AnonymBruker Skrevet 13. januar #20481 Del Skrevet 13. januar Jessica Jones skrev (På 12.1.2025 den 7.54): Syns den plata med melkesjokolade, kvikklunsj og appelsin var kjempegod! Blir definitivt gjenkjøp 😃 prisen var litt stiv, kjøpte på kiwi for 56.9 kr. Vel stiv pris.. jeg fant denne på Spar i dag og ble først veldig glad! Men prisen! 89(!!) kroner! Det er det sykeste jeg har sett Anonymkode: 4a027...a6c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatarinaEden Skrevet 13. januar #20482 Del Skrevet 13. januar applestories skrev (2 timer siden): Finnes Freias Firkløver, Kvikk Lunsj og Fruktnøtt i 100 gram-varianter? Er dette noe som selges på kino og i kiosk, eller er det noe nytt? Bilde fra Asko, ikke alt der som selges i butikk eller kiosk heller, men jeg har ikke sett andre enn melkesjokoladen på siden deres før. Hvis noen finner Melkesjokolade med kvikk lunsj i 100 gram. Så hadde jeg satt stor pris på om dere delte hvilken butikk og hvilken by. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 13. januar #20483 Del Skrevet 13. januar KatarinaEden skrev (4 minutter siden): Hvis noen finner Melkesjokolade med kvikk lunsj i 100 gram. Så hadde jeg satt stor pris på om dere delte hvilken butikk og hvilken by. Hos Asko står det nyhet sesongvare ikke ankommet. Det er sikkert planlagt slepp rundt mndskiftet. Joker Kiwi Meny og Spar vil helt sikkert få den inn, men vet ikke om det er norgesgruppen ekslusiv. da vil ikke de andre få den inn like raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 13. januar #20484 Del Skrevet 13. januar (endret) ENDELIG kommer den rosa sukkerfri red Bullen til Norge i vanlig matbutikk, + en annen sukkerfri lyselilla med smak av grapefrukt!!!! Yess!!! Battery kommer med bringebær+grapefrukt smak og den gleder jeg meg også veldig til!! Samt cult sin pære!! Og farris frus!!!gleder meg jeg nå Endret 13. januar av Illumi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20485 Del Skrevet 13. januar Et stort gjesp til Freias nye sjokoladeplate. Er så lei av de samme platene der de bare trikser litt med smaken. Det er ikke SÅ lenge siden vi hadde Firkløver med appelsinsmak. Den var helt grei den, men innovasjon har de ikke greie på. Det er så kjedelig og det frister aldri å prøve noen av de. Ikke rart ingen av nykommerne overlever. Anonymkode: 678d1...653 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 13. januar #20486 Del Skrevet 13. januar Denne er jeg VELDIG spent på. Elsker vannmelon-energidrikke/brus og vannmelongodteri. Litt skeptisk til at den kombineres med jordbær men vi får se... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. januar #20487 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vel stiv pris.. jeg fant denne på Spar i dag og ble først veldig glad! Men prisen! 89(!!) kroner! Det er det sykeste jeg har sett Anonymkode: 4a027...a6c 59,90 her. Den var ikke priset, måtte sjekke i selvskanning og da.. ble den med hjem.. Var absolutt ikke meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #20488 Del Skrevet 14. januar Den var god og frisk og det er meget godt mulig at det blir et gjenkjøp, men jeg skulle ønske det var litt tydeligere jordbær smak og så synes jeg smaken forsvant så fort om det gir mening. Anonymkode: b4717...a2c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #20489 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Den var god og frisk og det er meget godt mulig at det blir et gjenkjøp, men jeg skulle ønske det var litt tydeligere jordbær smak og så synes jeg smaken forsvant så fort om det gir mening. Anonymkode: b4717...a2c hvor kjøpes denne? 🙂 Anonymkode: d1ea7...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. januar #20490 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvor kjøpes denne? 🙂 Anonymkode: d1ea7...8ba Spar har den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 15. januar #20491 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den var god og frisk og det er meget godt mulig at det blir et gjenkjøp, men jeg skulle ønske det var litt tydeligere jordbær smak og så synes jeg smaken forsvant så fort om det gir mening. Anonymkode: b4717...a2c Smaker den litt likt som den andre rosa eller hvite monsteren? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar #20492 Del Skrevet 15. januar Maxim har nye barer. Den med cookie dough er godkjent👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20493 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): hvor kjøpes denne? 🙂 Anonymkode: d1ea7...8ba Jeg kjøpte den på Joker😊 Anonymkode: b4717...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #20494 Del Skrevet 15. januar Illumi skrev (13 timer siden): Smaker den litt likt som den andre rosa eller hvite monsteren? 😊 Nei jeg er ikke noe fan av den andre rosa og den hvite er min favoritt. Anonymkode: b4717...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 15. januar #20495 Del Skrevet 15. januar Denne gleder jeg meg til å teste! 🤩 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 16. januar #20496 Del Skrevet 16. januar Noen som har sett denne i butikk?! I så fall hvilken? 😰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatarinaEden Skrevet 16. januar #20497 Del Skrevet 16. januar For dere som har funnet kvikk lunsj med appelsin. Hvilken butikk har dere funnet den i? Ser at folk har funnet den på Kiwi og Extra. Men hvilken kiwi og hvilken Extra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #20498 Del Skrevet 16. januar Jadasikkert29 skrev (22 timer siden): Denne gleder jeg meg til å teste! 🤩 Denne fikk jeg rasket med meg fra Oda,da jeg skulle sjekke bestillingen min i går kveld. Fikk den i dag,og de var kjempegode! Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. januar #20499 Del Skrevet 16. januar Sparks skrev (8 timer siden): Noen som har sett denne i butikk?! I så fall hvilken? 😰 Koster de 115 kroner nå 😱😱 hadde skikkelig B&J dilla for noen år tilbake og da syns jeg det var så dyrt at de kostet rundt 60 kroner. Men den nye så ekstremt god ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20500 Del Skrevet 17. januar Jadasikkert29 skrev (På 15.1.2025 den 22.40): Denne gleder jeg meg til å teste! 🤩 Er den med eller uten palmeolje? Anonymkode: 6a910...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå