AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #20381 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er det en offisiell ukedato for neste slipp? Så på tiktok at det skal komme en kremet pepper fra maarud. Denne her... noen som har sett? Anonymkode: 37090...670 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober 2024 #20382 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Drikker Pumpkin spice iskaffen nå og den smaker skikkelig jul! Syns ettersmaken minner litt om pepperkakedeig 😂 Den var veldig god de første slurkene, men klarte ikke drikke opp hele. Så blir nok ikke gjenkjøp selv om det var gøy å smake den. Endret 17. oktober 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. oktober 2024 #20383 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det en offisiell ukedato for neste slipp? Så på tiktok at det skal komme en kremet pepper fra maarud. Denne her... noen som har sett? Anonymkode: 37090...670 Jeg har delt den før i tråden, og da så jeg Oda hadde alt fått den. Ikke sett den i butikk enda, men har ikke lett etter heller. Tipper den er god 😋 (Jeg kan ikke ha den selv på grunn av melkeallergi, så spis gjerne litt ekstra for meg 😋) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 18. oktober 2024 #20384 Del Skrevet 18. oktober 2024 denne var god og litt rar på samme tid. Klarer ikke beskrive hva den smakte 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #20385 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg fant potetgullet «Spicy Paprika» fra Maarud i butikken i dag, det var kjempegodt. Men dette var på Spar, kan ikke huske å ha sett det på Kiwi og Rema. Og da blir det jo dårlig butikk. https://www.maarud.no/produkt-potetgull-spicy-paprika/ Anonymkode: ecdc0...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. oktober 2024 #20386 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg fant potetgullet «Spicy Paprika» fra Maarud i butikken i dag, det var kjempegodt. Men dette var på Spar, kan ikke huske å ha sett det på Kiwi og Rema. Og da blir det jo dårlig butikk. https://www.maarud.no/produkt-potetgull-spicy-paprika/ Anonymkode: ecdc0...4d5 Europris har den også, er relativt ofte på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. oktober 2024 #20387 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ikke en nyhet, men den er tilbake i oppdatert innpakning. Fant på Coop Extra i nordvest. Veldig god, spiste den siste fra i fjor for en uke siden. Bare synd de sitter så fast i papiret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20388 Del Skrevet 20. oktober 2024 Noen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20389 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 Vi har fått den inn på Kiwi her jeg bor, men jeg bor langt inne i distriktet i Telemark. Anonymkode: c8183...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. oktober 2024 #20390 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 Kiwi..Rema.. Coop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20391 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 14.26): Er det en offisiell ukedato for neste slipp? Så på tiktok at det skal komme en kremet pepper fra maarud. Denne her... noen som har sett? Anonymkode: 37090...670 Den er ganske god! Smaker pepper, men litt mer "avdempet" på en måte - kremet, rett og slett Anonymkode: 97a48...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20392 Del Skrevet 20. oktober 2024 mommyaka skrev (7 timer siden): Kiwi..Rema.. Coop Har du sett den på alle de butikkene? 😃 Hvor i landet? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 20. oktober 2024 #20393 Del Skrevet 20. oktober 2024 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #20394 Del Skrevet 21. oktober 2024 Fant kremet pepper på Spar. Jeg spiser kun salt og pepper potetgull, men denne var god variasjon! God rømmesmak. Betalte 45kr for 200g, kommer i allefall til å hamstre en del poser på salg etter jul Anonymkode: e8215...271 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #20395 Del Skrevet 22. oktober 2024 Prøvde disse, gikk i søpla. Smakte såpe. Kjøpt hos obs. Er et hint av pepperkaker, men mest såpe. Prøvde disse for første gang (mener de også var i fjor?). Var gode, ikke noe WOW men gode og blir spist opp og kjøpt igjen. Kjøpt hos obs. Anonymkode: 37090...670 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober 2024 #20396 Del Skrevet 22. oktober 2024 Drikker Oskar Syltes nye grønne julebrus i dette øyeblikk. Syns egentlig det er for tidlig med julebrus, men samboeren kom hjem med den idag og da greide ikke jeg å vente 😂 Syns den smaker som pærebrus med et lite hint av Tropo sånn som jeg husker den. (Vet ikke om den finnes mer heller) God smak, men ikke særlig julete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. oktober 2024 #20397 Del Skrevet 22. oktober 2024 jukkapalme skrev (29 minutter siden): Drikker Oskar Syltes nye grønne julebrus i dette øyeblikk. Syns egentlig det er for tidlig med julebrus, men samboeren kom hjem med den idag og da greide ikke jeg å vente 😂 Syns den smaker som pærebrus med et lite hint av Tropo sånn som jeg husker den. (Vet ikke om den finnes mer heller) God smak, men ikke særlig julete. Tropo eksisterer så vidt (i Grenland og sikkert i Vestfold) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 23. oktober 2024 #20398 Del Skrevet 23. oktober 2024 Fås på normal. Limited edition sammen med en annen variant med kokos. Bare smakt den med hvit sjokolade, den var god 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. oktober 2024 #20399 Del Skrevet 23. oktober 2024 jukkapalme skrev (23 timer siden): Drikker Oskar Syltes nye grønne julebrus i dette øyeblikk. Syns egentlig det er for tidlig med julebrus, men samboeren kom hjem med den idag og da greide ikke jeg å vente 😂 Syns den smaker som pærebrus med et lite hint av Tropo sånn som jeg husker den. (Vet ikke om den finnes mer heller) God smak, men ikke særlig julete. Smakte den forrige uke, kjørte blindtest sammen med den vanlige uten sukker, sånn for sikkerhets skyld. Kan ikke si jeg smakte pærebrus inni der, og Tropo har jeg ikke smakt. Vi syntes (det var riktignok bare to av oss) at den hadde en rar ettersmak som slo inn så snart man svelget. Bestemors lyserosa i fjor var bedre. Spenstig forsøk, men den ser rar ut (derfor blindtest) og den smakte ikke helt bra, så gøy å ha prøvd men det var nok med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2024 #20400 Del Skrevet 23. oktober 2024 applestories skrev (21 minutter siden): Smakte den forrige uke, kjørte blindtest sammen med den vanlige uten sukker, sånn for sikkerhets skyld. Kan ikke si jeg smakte pærebrus inni der, og Tropo har jeg ikke smakt. Vi syntes (det var riktignok bare to av oss) at den hadde en rar ettersmak som slo inn så snart man svelget. Bestemors lyserosa i fjor var bedre. Spenstig forsøk, men den ser rar ut (derfor blindtest) og den smakte ikke helt bra, så gøy å ha prøvd men det var nok med en gang. Ja, man oppfatter jo smak forskjellig. Jeg syns den smakte pære. Er sikkert 25-30 år siden jeg smakte Tropo sist, men ettersmaken var litt sånn som jeg husker den. Bestemors lyserosa har visst gått meg hus forbi, hva smakte den? Jeg likte smaken på den grønne, men kjøper nok ikke igjen. Ikke var den særlig julete og skal jeg ha julebrus foretrekker jeg Hamar, Solo super sin eller den vanlige fra Oskar Sylte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå