Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

mommyaka skrev (På 29.9.2024 den 16.24):

Jeg venter veldig på denne 

Screenshot_2024-09-29-16-24-26-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Håper du ikke blir skuffet 😊 Vi fikk smaksprøve på jobb, ingen likte den. Smakte veldig lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rema R - Ekstra Sur Mix - Ekstra syrlig vingummi: 👌🏻👌🏻 den holder det den lover ja, ekstra sur. Jeg må si jeg liker sjeldent «oransje» snop, men denne oppi hør smakte faktisk skikkelig appelsin, og ikke fake. Kanskje bare den ekstra syren som spiller inn 😅 Men kan godt kjøpe igjen om jeg føler for noe surt.

Rema R - Melkeruta Salt Karamell: har lite erfaring med denne sjokoladen. Karamell bitene er som mini smartis, krunsj utenpå, men med karamell smak. Denne var god altså, smaker godt av karamell. Vet ikke helt om jeg kjenner «salt»… Men god. Blir det gjenkjøp? Nja… kanskje, men er jo er Rema produkt, så man må jo til Rema for å få tak i, så … kanskje gjenkjøp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svett.svele skrev (13 timer siden):

Håper du ikke blir skuffet 😊 Vi fikk smaksprøve på jobb, ingen likte den. Smakte veldig lite. 

Jeg så med en gang at det var en type riskake som nok smaker omtrent ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 15.19):

front_nb.8.full.jpg

Ny i norge. Ikke god. Tror det er kardemommen jeg ikke liker... men jeg er ikke 100% sikker på om det er det jeg synes smaker rart.

Anonymkode: 37090...670

Jeg synes de smakte helt likt som gifflar  😂

Anonymkode: 24814...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dumle-kjeks etter å ha lest om dem her. De falt ikke i smak hos meg. Sjokoladekjeksen var for mørk, dumlefyllet var som melis med litt karamellsmak og de var dyppet i sjokolade som gjorde at man ble grisete på hendene.. Hadde sett for meg ordentlig seig dumle-karamell som fyll 😒

Anonymkode: bd401...24e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøpte dumle-kjeks etter å ha lest om dem her. De falt ikke i smak hos meg. Sjokoladekjeksen var for mørk, dumlefyllet var som melis med litt karamellsmak og de var dyppet i sjokolade som gjorde at man ble grisete på hendene.. Hadde sett for meg ordentlig seig dumle-karamell som fyll 😒

Anonymkode: bd401...24e

Jeg ble heller ikke imponert av dem... De smakte et hint av dumle, men det var hovedsakelig bare sjokolade kjeks med litt sukker fyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparks skrev (2 timer siden):

Aldri sett disse cookiene før? 😮 noen som har spottet de i butikkene?

IMG_1695.png

Sett på Rema på vestlandet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 2.10.2024 den 12.47):

Jeg så med en gang at det var en type riskake som nok smaker omtrent ingenting.

Det er maiskake og det pleier å smake mye bedre enn riskaker. Men disse er kanskje kjedelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Extra hadde fått inn masse høst og julevarer. Jeg tok med meg Oreo Gingerbread. Luktet søte, krydrede pepperkaker av pakken, og det er som søt pepperkake med melisglasur. Passe sprø, og god kryddersmak både når den spises og etterpå. 
36kr eller noe sånt, men så verdt det. Blir gjenkjøp, samt å kjøpe opp om jeg finner det på salg 😋🥰

Obs denne stod ikke i hyllen med annen Oreo, men med eget stativ nær kasseområdet. 

IMG_4719.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Extra hadde fått to nye Nescafé latte. Chocolate Caramel Brownie og Vanilla Cookie Dough. Jeg tåler ikke melk og hadde ikke så god tid så jeg studerte dem ikke, og regner ikke med jeg kan ha de uansett. De så spennende ut da for de som kan ha og liker sånt 😊

Fikk ikke med meg pris, men så på Oda at den med vanilje i hvertfall koster 42,40kr der. 

IMG_4721.jpeg

IMG_4722.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så disse nye cookiesene fra Aunt Mabels på en eller annen butikk også. Tipper Kiwi eller Meny, men er ikke sikker. 32,90kr pakken på Oda, aner ikke i fysisk butikk. 
Igjen ikke prøvd, men observert. 

IMG_4723.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rifla julegull med pepper og rømme fra Maarud har ikke jeg sett ved tidligere år. 50kr på Oda. Så den bare når jeg lette etter bilder av det andre. 

IMG_4725.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bithiah skrev (På 29.9.2024 den 22.57):

Har vært på jakt etter denne en stund nå, og fant endelig på Mega. 

Men altså 😂 de skriver «honning og mandler» utenpå, men det er en del vesentlige ingredienser som de ikke nevner - og smaken er heeeeeelt annerledes enn jeg hadde sett for meg!

image.png.c7bc279cbc873cadb335f6964627d0b8.png
Om jeg sier at de også inneholder bl a kanel, ingefær, nellik og kardemomme.. Noen som vil gjette hva de smaker? 🤣🤣

Synes det så (og hørtes) veldig interessante ut, jeg :jepp: Må prøves! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte denne og likte den:
medium.jpg

Var redd de skulle bli for sterk, men det var den ikke.. Synes ofte sånn Nduja blir for sterk, men her ble den ikke det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke direkte en nyhet, for den kom ut til jul i fjor. Men «Jule juicen» til Tine kjøpte jeg hos Coop Mega i dag 😄

Den koster 😅 egentlig alt for mye, men den var så sinnsykt god så jeg bare måtte 😊

IMG_0723.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (34 minutter siden):

Er vel ikke direkte en nyhet, for den kom ut til jul i fjor. Men «Jule juicen» til Tine kjøpte jeg hos Coop Mega i dag 😄

Den koster 😅 egentlig alt for mye, men den var så sinnsykt god så jeg bare måtte 😊

IMG_0723.jpeg

Den var god ja☺️ Bruker egentlig ikke å drikke juice, men denne skal jeg kjøpe.

Anonymkode: 7a029...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...