Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er yoplait double med tranebær ny? Ny for meg i alle fall .. og jeg likte den absolutt ikke :sukk:

Tror den har vært en stund. Samme med sitron og kokos varientene, for de har jeg spist i over et år om jeg ikke tar feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den har vært en stund. Samme med sitron og kokos varientene, for de har jeg spist i over et år om jeg ikke tar feil :P

Ahh! Er bare meg som er treig med å oppdage nyheter da, ikke første gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den porøse melkesjokoladen med karamell er vel ny? Jeg vurderte å kjøpe den i går men la den kjapt tilbake da jeg så prisen: 45 kr!! Det var på Coo Mega...

På Coop Prix er det 2 for 40 kr på alle Freia storplater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoplait dobbel 0% med kokos og med sitron har vært en stund.. som sesongvarianter.. men jeg har heller ikke sett de "vanlige" variantene (med mer fett/kalorier regner jeg med) før..?

Endret av Clavel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freiasjokoladen med Oreo var en gedigen skuffelse og jeg kommer neppe til å kjøpe den igjen. Gleder meg desto mer til å smake på Milka sin oreosjokolade som jeg bestilte på ebay i går :spise:

hsfile_231062.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den porøse melkesjokoladen med karamell er vel ny? Jeg vurderte å kjøpe den i går men la den kjapt tilbake da jeg så prisen: 45 kr!! Det var på Coo Mega...

Boble karamell? Den kom i fjor :)

Nidar med smørbukk er ny i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest17

På Coop Prix er det 2 for 40 kr på alle Freia storplater :)

Coop OBS! har også samme tilbudet, 19.90,- for alle store Freiaplater :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop OBS! har også samme tilbudet, 19.90,- for alle store Freiaplater :-)

Coop extra også :)

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei disse er nye, snakket med selgeren senest i dag. Denne var vistnok mindre pastauriset slik at den ble mindre syrlig. Den skulle også være mer fløyelsmyk, hva nå det skulle bety

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freiasjokoladen med Oreo var en gedigen skuffelse og jeg kommer neppe til å kjøpe den igjen. Gleder meg desto mer til å smake på Milka sin oreosjokolade som jeg bestilte på ebay i går :spise:

hsfile_231062.jpg

Oj, kan man det? Hva betaler du for det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt steel cut havregrøt fra 14 serien, med nøttecrisp og blåbær. Er ingen fan av havregrøt, men denne var absolutt spisendes.

Anonymous poster hash: c8d7a...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er yoplait double med tranebær ny? Ny for meg i alle fall .. og jeg likte den absolutt ikke :sukk:

Det er en sesong variant, jeg syns den er god :P Eller hvertfall grei nok. Syns de lett youghurtene er litt tamme.

Jeg smakte smash pepper først igår, henger litt etter! Jeg syns den var veldig god! Bedre enn den vanlige. Likte den lette pepper ettersmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, kan man det? Hva betaler du for det? :)

Bare søk på Milka Oreo og du får massevis av treff. Jeg betalte rundt 70 kr inkl. frakt for tre mellomstore plater. Godt mulig du finner det enda billigere hvis du tar deg tid til å lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også tid til å smake 14 cottage cheese med noe nøtter.

Var ikke superfæl, men heller ikke noe godt. Alt for lite cottage cheese og mye kalorier i forhold til mengden mat man får (da p.g.a nøttene og den tørkede frukten tenker jeg). Er det bare meg eller var den også helt sinnssykt tørr? Blir nok ikke gjennkjøp av denne, men har planer om å teste de andre fra 14-serien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa den nye Grandis Helmax med pepperbiff, synes ikke den var like god som den nye Big One grilled steak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...