jeg tror da det. Kom tilbake for noen år siden og jeg spiste det for ikke alt for lenge siden. Fried chicken var faktisk enda bedre. Mye mer krydder på. Ååå, gleder meg til å teste! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 1. mai 2015 #4889 Del Skrevet 1. mai 2015 Syns bringebær kesam var kjedelig. Lime og pasjonsfrukt er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai 2015 #4890 Del Skrevet 1. mai 2015 Den softis greia var ikke så dum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4891 Del Skrevet 2. mai 2015 Ny skyr med jordbær&lime var kjempegod ! Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4892 Del Skrevet 2. mai 2015 Har hatt hjemmelaget pizza i flere dager, takket være det nye pizzamelet. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4893 Del Skrevet 2. mai 2015 Den softis greia var ikke så dum... Har du prøvd den? Smakte det ordentlig softis? Ble konsistensen lik? Anonymous poster hash: 3b230...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2015 #4894 Del Skrevet 2. mai 2015 Har du prøvd den? Smakte det ordentlig softis? Ble konsistensen lik?Anonymous poster hash: 3b230...eef God var den, men smakte kanskje ikke skikkelig softis. Synes den "klappet sammen" etter turen I fryseren. Gjenkjøp? Tja.... Gjør nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. mai 2015 #4895 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg var på Meny idag, men jeg fant ingen nyheter :/ Får prøve igjen til uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4896 Del Skrevet 2. mai 2015 God var den, men smakte kanskje ikke skikkelig softis. Synes den "klappet sammen" etter turen I fryseren. Gjenkjøp? Tja.... Gjør nok det. Husket du å Piske den etter du hadde den i fryseren? Ble det typ krem som har stådd en stund ? Noen som har den og kan fortelle meg strekkoden på den?Anonymous poster hash: e402e...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2015 #4897 Del Skrevet 3. mai 2015 Husket du å Piske den etter du hadde den i fryseren? Ble det typ krem som har stådd en stund ? Noen som har den og kan fortelle meg strekkoden på den?Anonymous poster hash: e402e...bd7 Gjorde akkurat slik som på pakken. Syntes den "klappet sammen" da jeg pisket den etter tining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2015 #4898 Del Skrevet 5. mai 2015 Ny skyr med jordbær&lime var kjempegod ! Anonymous poster hash: db92a...8d8 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. mai 2015 #4899 Del Skrevet 5. mai 2015 Smakte de Freia sjokoladerullene Smoothie i helga. Helt grusomme. De ligger begge to fortsatt på benken urørt. Sier litt når sju godisglade mennesker ikke klarte å spise den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 5. mai 2015 #4900 Del Skrevet 5. mai 2015 Den med banan og mango smakte ikke noe godt! Anonymous poster hash: 8b8d3...bc6 Nei, den er grusom. Men den med jordbær er faktisk ikke så verst. Gaaanske mektige da :o Også har jeg testet isteen til imsdal, den med ferskensmak. Den var utrolig fresh og god, herlig med en iste som ikke bare er sukker og kliss. Funker faktisk godt som tørstedrikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå