Zazzo10 Skrevet søndag kl 15:50 #20601 Del Skrevet søndag kl 15:50 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zazzo10 Skrevet søndag kl 15:58 #20602 Del Skrevet søndag kl 15:58 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #20603 Del Skrevet søndag kl 20:19 Link til vårens nyheter hos Meny, noen ser mer ut som relansering enn helt nye. Til nå er det 500 varer: https://meny.no/kampanje/nyhet-94063 Anonymkode: 07883...d44 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:24 #20604 Del Skrevet søndag kl 20:24 Og her presenterer Coop Mega noen nyheter: https://www.coop.no/coop-mega/nyheter Anonymkode: 07883...d44 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet søndag kl 21:49 #20605 Del Skrevet søndag kl 21:49 Så det er fortsatt salt karamell og proteiner som gjelder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:06 #20606 Del Skrevet søndag kl 22:06 Ludovica- skrev (16 minutter siden): Så det er fortsatt salt karamell og proteiner som gjelder. Og chili. Til og med i brunosten... Anonymkode: 8738c...64f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 06:40 #20607 Del Skrevet i går, 06:40 Nye virker å være protein produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:42 #20608 Del Skrevet i går, 06:42 Jeg er lei to ting, salt karamell og "uten tilsatt sukker". Orker ikke mer kunstig søtning i alt. Velger det automatisk vekk. Anonymkode: 29516...c6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet i går, 06:52 #20609 Del Skrevet i går, 06:52 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er lei to ting, salt karamell og "uten tilsatt sukker". Orker ikke mer kunstig søtning i alt. Velger det automatisk vekk. Anonymkode: 29516...c6e Enig! Kunstig sukker i nesten alt nytt. Helt håpløst for oss som ønsker å unngå det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19 timer siden #20610 Del Skrevet 19 timer siden queenbii skrev (På 7.2.2025 den 9.32): God! 😍 Den er min favoritt ^^, Veldig «smooth» i smaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20611 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har hørt om den nye iskaffen fra tine som er en "protein" iskaffe, men enda ikke sett den i noen butikker. Lurer på hvordan den smaker. Anonymkode: 163ec...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 13 timer siden #20612 Del Skrevet 13 timer siden For en som ikke liker salt karamell lurer jeg på om det virkelig er så populær smak for alle andre? Utover det så syns jeg egentlig det er lite spennende nytt. Mye av det samme. Kanskje jeg prøver noe av de kebab greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13 timer siden #20613 Del Skrevet 13 timer siden Flere «nye» ting som ikke er nytt her. Stimorol tyggis fantes da jeg var barn på 80-tallet. Mulig den har vært borte og kommet tilbake igjen, men den er jo ingen nyhet. Sjokomelk i halvliterskartong er heller ingen nyhet selv om det er en ny størrelse på kartongen. Må teste de nye potetgullene til Maarud. Og Sørlandschips trippel paprika. Kebab og gyros ser også litt spennende ut. Og den eple, jordbær og bringebærjuicen. Og ikke minst brie på tube! Noen som har funnet den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 12 timer siden #20614 Del Skrevet 12 timer siden Gleder meg til nyheter. Men er så kjipt at nå som alt er gått opp så blir det bare blodpris på nyhetene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 2 timer siden #20615 Del Skrevet 2 timer siden Ludovica- skrev (11 timer siden): For en som ikke liker salt karamell lurer jeg på om det virkelig er så populær smak for alle andre? Utover det så syns jeg egentlig det er lite spennende nytt. Mye av det samme. Kanskje jeg prøver noe av de kebab greiene. Jeg liker salt karamell i f.eks iskrem eller sjokolader med karamellwfyll, men så godt som produsentene skal ha det til er det faktisk ikke. Dette er litt som tacodillan og oreotrenden som var for noen år siden der alt skulle være taco- eller oreosmak .😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå