AnonymBruker Skrevet 25. januar #20521 Del Skrevet 25. januar Ariana807 skrev (3 timer siden): Normal har fått inn 3 smaker med Fanta: Fanta White Peach: Denne var god. Smaker noe av fersken. 20kr boksen er for dyrt til at jeg kjøper masse av den, men den var god 😄 Hvilke andre smaker har de fått inn? Denne er veldig god, ja! Ananas er min favoritt, venter på en haug med bokser i posten... De får virkelig til en "autentisk" smak av fruktene, Fanta med fersken (vanlig, ikke hvit) smaker faktisk fersken. Er ikke for søt heller. Anonymkode: cabdc...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 25. januar #20522 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke andre smaker har de fått inn? Denne er veldig god, ja! Ananas er min favoritt, venter på en haug med bokser i posten... De får virkelig til en "autentisk" smak av fruktene, Fanta med fersken (vanlig, ikke hvit) smaker faktisk fersken. Er ikke for søt heller. Anonymkode: cabdc...42e Drue og Eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20523 Del Skrevet 25. januar Ariana807 skrev (8 timer siden): Normal har fått inn 3 smaker med Fanta: Fanta White Peach: Denne var god. Smaker noe av fersken. 20kr boksen er for dyrt til at jeg kjøper masse av den, men den var god 😄 Er denne med eller uten sukker mon tro? Anonymkode: 678d1...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 25. januar #20524 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er denne med eller uten sukker mon tro? Anonymkode: 678d1...653 Lurer på det samme! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 25. januar #20525 Del Skrevet 25. januar Noen som har smakt de nye zeroh saftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 26. januar #20526 Del Skrevet 26. januar Var ikke noe problem å gnafse i seg en hel pose med den nye Smil'en. Dritgod. Må la være å kjøpe den tror jeg 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. januar #20527 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er denne med eller uten sukker mon tro? Anonymkode: 678d1...653 Illumi skrev (10 timer siden): Lurer på det samme! 😅 Alle tre sortene heter «slim», men er ikke uten kalorier/sukker: Peach: 20kcal pr 100ml - karbohydrater/sukkerarter: 4.9g Drue: 19kcal pr 100ml - karbohydrater/sukkerarter: 4,6g Eple: 47 kcal pr 100ml - karbohydrater/sukkerarter: 11.2g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #20528 Del Skrevet 26. januar Orkla har endret på Nidar Favoritter. Vekten er redusert fra 300 gr til 200 gr Det var fem varianter i posene, nå er det fire varianter Posen med smørbukk går ut og inn kommer en med smash. Anonymkode: 07883...d44 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. januar #20529 Del Skrevet 26. januar (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Orkla har endret på Nidar Favoritter. Vekten er redusert fra 300 gr til 200 gr Det var fem varianter i posene, nå er det fire varianter Posen med smørbukk går ut og inn kommer en med smash. Anonymkode: 07883...d44 Fra 300 til 200 gram ja, men prisen er vel det samme. Da blir det ikke lenger kjøp. Jeg boikotter slikt tull. Synd ikke flere gjør det, får ikke noe forandringer da. Endret 26. januar av Hatsumomo 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 26. januar #20530 Del Skrevet 26. januar Denne skal være ny i år, skal finnes på alle Obs og Mega, og noen Rema, Kiwi, Meny og Spar. Denne har jeg aldri sett før, kan heller ikke finne den på Kavlis nettsider. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #20531 Del Skrevet 26. januar applestories skrev (4 minutter siden): Denne skal være ny i år, skal finnes på alle Obs og Mega, og noen Rema, Kiwi, Meny og Spar. Denne har jeg aldri sett før, kan heller ikke finne den på Kavlis nettsider. Ååååå 😍 Gleder meg. Anonymkode: 500b2...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar #20532 Del Skrevet 26. januar Ariana807 skrev (22 timer siden): Drue og Eple. Elsker Fanta Drue! Har lenge kjøpt den på butikk typ Outland, div Asiamat osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. januar #20533 Del Skrevet 26. januar Brie på tube? 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 26. januar #20534 Del Skrevet 26. januar (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Orkla har endret på Nidar Favoritter. Vekten er redusert fra 300 gr til 200 gr Det var fem varianter i posene, nå er det fire varianter Posen med smørbukk går ut og inn kommer en med smash. Anonymkode: 07883...d44 Heller gå innom smågodt hylla på Obs, Prix, Extra eller Mega da, så får man mer for pengene. Også rart i disse tider hvor man skal redusere plastbruk at de bytter ut sjokoladefamilien med innpakket stratos. Endret 26. januar av Gogglebox 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. januar #20535 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Orkla har endret på Nidar Favoritter. Vekten er redusert fra 300 gr til 200 gr Det var fem varianter i posene, nå er det fire varianter Posen med smørbukk går ut og inn kommer en med smash. Anonymkode: 07883...d44 Er vel enda Smørbukk i den posen med Smash, er andre biter de fjerner. Sånn for de som elsker Smørbukk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 26. januar #20536 Del Skrevet 26. januar Ariana807 skrev (På 25.1.2025 den 14.08): Sørlandchips Spekeskinke: Føler denne har vært ute før, men flere på TikTok som har postet den som en nyhet. Så jeg kjøpte, og den er god. Vet ikke om jeg vil si den smaker kjempe mye av «spekeskinke», men god. Pringles Super Mario: Rapportert på TikTok at Normal hadde fått inn denne, jeg hadde sett den på Coopers Candy. Denne var spicy! Smaken minnes kanskje neste litt om Buldak/Samyang, men kanskje kun pga. at den var skikkelig spicy! 😅 Må ta med en klype salt når jeg skrivet det, for av Samyand nudler tåler jeg kun 1/2 teskje av sausen 😅 Har lav spice toleranse. Kjekt å ha fått prøve, men denne blir gitt bort til noen, for jeg kan ikke spise den 😅 Yeeeeeeeah, jeg har drømt om at sørlandschips med spekeskinke skulle komme tilbake, det var min store favoritt når den var her fast - husker ikke hvor lenge det er siden men dette var ukens gladnyhet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 26. januar #20537 Del Skrevet 26. januar applestories skrev (1 time siden): Denne skal være ny i år, skal finnes på alle Obs og Mega, og noen Rema, Kiwi, Meny og Spar. Denne har jeg aldri sett før, kan heller ikke finne den på Kavlis nettsider. Håper den brie-osten er god, når jeg er i Spania kjøper jeg ofte den smørbare President-osten som kommer i beger, finnes både med brie-smak og camembert, den er så god! Den brie-tuben burde være i samme gate, lever i håpet:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya3 Skrevet 28. januar #20538 Del Skrevet 28. januar Måndagsbarn skrev (På 26.1.2025 den 21.16): Håper den brie-osten er god, når jeg er i Spania kjøper jeg ofte den smørbare President-osten som kommer i beger, finnes både med brie-smak og camembert, den er så god! Den brie-tuben burde være i samme gate, lever i håpet:) Må alltid ha med de ostene jeg også når jeg er i Spania. Skulle ønske vi kunne kjøpe de her i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #20539 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 17.24): Orkla har endret på Nidar Favoritter. Vekten er redusert fra 300 gr til 200 gr Det var fem varianter i posene, nå er det fire varianter Posen med smørbukk går ut og inn kommer en med smash. Anonymkode: 07883...d44 20% mindre innhold og 20% prisøkning 🤪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 29. januar #20540 Del Skrevet 29. januar (endret) Kom over en flaske Nestea "peach" på Normal i dag...ca 23 kroner. For de av dere som har fulgt med i timen forsvant Nestea fra norske butikhyller for ca. 5-6 år siden da Coca Cola ikke klarte å forhandle frem en avtale med leverandørene i Norge eller noe i den duren. Så Nestea var noe jeg har savnet. Så vidt jeg husker så het den "White Peach" den jeg brukte å kjøpe og det var sikkert en med og en uten sukker?! Mulig den bare het Peach også, litt usikker her altså. Uansett så kom jo den Fuze Tea Peach/Hibiscus varianten som en slags erstatning for Nestea nesten med det samme, den var jo veldig lik på smak da men likevel..den var vel sukkerfri noe jeg mener på Nestea ikke var. Fun Fact: Nestea flasken min fra Normal ser ut til å være distribuert via en kypriotisk grossist ELIADES VASSOS LTD (foodrinco.gr) og hele flasken gir et inntrykk av at den er ment for det bulgarske markedet. Importør er LETS PACK IT, 6823 Ansager - Danmark. Enda en fun fact, denne Nestea drikken inneholder faktisk Stevia sukker ! Endret 29. januar av ThereGoesBob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå