dillyduzit Skrevet 1. mars 2014 #2921 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jeg ble skuffa over Polly-sjokoladen, for den hadde jeg sååå store forhåpninger til. Tror den hadde vært bedre med Freia melkesjokolade enn med Nidar. Den var god altså, men kan ikke måle seg med kvikklunsj-melkesjokoladen Synes både yoghurtsalatene med reker og med skinke var gode og friske, de blir nok et fast innslag i kjøleskapet. Whaaaat, jeg elsker den! En bit så er jeg addicted! (Om det er fordi jeg er stor fan av peanutt + brownie og generelt alt annet sjokolade vet jeg ikke..) Men den 14 serien med cottage cheese? Den ble kastet. Den var jo altfor tørr og nasty. Endret 1. mars 2014 av dillyduzit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mankiw Skrevet 2. mars 2014 #2922 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Olden pære med kullsyre. Synes den var ganske god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2014 #2923 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Oreo-sjokoladen i går. Helt greit. Men jeg kommer ikke til å kjøpe den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulinda Skrevet 2. mars 2014 #2924 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Olden pære med kullsyre. Synes den var ganske god. den er gammel;) Olden mandarin er ny, de andre har eksistert lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 2. mars 2014 #2925 Del Skrevet 2. mars 2014 Mulig det står tidligere i tråden, men er det noen steder man kan se en liste over alle de nye produktene som har kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 2. mars 2014 #2926 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Skyr kirsebærkyss, likte den Grillet ost og løk-potetgull var ikke godt.. Er den vanlige ost og løk borte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 2. mars 2014 #2927 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Oreo-sjokoladen i går. Helt greit. Men jeg kommer ikke til å kjøpe den. jeg smakte også oreo-sjokoladen i går, og er helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2928 Del Skrevet 2. mars 2014 Kjøpt oreo-sjokoladen 4 ganger allerede, jeg! synes den var skikkelig god Polly-sjokoladen gidder jeg ikke kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. mars 2014 #2929 Del Skrevet 2. mars 2014 Smakte Oreo-sjokoladen i går. Helt greit. Men jeg kommer ikke til å kjøpe den. Det virker som de andre besøkende fra gårsdagen er enige med deg, halve sjokoladen ble nemlig igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2014 #2930 Del Skrevet 2. mars 2014 Royal med karamell og salte mandler?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 3. mars 2014 #2931 Del Skrevet 3. mars 2014 Akkurat nå gomler jeg den nye Crispo-kjeksen Fant den på Rema 1000 da jeg lette etter hermetiske tomater. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe usunt i dag, men siden det var en nyhet måtte jeg jo prøve. Glad jeg gjorde det. NAM! Garantert gjenkjøp for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. mars 2014 #2932 Del Skrevet 3. mars 2014 Åja, jeg har aldri sett de før og idag så jeg de i to butikker I hvilken butikk kjøpte du den? Jeg har ikke sett den før, og jeg er veldig glad i yoghurt med sitron smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2933 Del Skrevet 3. mars 2014 Det virker som de andre besøkende fra gårsdagen er enige med deg, halve sjokoladen ble nemlig igjen På toppen av det hele så jeg den sjokoladen til kr 40, i en tilbudsavis, 40 KRONER!!! for en melkesjokolade Glad jeg aldri kjøper slikt. Anonymous poster hash: fc1d8...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2934 Del Skrevet 3. mars 2014 Hurra! I dag fant jeg de nye biolaene! Smakte på den grønne. Likte den:) Likte også perleosten.. irriterer meg bare at den er så myk, så jeg holder på å ødelegge den hver gang jeg skal skjære med ostehøvel. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 3. mars 2014 #2935 Del Skrevet 3. mars 2014 I hvilken butikk kjøpte du den? Jeg har ikke sett den før, og jeg er veldig glad i yoghurt med sitron smak. Jeg fant den i en ICA-butikk i dag! Gleder meg til å smake på den imårra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 3. mars 2014 #2936 Del Skrevet 3. mars 2014 Kirsebærskyr - NAM. Royal-is med mandler og karamell - NAM :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mars 2014 #2937 Del Skrevet 3. mars 2014 I hvilken butikk kjøpte du den? Jeg har ikke sett den før, og jeg er veldig glad i yoghurt med sitron smak. Jeg har ikke smakt den selv, men sett de både på Rema, Rimi, Meny og Ica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 3. mars 2014 #2938 Del Skrevet 3. mars 2014 Hurra! I dag fant jeg de nye biolaene! Smakte på den grønne. Likte den:) Likte også perleosten.. irriterer meg bare at den er så myk, så jeg holder på å ødelegge den hver gang jeg skal skjære med ostehøvel. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Kjøpte den osten i skiver, og alle skivene hang klistret sammen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 4. mars 2014 #2939 Del Skrevet 4. mars 2014 Kjøpt oreo-sjokoladen 4 ganger allerede, jeg! synes den var skikkelig god Polly-sjokoladen gidder jeg ikke kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Nei, omvendt. Polly-sjokoladen var kjempegod og oreo-sjokoladen ble litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 4. mars 2014 #2940 Del Skrevet 4. mars 2014 Nidar sjokolade-egg med kremet melkefyll - Helt ok, ikke gjenkjøp. Smakte mye mer sukker enn jeg hadde trodd. Hadde håpet det kremfyllet skulle vær litt mer som i påskeeggene (de i lille kartong), men det smakte det altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå