Svett.svele Skrevet 1. oktober 2024 #20361 Del Skrevet 1. oktober 2024 mommyaka skrev (På 29.9.2024 den 16.24): Jeg venter veldig på denne Håper du ikke blir skuffet 😊 Vi fikk smaksprøve på jobb, ingen likte den. Smakte veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. oktober 2024 #20362 Del Skrevet 2. oktober 2024 Rema R - Ekstra Sur Mix - Ekstra syrlig vingummi: 👌🏻👌🏻 den holder det den lover ja, ekstra sur. Jeg må si jeg liker sjeldent «oransje» snop, men denne oppi hør smakte faktisk skikkelig appelsin, og ikke fake. Kanskje bare den ekstra syren som spiller inn 😅 Men kan godt kjøpe igjen om jeg føler for noe surt. Rema R - Melkeruta Salt Karamell: har lite erfaring med denne sjokoladen. Karamell bitene er som mini smartis, krunsj utenpå, men med karamell smak. Denne var god altså, smaker godt av karamell. Vet ikke helt om jeg kjenner «salt»… Men god. Blir det gjenkjøp? Nja… kanskje, men er jo er Rema produkt, så man må jo til Rema for å få tak i, så … kanskje gjenkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. oktober 2024 #20363 Del Skrevet 2. oktober 2024 Svett.svele skrev (13 timer siden): Håper du ikke blir skuffet 😊 Vi fikk smaksprøve på jobb, ingen likte den. Smakte veldig lite. Jeg så med en gang at det var en type riskake som nok smaker omtrent ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20364 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 15.19): Ny i norge. Ikke god. Tror det er kardemommen jeg ikke liker... men jeg er ikke 100% sikker på om det er det jeg synes smaker rart. Anonymkode: 37090...670 Jeg synes de smakte helt likt som gifflar 😂 Anonymkode: 24814...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #20365 Del Skrevet 3. oktober 2024 Kjøpte dumle-kjeks etter å ha lest om dem her. De falt ikke i smak hos meg. Sjokoladekjeksen var for mørk, dumlefyllet var som melis med litt karamellsmak og de var dyppet i sjokolade som gjorde at man ble grisete på hendene.. Hadde sett for meg ordentlig seig dumle-karamell som fyll 😒 Anonymkode: bd401...24e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. oktober 2024 #20366 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte dumle-kjeks etter å ha lest om dem her. De falt ikke i smak hos meg. Sjokoladekjeksen var for mørk, dumlefyllet var som melis med litt karamellsmak og de var dyppet i sjokolade som gjorde at man ble grisete på hendene.. Hadde sett for meg ordentlig seig dumle-karamell som fyll 😒 Anonymkode: bd401...24e Jeg ble heller ikke imponert av dem... De smakte et hint av dumle, men det var hovedsakelig bare sjokolade kjeks med litt sukker fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 4. oktober 2024 #20367 Del Skrevet 4. oktober 2024 Aldri sett disse cookiene før? 😮 noen som har spottet de i butikkene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 4. oktober 2024 #20368 Del Skrevet 4. oktober 2024 Sparks skrev (2 timer siden): Aldri sett disse cookiene før? 😮 noen som har spottet de i butikkene? Sett på Rema på vestlandet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 4. oktober 2024 #20369 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hatsumomo skrev (På 2.10.2024 den 12.47): Jeg så med en gang at det var en type riskake som nok smaker omtrent ingenting. Det er maiskake og det pleier å smake mye bedre enn riskaker. Men disse er kanskje kjedelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. oktober 2024 #20370 Del Skrevet 4. oktober 2024 Dagbladet har prøvesmakt noen snacks -nyheter 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. oktober 2024 #20371 Del Skrevet 10. oktober 2024 Coop Extra hadde fått inn masse høst og julevarer. Jeg tok med meg Oreo Gingerbread. Luktet søte, krydrede pepperkaker av pakken, og det er som søt pepperkake med melisglasur. Passe sprø, og god kryddersmak både når den spises og etterpå. 36kr eller noe sånt, men så verdt det. Blir gjenkjøp, samt å kjøpe opp om jeg finner det på salg 😋🥰 Obs denne stod ikke i hyllen med annen Oreo, men med eget stativ nær kasseområdet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. oktober 2024 #20372 Del Skrevet 10. oktober 2024 Coop Extra hadde fått to nye Nescafé latte. Chocolate Caramel Brownie og Vanilla Cookie Dough. Jeg tåler ikke melk og hadde ikke så god tid så jeg studerte dem ikke, og regner ikke med jeg kan ha de uansett. De så spennende ut da for de som kan ha og liker sånt 😊 Fikk ikke med meg pris, men så på Oda at den med vanilje i hvertfall koster 42,40kr der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. oktober 2024 #20373 Del Skrevet 10. oktober 2024 Så disse nye cookiesene fra Aunt Mabels på en eller annen butikk også. Tipper Kiwi eller Meny, men er ikke sikker. 32,90kr pakken på Oda, aner ikke i fysisk butikk. Igjen ikke prøvd, men observert. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. oktober 2024 #20374 Del Skrevet 10. oktober 2024 Rifla julegull med pepper og rømme fra Maarud har ikke jeg sett ved tidligere år. 50kr på Oda. Så den bare når jeg lette etter bilder av det andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2024 #20375 Del Skrevet 11. oktober 2024 Bithiah skrev (På 29.9.2024 den 22.57): Har vært på jakt etter denne en stund nå, og fant endelig på Mega. Men altså 😂 de skriver «honning og mandler» utenpå, men det er en del vesentlige ingredienser som de ikke nevner - og smaken er heeeeeelt annerledes enn jeg hadde sett for meg! Om jeg sier at de også inneholder bl a kanel, ingefær, nellik og kardemomme.. Noen som vil gjette hva de smaker? 🤣🤣 Synes det så (og hørtes) veldig interessante ut, jeg Må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11. oktober 2024 #20376 Del Skrevet 11. oktober 2024 Smakte denne og likte den: Var redd de skulle bli for sterk, men det var den ikke.. Synes ofte sånn Nduja blir for sterk, men her ble den ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 12. oktober 2024 #20377 Del Skrevet 12. oktober 2024 Er skumnisse saften god? 🤶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. oktober 2024 #20378 Del Skrevet 14. oktober 2024 queenbii skrev (På 12.10.2024 den 18.16): Er skumnisse saften god? 🤶 Ja Smaker skumnisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. oktober 2024 #20379 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er vel ikke direkte en nyhet, for den kom ut til jul i fjor. Men «Jule juicen» til Tine kjøpte jeg hos Coop Mega i dag 😄 Den koster 😅 egentlig alt for mye, men den var så sinnsykt god så jeg bare måtte 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #20380 Del Skrevet 17. oktober 2024 Ariana807 skrev (34 minutter siden): Er vel ikke direkte en nyhet, for den kom ut til jul i fjor. Men «Jule juicen» til Tine kjøpte jeg hos Coop Mega i dag 😄 Den koster 😅 egentlig alt for mye, men den var så sinnsykt god så jeg bare måtte 😊 Den var god ja☺️ Bruker egentlig ikke å drikke juice, men denne skal jeg kjøpe. Anonymkode: 7a029...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå