Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg betaler gladelig både 50 og 60 kroner for glutenfrie rundstykker, så lenge de er gode :) Klarer uansett ikke å "bruke opp" grunnstønaden hver måned på fordyret kosthold.. :)

Helt enig.

Jeg synes diskusjon om pris som har pågått på Facebook hos ncf er latterlig.

50 kroner for fire rundstykke vil si 12,50 pr rundstykke, og det er ikke dyrt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens middag er jeg veldig spent på.

Er stor fan av australske Matt Preston og har funnet oppskrift på colamarinerte kyllingvinger der.

Så idag blir det kyllingvinger Som marineres og stekes i ovnen i marinaden i tre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stor fan av australske Matt Preston og har funnet oppskrift på colamarinerte kyllingvinger der.

Så idag blir det kyllingvinger Som marineres og stekes i ovnen i marinaden i tre timer.

Feil tråd?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

50 kroner for fire rundstykke vil si 12,50 pr rundstykke, og det er ikke dyrt i det hele tatt.

Halvparten så mange rundstykker til dobbel pris av de vanlige, det må da være lov å synes at det er dyrt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil tråd?

:ler:

Helt klart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er ny eller om det bare er et produkt eksklusivt for Rema som jeg ikke har sett før. Men prøvde en eggeravioli i går, med spinat, ricotta og sitron. Den så ganske fresh ut men smakte aaaltfor mye sitron. Smakte nesten sitrondeig..måtte pepres godt for å bli spiselig! Så ikke gjenkjøp:)

Skal se om jeg finner bilde av den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den nye Noisy'en (Spring Edition), og den var heeelt grei. Ettersom det er rabarbra i, er den noe syrlig. Den kunne antakelig vært litt søtere. Får en 3 av 6 av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye Noisy'en (Spring Edition), og den var heeelt grei. Ettersom det er rabarbra i, er den noe syrlig. Den kunne antakelig vært litt søtere. Får en 3 av 6 av meg :)

Jeg har smakt den jeg også, og syns den kunne vært enda mer syrlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZerOh! med lime og sitron er god. Men er viktig å ikke dosere ut for mye i glassene, da blir den grusomt sterk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om denne er ny eller om det bare er et produkt eksklusivt for Rema som jeg ikke har sett før. Men prøvde en eggeravioli i går, med spinat, ricotta og sitron. Den så ganske fresh ut men smakte aaaltfor mye sitron. Smakte nesten sitrondeig..måtte pepres godt for å bli spiselig! Så ikke gjenkjøp:)

Skal se om jeg finner bilde av den.

Hehe, "jinx", jeg spiste også dette i går, men hadde hvit saus og laks til, så sitronsmaken var nok ikke så fremtredende. Skal smake igjen med andre halvpart litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt den nye grandisen?

ja - hvis du mener vanlig grandiosa med ostebunn. jeg synes den var god :-) sprø bunn med deilig ostesmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZerOh! med lime og sitron er god. Men er viktig å ikke dosere ut for mye i glassene, da blir den grusomt sterk:)

Bra, da er den drøy i bruk! :)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smakt ny fersk pasta fra rema. En med parmesan, tror jeg det var. Og en fylt med spinat,ricotta og sitron.

Likte ingen av de. Spesielt den siste var ikke god:( Ble bare kvalm.

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Fun safta med mango og lime; jeg synes den var kjempe god, men mann og barn likte den ikke.

Melkesjokolade med japp:NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Grrr, hvorfor kan dem ikke bare lage en komplett liste av hvilke produkter som er vekke fra hyllene i norske butikker?!

Helt enig.

12,50 for et rundstykke er katastrofalt latterlig dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Ikke når det er glutenfrie, slik det er snakk om her.

Semper 4pk rundstykker koster rett over 70kr til sammenligning.

Endret av MarianneE
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...