Gjest Clavel Skrevet 19. februar 2015 #4401 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Måtte kjøpe Fun sitrusfest i dag, selv om jeg nylig har kjøpt både fun mango lime og zeroh sitron saften Men sitrusfest var lite spennende, lite smak..barnevennlig antar jeg Men den smakte mer naturlig og mindre kunstig enn den gamle lemon/lime fun-varianten (grønn flaske) Endret 19. februar 2015 av Clavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. februar 2015 #4402 Del Skrevet 19. februar 2015 Mokkakjeksen er nå innkjøpt, Jeg skal gjøre et ærlig forsøk på å vente til lørdag med å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. februar 2015 #4403 Del Skrevet 19. februar 2015 Sørlandschips har kommet med noe nytt pottis, krisp mexican. Det var godt. Kommet mye nytt pottis egentlig, nam nam. Hadde lyst å smake poppa chips, men så inneholder det fløte, noe jeg ikke tåler bittelitt av en gang, så det var skuff. De nye glutenfrie havrestykkene til Hatting var også supergode. gleder meg masse til stratosene, kjedelig å måtte vente så lenge a gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4404 Del Skrevet 19. februar 2015 Sørlandschips har kommet med noe nytt pottis, krisp mexican. Det var godt. Kommet mye nytt pottis egentlig, nam nam. Hadde lyst å smake poppa chips, men så inneholder det fløte, noe jeg ikke tåler bittelitt av en gang, så det var skuff. De nye glutenfrie havrestykkene til Hatting var også supergode. gleder meg masse til stratosene, kjedelig å måtte vente så lenge a gitt. Måtte le litt av "pottis" og "skuff". Lenge siden jeg har hørt noen bruke de orda HØEDER meg til stratosene jeg og!!! :DAnonymous poster hash: be337...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 19. februar 2015 #4405 Del Skrevet 19. februar 2015 Sørlandschips har kommet med noe nytt pottis, krisp mexican. Det var godt. Kommet mye nytt pottis egentlig, nam nam. Hadde lyst å smake poppa chips, men så inneholder det fløte, noe jeg ikke tåler bittelitt av en gang, så det var skuff. De nye glutenfrie havrestykkene til Hatting var også supergode. gleder meg masse til stratosene, kjedelig å måtte vente så lenge a gitt. Jeg sto å vurderte å kjøpe disse selv i dag, men over 50 kr for 4 små rundstykker var i overkant dyrt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. februar 2015 #4406 Del Skrevet 19. februar 2015 Måtte le litt av "pottis" og "skuff". Lenge siden jeg har hørt noen bruke de orda HØEDER meg til stratosene jeg og!!! :DAnonymous poster hash: be337...673 Hehehe! Jeg bruker de ikke når jeg snakker da, kun når jeg skriver på forum. Teit å måtte vente en måned på stratosene altså. Teite nidar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. februar 2015 #4407 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg sto å vurderte å kjøpe disse selv i dag, men over 50 kr for 4 små rundstykker var i overkant dyrt synes jeg. Det sto ikke pris der jeg kjøpte dem, for butikken hadde ikke fått opp noen label enda. Glemte å ta med kassalappen også. Kommer til å kjøpe dem av og til som et alternativ til knekkebrød, for de var veldig gode. Dårlig at glutenfritt må være så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2015 #4408 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg betaler gladelig både 50 og 60 kroner for glutenfrie rundstykker, så lenge de er gode Klarer uansett ikke å "bruke opp" grunnstønaden hver måned på fordyret kosthold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. februar 2015 #4409 Del Skrevet 19. februar 2015 Mmm, gomle gomle, Japp, gomle, mmmm. Melkesjokoladesmaken var mest framtredende, men den litt trøffelaktige konsistensen kom også litt frem. Blir nok en av mange sjokolader jeg velger mellom når det er to for 40 og sånne tilbud, men kommer ikke til å kjøpe den til full pris. Altså god nok, men jeg foretrekker originalen. (Jeg spiste ufattelig mange da jeg likte en fyr med initialene JAP ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. februar 2015 #4410 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg betaler gladelig både 50 og 60 kroner for glutenfrie rundstykker, så lenge de er gode Klarer uansett ikke å "bruke opp" grunnstønaden hver måned på fordyret kosthold.. Betaler gjerne det jeg også og jeg får ingen stønad. Har ikke cøliaki, men hveteglutenallergi nemlig og da får man ikke stønad. Dessverre. De rundstykkene er noe av det beste glutenfrie jeg har smakt, så håper virkelig de blir i butikkene. Har brukt schär sine halvstekte til nå og de smaker kjipt i forhold, så blir slutt på å kjøpe dem nå. Semper sine knekkebrød er gode da, de spiser jeg nesten hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tassen10 Skrevet 19. februar 2015 #4411 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har smakt den nye grandisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 19. februar 2015 #4412 Del Skrevet 19. februar 2015 Betaler gjerne det jeg også og jeg får ingen stønad. Har ikke cøliaki, men hveteglutenallergi nemlig og da får man ikke stønad. Dessverre. De rundstykkene er noe av det beste glutenfrie jeg har smakt, så håper virkelig de blir i butikkene. Har brukt schär sine halvstekte til nå og de smaker kjipt i forhold, så blir slutt på å kjøpe dem nå. Semper sine knekkebrød er gode da, de spiser jeg nesten hver dag. Er Schär sine jeg og har pleid å kjøpe, men synes egentlig det er lite mat i dem. Så litt bedre ut de fra Hatting da, kanskje jeg må teste de allikevel om de er så god som du sier. Fodmap-kosthold på meg, så ikke noen stønad på meg heller. Men så kan jeg spise spelt da, så slipper vel litt billigere unna pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 19. februar 2015 #4413 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har smakt den nye grandisen? Med ostebunn? Helt ok, men (106,- rema/ 119 meny) var helt sinnsyke priser.. til man kommer på at det er to stk. Grei å ha i fryseren. Kjøper nok heller denne enn den vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 19. februar 2015 #4414 Del Skrevet 19. februar 2015 Er Schär sine jeg og har pleid å kjøpe, men synes egentlig det er lite mat i dem. Så litt bedre ut de fra Hatting da, kanskje jeg må teste de allikevel om de er så god som du sier. Fodmap-kosthold på meg, så ikke noen stønad på meg heller. Men så kan jeg spise spelt da, så slipper vel litt billigere unna pga det. Ja, prøv dem de er skikkelig gode! Og så lukter de så godt! Blir sulten bare av tanken, hehe. Så bra du kan spise spelt. Det kan ikke jeg. Det er jo en hvetesort det også. Har prøvd siden enkelte kan spise det, men fikk ekstreme magesmerter, så må bare holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #4415 Del Skrevet 19. februar 2015 En ny grandis? Kom ikke dem akkurat med en med ost på bunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. februar 2015 #4416 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har smakt den nye grandisen? Jeg synes ikke den var noe god. Smaken var ok, men osten på bunnen luktet ikke noe godt og var for sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. februar 2015 #4417 Del Skrevet 20. februar 2015 En ny grandis? Kom ikke dem akkurat med en med ost på bunnen? De kom med helmax (salami og skinke /biff etterlannet) i fjor om jeg husker rett. Nå kom de med den vanlige med ostebunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #4418 Del Skrevet 20. februar 2015 De kom med helmax (salami og skinke /biff etterlannet) i fjor om jeg husker rett. Nå kom de med den vanlige med ostebunn. Hm, jeg sverger på at jeg så den med ostebunn komme sist år, må være jeg som roter med hukommelsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. februar 2015 #4419 Del Skrevet 20. februar 2015 Hm, jeg sverger på at jeg så den med ostebunn komme sist år, må være jeg som roter med hukommelsen min Ja, helmax har ostebunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #4420 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er typisk at det plutselig kommer så mange nye sorter av potetegull når jeg har akkurat sluttet å spise potetegull fordi jeg var lei av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå