Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! :) Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..

Anonymous poster hash: 17d1f...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! :) Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..

Jeg liker både japp og melkesjokolade, men syns at kombinasjonen ble altfor søt/kvalmende :(

Anonymous poster hash: bd105...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Japp, og kunne aldri finne på å kjøpe den som sjokolade, men i stor plate med melkesjokololade fungerer den godt! Det er akkurat passe innslag av Japp. Ikke for mye smak av det, heller ikke for lite heller. Vel verdt et forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Japp, jeg heller, men elsker den nye melkesjokoladen med japp:D

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig glad i japp selv, men melkesjokoladen med japp er virkelig dødsgod!

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg syns japp platen er litt kjedelig. Velger heller en annen da.

Det har kommet ufattelig mange sorter sjokoladeplater de siste åra :) Jeg lurer på hva det neste er? Jeg syns det er kult med alle de melkeplate versjonene av sjokolader, hva med en med milkway eller twix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kult med alle de melkeplate versjonene av sjokolader, hva med en med milkway eller twix?

Oooh.. Om de hadde kommet med en med Twix hadde jeg lett kjøpt. Elsker komboen av melkesjokolade, karamell og kjeks ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeelsket jappsjokoladen.. Nesten bra den ikke er kommet i 100 g plate.. Hadde gått på en smell .. 200g kjøper jeg ikke så, way to go freia ! ( jeg slipper å bli feit ) .. Smakte nesten litt som smil <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er smørrbukk melkeplata borte nå? Isåfall er det det samme for meg. Jeg likte ikke den...

Ville overrasket meg da jeg så reklame for denne på tv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Belle âme

Er smørrbukk melkeplata borte nå? Isåfall er det det samme for meg. Jeg likte ikke den...

Den er her eg bur i alle fall. Den kan ikkje gå ut! Eg ELSKER den! 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skjeldent i godtehylla så når jeg går dit blir jeg stående og måpe for det er jo så mye mye nytt og spennende! Ender bestandig opp med det samme lell, kvikklunch....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...