MarianneE Skrevet 29. januar #20541 Del Skrevet 29. januar For oss som ikke tåler gluten og har cøliaki var dette en gledelig nyhet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar #20542 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (1 time siden): For oss som ikke tåler gluten og har cøliaki var dette en gledelig nyhet Åååå! hvor fant du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. januar #20543 Del Skrevet 29. januar (endret) Fra TikTok: Blir ikke en melk for meg, men greit med større utvalg 😅 Har også sett på TokTok at Tine kommer med en «Chilli brunost», så noen hadde en pakke med skivet brunost med chilli. Jeg har vært mye oppgitt over chillien de plent skal ha oppi alt mulig. MEN denne høres jo litt spennende ut 😄 Endret 29. januar av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar #20544 Del Skrevet 29. januar jukkapalme skrev (1 time siden): Åååå! hvor fant du de? Meny. I "Fri for" hylla 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #20545 Del Skrevet 29. januar Meny tar inn mange spennende varer dette nyhetsbildet. Er flere produkter enn vanlig jeg vil prøve, både av mat is søtsaker. De har lagt ut en del på nyhetssiden, den mangler foreløpig mange bilder så den er nok ikke helt ferdig enda. Link til siden: https://meny.no/nyheter/matnyheter-varen-2025/ Disse isnyhetene høres spennende ut: Anonymkode: 07883...d44 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar #20546 Del Skrevet 29. januar MarianneE skrev (2 timer siden): Meny. I "Fri for" hylla 🙂 Tusen takk! Må testes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. januar #20547 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Meny tar inn mange spennende varer dette nyhetsbildet. Er flere produkter enn vanlig jeg vil prøve, både av mat is søtsaker. De har lagt ut en del på nyhetssiden, den mangler foreløpig mange bilder så den er nok ikke helt ferdig enda. Link til siden: https://meny.no/nyheter/matnyheter-varen-2025/ Disse isnyhetene høres spennende ut: Anonymkode: 07883...d44 Ja, her var det faktisk endel jeg kunne tenke meg å prøve, og da alle mulige matvarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatarinaEden Skrevet 30. januar #20548 Del Skrevet 30. januar Noen som har funnet kvikk lunsj melkesjokolade plate i 100 gram i Akershus eller Oslo? Gjerne del hvilken butikk, og hvor selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 31. januar #20549 Del Skrevet 31. januar (endret) KatarinaEden skrev (15 timer siden): Noen som har funnet kvikk lunsj melkesjokolade plate i 100 gram i Akershus eller Oslo? Gjerne del hvilken butikk, og hvor selvfølgelig. Jeg mener jeg så den enten på spar tåsen, coop extra bjølsen eller på coop mega ullevål. Oda vet jeg har den inne. Endret 31. januar av Vaati Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #20550 Del Skrevet 31. januar KatarinaEden skrev (16 timer siden): Noen som har funnet kvikk lunsj melkesjokolade plate i 100 gram i Akershus eller Oslo? Gjerne del hvilken butikk, og hvor selvfølgelig. Rart det har tatt 15 år før de lagde en liten versjon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatarinaEden Skrevet fredag kl 22:17 #20551 Del Skrevet fredag kl 22:17 Vaati skrev (7 timer siden): Jeg mener jeg så den enten på spar tåsen, coop extra bjølsen eller på coop mega ullevål. Oda vet jeg har den inne. Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #20552 Del Skrevet tirsdag kl 20:40 Bilde med noen nyheter fra Meny. Anonymkode: 07883...d44 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:34 #20553 Del Skrevet tirsdag kl 21:34 KatarinaEden skrev (På 5.1.2025 den 15.43): Er det noen som har prøvd eller funnet kvikk lunsj med appelsin og havsalt? Endelig! Fant i dag. Den var god! 🤩 Anonymkode: 5450b...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet tirsdag kl 22:55 #20554 Del Skrevet tirsdag kl 22:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bilde med noen nyheter fra Meny. Anonymkode: 07883...d44 Det eneste jeg ble litt nysgjerrig på var Frus, ser ikke hva slags smak det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #20555 Del Skrevet i går, 10:23 Meadow skrev (11 timer siden): Det eneste jeg ble litt nysgjerrig på var Frus, ser ikke hva slags smak det er? ser ut som mango Anonymkode: 1eb43...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #20556 Del Skrevet i går, 13:14 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bilde med noen nyheter fra Meny. Anonymkode: 07883...d44 Jeg er veldig nysgjerrig på mango sticky rice. Har hatt lyst til å prøve det lenge men ingen steder man får kjøpt de ther, og jeg er for lat til å lage.. Anonymkode: cabdc...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23 timer siden #20557 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bilde med noen nyheter fra Meny. Anonymkode: 07883...d44 Jeg vil prøve rundstykkene fra Hatting og produktene fra Jakobs (Vårruller og Mango Sticky rice) I hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20558 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 0.37): Et stort gjesp til Freias nye sjokoladeplate. Er så lei av de samme platene der de bare trikser litt med smaken. Det er ikke SÅ lenge siden vi hadde Firkløver med appelsinsmak. Den var helt grei den, men innovasjon har de ikke greie på. Det er så kjedelig og det frister aldri å prøve noen av de. Ikke rart ingen av nykommerne overlever. Anonymkode: 678d1...653 Appelsin er min favorittsmak i sjokolade. Firkløver varianten holdt desverre ikke mål mot andre varianter på markede (min goto er selve sjokoladeappelsin med båter 🧡), så jeg er veldig glad for at de prøver en ny variant. Har også alltid likt kaffekonfekt og firkløver med kaffesmak skuffet meg også! Det rare er at jeg faktisk liker vanlig firkløver sjokolade 😅 Anonymkode: 6853c...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20559 Del Skrevet 21 timer siden Likte Freia sin melkesjokolade med kvikk lunsj og appelsin, er likevel ikke sikker på om jeg kjøper den flere ganger. Har andre jeg synes er bedre. Red Bull med bringebær var ikke god. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er med den. Blir ikke gjenkjøp. Har også kjøpt inn den lilla, men har ikke smakt den enda. Anonymkode: 423fc...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 13 timer siden #20560 Del Skrevet 13 timer siden Zeroh Triple Melon var helt grei på smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå