Gjest Tekola Skrevet 16. februar 2014 #2661 Del Skrevet 16. februar 2014 Smørbukken kan folk få billig av meg, men Polly, ohmylord, den må folk sloss med meg til døden, altså! Selv gubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. februar 2014 #2662 Del Skrevet 16. februar 2014 Oreo-sjokoladeplata var veldig god! MEN, det er litt ironisk, fordi den smaker veldig likt som min store favoritt Kjekskuler som gikk ut av sortimentet for en del år siden. Nå lanserer de en som er relativt lik i smak, men som antagelig blir veldig populær. Fantastisk for min del, har ventet lenge på denne smaken! Mvh Yvonne Sier du at det kommer en ny sjokolade alá Kjekskuler? ...Jeg drar (nesten) ens ærend til Sverige for å hamstre Malboro's Digestive fordi jeg synes den er så fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 16. februar 2014 #2663 Del Skrevet 16. februar 2014 Sier du at det kommer en ny sjokolade alá Kjekskuler? ...Jeg drar (nesten) ens ærend til Sverige for å hamstre Malboro's Digestive fordi jeg synes den er så fantastisk god! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. februar 2014 #2664 Del Skrevet 16. februar 2014 Smørbukken kan folk få billig av meg, men Polly, ohmylord, den må folk sloss med meg til døden, altså! Selv gubben Helt enig! Smørbukk var ikke noe god, og jeg er fremdeles fornærma på gubben som tømte skåla med polly-sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. februar 2014 #2665 Del Skrevet 16. februar 2014 Smakte den lille sjokoladen med smørbukk, og den var helt grei. Men ikke så god som smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. februar 2014 #2666 Del Skrevet 16. februar 2014 Det som gjør at vanlig smørbukk er godt er jo at det er fast karamell. Hvorfor lager de bare flytende karamellting når de lager store plater? Det er jo bare kliss og søtt. Har ikke smakt den nye smørbukksjokoladen, men jeg ble ikke ovrbegeistret for Boble med karamell, så da gidder jeg ikke prøve smørbukk heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. februar 2014 #2667 Del Skrevet 16. februar 2014 Enig. Ble så skuffa over boble karamell, hadde håpet den skulle smake mer som smil og ha samme kosistens. Har nå smakt på yoghurt salaten og den var god. Litt tzatsiki smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. februar 2014 #2668 Del Skrevet 16. februar 2014 Sier du at det kommer en ny sjokolade alá Kjekskuler? ...Jeg drar (nesten) ens ærend til Sverige for å hamstre Malboro's Digestive fordi jeg synes den er så fantastisk god! Ja, jeg hamstrer også Marabous Digestive i Sverige. Jeg synes faktisk Oreo-plata var ganske lik i smak. Men den er jo ikke helt kliss lik, hvis du skjønner, men et greit substitutt i mangel på noe bedre her i Norge. Jeg er egentlig ikke så glad i kjempesøte sjokolader, og jeg ble overraska at Oreo-plate var såpass lite søt. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2669 Del Skrevet 16. februar 2014 Oreosjokoladen var veldig god!! Enig i at den smaker nesten helt likt som Freia kjekskuler. - og den savna jeg også. Hurra! Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2670 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg sammenlikne ingrediensene i Bergene Melk smørbukk fudge med ingrediensene i den nye melkesjokoladen med smørbukk og det er jo det samme. De av dere som har smakt begge varianter, smaker dere forskjell på dem? Anonymous poster hash: d9d3e...742 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2671 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg sammenlikne ingrediensene i Bergene Melk smørbukk fudge med ingrediensene i den nye melkesjokoladen med smørbukk og det er jo det samme. De av dere som har smakt begge varianter, smaker dere forskjell på dem? Anonymous poster hash: d9d3e...742 Nei, jeg synes de smakte helt likt. Anonymous poster hash: cbf4a...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 16. februar 2014 #2672 Del Skrevet 16. februar 2014 4 ulike Opplagt Musli Nye mikssorter (Scones, brød, knekkebrød etc) Ny pizza- og paibunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru_Hestehov Skrevet 17. februar 2014 #2673 Del Skrevet 17. februar 2014 Synes disse Opplagt Granolaene ser spennende ut, gleder meg til å teste (+ se prisen). Noen som har prøvd disse? Ellers var ikke Oreosjokoladen noen stor suksess her, takke meg til vanlig melkesjokolade. Men Pollyvarianten har jeg lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 17. februar 2014 #2674 Del Skrevet 17. februar 2014 Ny pizza- og paibunn "Tøm posens innhold i en bolle og smuldre smør. Tilsett vann og kna. Deigen er klar til å brukes. Ha på ditt favorittfyll, stek og server." Seriøst? Hva er i posen da?? Hvetemel? Lureri... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2014 #2675 Del Skrevet 17. februar 2014 Smørbukken kommer i stor plate. Mmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 17. februar 2014 #2676 Del Skrevet 17. februar 2014 I dag så jeg cider(alkoholholdig) med en ny smak; Iste med fersken :D Ooog Olden boble med mandarinsmak :D Så det forresten på kiwi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 17. februar 2014 #2677 Del Skrevet 17. februar 2014 I dag så jeg cider(alkoholholdig) med en ny smak; Iste med fersken :D Ooog Olden boble med mandarinsmak :D Så det forresten på kiwi! Ååh det høres ut som en god sommer-cider! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 17. februar 2014 #2678 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Ååh det høres ut som en god sommer-cider! :D Enig Håper forresten den ikke er like søt som de andre.. hehe Endret 17. februar 2014 av mumfi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2679 Del Skrevet 17. februar 2014 Nå har jeg smakt Sørlandschips med eplesmak. Hørt den har fått dårlige tilbakemeldinger, men selv synes jeg den var ok:) Litt spesielt, men slettes ikke dumt. Har også kommet ny smøreost fra Kavli med BBQ chicken. Likte den også Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2680 Del Skrevet 17. februar 2014 Solo med melon og sitron er ikke så veldig god. Ble veldig søtt og kvalmendes:s Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå