AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4341 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt.. Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4342 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Jeg liker både japp og melkesjokolade, men syns at kombinasjonen ble altfor søt/kvalmende Anonymous poster hash: bd105...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4343 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 18. februar 2015 #4344 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Jeg liker heller ikke Japp, og kunne aldri finne på å kjøpe den som sjokolade, men i stor plate med melkesjokololade fungerer den godt! Det er akkurat passe innslag av Japp. Ikke for mye smak av det, heller ikke for lite heller. Vel verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4345 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Liker ikke Japp, jeg heller, men elsker den nye melkesjokoladen med japp:D Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4346 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..Anonymous poster hash: 17d1f...8b2 Jeg er ikke så veldig glad i japp selv, men melkesjokoladen med japp er virkelig dødsgod! Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 18. februar 2015 #4347 Del Skrevet 18. februar 2015 http://www.cloetta.se/varumarken-och-produkter/lakerol/lakerol-salty-caramel/ Fant denne på Rimi i dag God! ÅÅ nam!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4348 Del Skrevet 18. februar 2015 3 personer som ikke liker japp men liker melkesjokoladen, det er imponerende Freia you did it again! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. februar 2015 #4349 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg syns japp platen er litt kjedelig. Velger heller en annen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4350 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg syns japp platen er litt kjedelig. Velger heller en annen da. Det har kommet ufattelig mange sorter sjokoladeplater de siste åra Jeg lurer på hva det neste er? Jeg syns det er kult med alle de melkeplate versjonene av sjokolader, hva med en med milkway eller twix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 18. februar 2015 #4351 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg syns det er kult med alle de melkeplate versjonene av sjokolader, hva med en med milkway eller twix? Oooh.. Om de hadde kommet med en med Twix hadde jeg lett kjøpt. Elsker komboen av melkesjokolade, karamell og kjeks ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. februar 2015 #4352 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja twix hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 18. februar 2015 #4353 Del Skrevet 18. februar 2015 Eeelsket jappsjokoladen.. Nesten bra den ikke er kommet i 100 g plate.. Hadde gått på en smell .. 200g kjøper jeg ikke så, way to go freia ! ( jeg slipper å bli feit ) .. Smakte nesten litt som smil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4354 Del Skrevet 18. februar 2015 Er smørrbukk melkeplata borte nå? Isåfall er det det samme for meg. Jeg likte ikke den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 18. februar 2015 #4355 Del Skrevet 18. februar 2015 Er smørrbukk melkeplata borte nå? Isåfall er det det samme for meg. Jeg likte ikke den... Ville overrasket meg da jeg så reklame for denne på tv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4356 Del Skrevet 18. februar 2015 Ville overrasket meg da jeg så reklame for denne på tv i dag.Men den er jo gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 18. februar 2015 #4357 Del Skrevet 18. februar 2015 Er smørrbukk melkeplata borte nå? Isåfall er det det samme for meg. Jeg likte ikke den... Den er her eg bur i alle fall. Den kan ikkje gå ut! Eg ELSKER den! 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 18. februar 2015 #4358 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg er så skjeldent i godtehylla så når jeg går dit blir jeg stående og måpe for det er jo så mye mye nytt og spennende! Ender bestandig opp med det samme lell, kvikklunch.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 18. februar 2015 #4359 Del Skrevet 18. februar 2015 Men den er jo gammel Er vel ingen automatikk i at produkter forsvinner fra hyllene fordi de er "gammel"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. februar 2015 #4360 Del Skrevet 18. februar 2015 Er vel ingen automatikk i at produkter forsvinner fra hyllene fordi de er "gammel"?Jeg mente reklama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå