Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ludovica- skrev (16 minutter siden):

Så det er fortsatt salt karamell og proteiner som gjelder. 

Og chili. Til og med i brunosten...

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er lei to ting, salt karamell og "uten tilsatt sukker". Orker ikke mer kunstig søtning i alt. Velger det automatisk vekk. 

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er lei to ting, salt karamell og "uten tilsatt sukker". Orker ikke mer kunstig søtning i alt. Velger det automatisk vekk. 

Anonymkode: 29516...c6e

Enig! Kunstig sukker i nesten alt nytt. Helt håpløst for oss som ønsker å unngå det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (På 7.2.2025 den 9.32):

God! 😍

image.jpg

Den er min favoritt ^^,  Veldig «smooth» i smaken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt om den nye iskaffen fra tine som er en "protein" iskaffe, men enda ikke sett den i noen butikker. Lurer på hvordan den smaker.

Anonymkode: 163ec...347

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som ikke liker salt karamell lurer jeg på om det virkelig er så populær smak for alle andre? 

Utover det så syns jeg egentlig det er lite spennende nytt. Mye av det samme. Kanskje jeg prøver noe av de kebab greiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere «nye» ting som ikke er nytt her. Stimorol tyggis fantes da jeg var barn på 80-tallet. Mulig den har vært borte og kommet tilbake igjen, men den er jo ingen nyhet. Sjokomelk i halvliterskartong er heller ingen nyhet selv om det er en ny størrelse på kartongen.

Må teste de nye potetgullene til Maarud. Og Sørlandschips trippel paprika. Kebab og gyros ser også litt spennende ut. Og den eple, jordbær og bringebærjuicen. Og ikke minst brie på tube! Noen som har funnet den enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til nyheter. Men er så kjipt at nå som alt er gått opp så blir det bare blodpris på nyhetene som kommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...