MarianneE Skrevet 20. februar 2015 #4421 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg betaler gladelig både 50 og 60 kroner for glutenfrie rundstykker, så lenge de er gode Klarer uansett ikke å "bruke opp" grunnstønaden hver måned på fordyret kosthold.. Helt enig. Jeg synes diskusjon om pris som har pågått på Facebook hos ncf er latterlig. 50 kroner for fire rundstykke vil si 12,50 pr rundstykke, og det er ikke dyrt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2015 #4422 Del Skrevet 20. februar 2015 Dagens middag er jeg veldig spent på. Er stor fan av australske Matt Preston og har funnet oppskrift på colamarinerte kyllingvinger der. Så idag blir det kyllingvinger Som marineres og stekes i ovnen i marinaden i tre timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 20. februar 2015 #4423 Del Skrevet 20. februar 2015 Dagens middag er jeg veldig spent på. Er stor fan av australske Matt Preston og har funnet oppskrift på colamarinerte kyllingvinger der. Så idag blir det kyllingvinger Som marineres og stekes i ovnen i marinaden i tre timer. Feil tråd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 20. februar 2015 #4424 Del Skrevet 20. februar 2015 Helt enig. Jeg synes diskusjon om pris som har pågått på Facebook hos ncf er latterlig. 50 kroner for fire rundstykke vil si 12,50 pr rundstykke, og det er ikke dyrt i det hele tatt. Halvparten så mange rundstykker til dobbel pris av de vanlige, det må da være lov å synes at det er dyrt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2015 #4425 Del Skrevet 20. februar 2015 Dagens middag er jeg veldig spent på. Er stor fan av australske Matt Preston og har funnet oppskrift på colamarinerte kyllingvinger der. Så idag blir det kyllingvinger Som marineres og stekes i ovnen i marinaden i tre timer. Feil tråd? Helt klart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. februar 2015 #4426 Del Skrevet 20. februar 2015 Vet ikke om denne er ny eller om det bare er et produkt eksklusivt for Rema som jeg ikke har sett før. Men prøvde en eggeravioli i går, med spinat, ricotta og sitron. Den så ganske fresh ut men smakte aaaltfor mye sitron. Smakte nesten sitrondeig..måtte pepres godt for å bli spiselig! Så ikke gjenkjøp:) Skal se om jeg finner bilde av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 20. februar 2015 #4427 Del Skrevet 20. februar 2015 Smakte den nye Noisy'en (Spring Edition), og den var heeelt grei. Ettersom det er rabarbra i, er den noe syrlig. Den kunne antakelig vært litt søtere. Får en 3 av 6 av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 #4428 Del Skrevet 20. februar 2015 Smakte den nye Noisy'en (Spring Edition), og den var heeelt grei. Ettersom det er rabarbra i, er den noe syrlig. Den kunne antakelig vært litt søtere. Får en 3 av 6 av meg Jeg har smakt den jeg også, og syns den kunne vært enda mer syrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. februar 2015 #4429 Del Skrevet 20. februar 2015 ZerOh! med lime og sitron er god. Men er viktig å ikke dosere ut for mye i glassene, da blir den grusomt sterk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. februar 2015 #4430 Del Skrevet 20. februar 2015 Vet ikke om denne er ny eller om det bare er et produkt eksklusivt for Rema som jeg ikke har sett før. Men prøvde en eggeravioli i går, med spinat, ricotta og sitron. Den så ganske fresh ut men smakte aaaltfor mye sitron. Smakte nesten sitrondeig..måtte pepres godt for å bli spiselig! Så ikke gjenkjøp:) Skal se om jeg finner bilde av den. Hehe, "jinx", jeg spiste også dette i går, men hadde hvit saus og laks til, så sitronsmaken var nok ikke så fremtredende. Skal smake igjen med andre halvpart litt senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. februar 2015 #4431 Del Skrevet 20. februar 2015 står om noe som forsvinner her: http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/her-er-maten-som-ikke-falt-i-smak/a/23368552/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 20. februar 2015 #4432 Del Skrevet 20. februar 2015 Noen som har smakt den nye grandisen? ja - hvis du mener vanlig grandiosa med ostebunn. jeg synes den var god :-) sprø bunn med deilig ostesmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4433 Del Skrevet 20. februar 2015 ZerOh! med lime og sitron er god. Men er viktig å ikke dosere ut for mye i glassene, da blir den grusomt sterk:) Bra, da er den drøy i bruk! Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4434 Del Skrevet 20. februar 2015 Nå har jeg smakt ny fersk pasta fra rema. En med parmesan, tror jeg det var. Og en fylt med spinat,ricotta og sitron. Likte ingen av de. Spesielt den siste var ikke god:( Ble bare kvalm. Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 20. februar 2015 #4435 Del Skrevet 20. februar 2015 http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dugg/ Smakte den nye dugg swirl i dag med både frozen yoghurt og sorbet av blåbær og tranebær. Men den smakte jo nesten ikke noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. februar 2015 #4436 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg har kjøpt Fun safta med mango og lime; jeg synes den var kjempe god, men mann og barn likte den ikke. Melkesjokolade med japp:NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. februar 2015 #4437 Del Skrevet 21. februar 2015 står om noe som forsvinner her: http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/her-er-maten-som-ikke-falt-i-smak/a/23368552/ Grrr, hvorfor kan dem ikke bare lage en komplett liste av hvilke produkter som er vekke fra hyllene i norske butikker?! Helt enig. Jeg synes diskusjon om pris som har pågått på Facebook hos ncf er latterlig. 50 kroner for fire rundstykke vil si 12,50 pr rundstykke, og det er ikke dyrt i det hele tatt. 12,50 for et rundstykke er katastrofalt latterlig dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2015 #4438 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) ^ Ikke når det er glutenfrie, slik det er snakk om her. Semper 4pk rundstykker koster rett over 70kr til sammenligning. Endret 21. februar 2015 av MarianneE 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. februar 2015 #4439 Del Skrevet 21. februar 2015 Glutenfrie produkter burde koste like mye som vanlige produkter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2015 #4440 Del Skrevet 21. februar 2015 ^ Men det er en helt annen diskusjon.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå