AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #20461 Del Skrevet 7. desember 2024 Daisy-love skrev (23 timer siden): Denne her med tørket mango dypet i mørk sjokolade var farlig god 😋 Kjøpt til 40kr (100g) på Rema. De har den på Meny også, og finnes med ananas også som jeg ikke har prøvd. Var så god at jeg på handleturen videre gikk innom annen Rema og kjøpte en pose til 🤪😋 Melkefri for de som trenger det, men kan inneholde spor da. Jeg likte faktisk ikke kombinasjonen, jeg liker mørk sjokolade og tørket mango, men sammen... Meh, ikke min smak. Anonymkode: c55b7...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. desember 2024 #20462 Del Skrevet 7. desember 2024 Vet ikke om disse er nyhet faktisk, men har ikke sett de før nå nylig. Snublet over dem i datodisken på Rema og ville neppe kjøpt hvis ikke nedsatt, for de var dyre, men nyyydelige 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. desember 2024 #20463 Del Skrevet 7. desember 2024 Fjugur skrev (8 timer siden): Vet ikke om disse er nyhet faktisk, men har ikke sett de før nå nylig. Snublet over dem i datodisken på Rema og ville neppe kjøpt hvis ikke nedsatt, for de var dyre, men nyyydelige 😍 Ikke nye. Eksistert lenge og befinner seg i yoghurt hylla, ofte øverste hylle i skapet har jeg sett. Sammen med Tiramisu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. desember 2024 #20464 Del Skrevet 7. desember 2024 Daisy-love skrev (12 timer siden): Garantert billigere vil jeg tro på Rema, selv om de der og kostet litt. Jeg har noen som er veldig glad i ananas rundt meg og vurderer å kjøpe en pose av den og putte ekstra oppi julegaven 🎅😊 Skikkelig digg rett og slett 🥰 Nei, mener jeg betalte 39 for de på bensinstasjon. Pr.stk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. desember 2024 #20465 Del Skrevet 8. desember 2024 neon_sun skrev (5 timer siden): Nei, mener jeg betalte 39 for de på bensinstasjon. Pr.stk altså. Ah, greit å vite, for det hadde jeg ikke trodd 🤪🤑 Pleier å være litt dyrere på bensinstasjon 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. desember 2024 #20466 Del Skrevet 8. desember 2024 Daisy-love skrev (17 timer siden): Ah, greit å vite, for det hadde jeg ikke trodd 🤪🤑 Pleier å være litt dyrere på bensinstasjon 😊 Ja, enig! Hadde trodd den skulle være billigere på rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 11. desember 2024 #20467 Del Skrevet 11. desember 2024 Noen som har smakt sørlandschips med ribbesmak som kan gå god for den? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 11. desember 2024 #20468 Del Skrevet 11. desember 2024 Sparks skrev (35 minutter siden): Noen som har smakt sørlandschips med ribbesmak som kan gå god for den? 😂 Jeg synes den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 21. desember 2024 #20469 Del Skrevet 21. desember 2024 Kjøpte denne posen med dadler med jordbærsmak på Sunkost idag. 29kr. Ser de har den på Meny også til samme prisen. Veldig god. Passe søt, og god jordbærsmak. Ikke sure, sånn til info for de av oss som ikke er så glad i de dadlene som er sure. Er etterhvert kommet en del ulike varianter av dadler, men mange av smakene går jo igjen, så gøy med noe annet nå 🥰😋 Blir gjenkjøp her 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. desember 2024 #20470 Del Skrevet 21. desember 2024 Sparks skrev (På 11.12.2024 den 21.00): Noen som har smakt sørlandschips med ribbesmak som kan gå god for den? 😂 Den var vel ny i fjor (forfjor?)? Var mange anmeldelser her da, så bare å bla bakover 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatarinaEden Skrevet 5. januar #20471 Del Skrevet 5. januar Er det noen som har prøvd eller funnet kvikk lunsj med appelsin og havsalt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20472 Del Skrevet 5. januar KatarinaEden skrev (1 time siden): Er det noen som har prøvd eller funnet kvikk lunsj med appelsin og havsalt? Den gleder jeg meg til å smake 😊. Anonymkode: df73f...ed5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 5. januar #20473 Del Skrevet 5. januar KatarinaEden skrev (1 time siden): Er det noen som har prøvd eller funnet kvikk lunsj med appelsin og havsalt? Oj! Den vil jeg smake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. januar #20474 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den gleder jeg meg til å smake 😊. Anonymkode: df73f...ed5 Har spist den for lenge siden. Er ikke mer enn sjokolade i sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20475 Del Skrevet 5. januar sofie777 skrev (5 timer siden): Har spist den for lenge siden. Er ikke mer enn sjokolade i sjokolade Ja, jeg er veldig glad i den melkesjokoladen med kvikk lunsj og havsalt, derfor gleder jeg meg til å prøve denne med appelsin i tillegg. Har ikke sett den i butikken enda. Anonymkode: df73f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20476 Del Skrevet 10. januar KatarinaEden skrev (På 5.1.2025 den 15.43): Er det noen som har prøvd eller funnet kvikk lunsj med appelsin og havsalt? Fant denne på kiwi i dag, den var god, kjente appelsinsmaken, men den var veldig dyr 56 kr . Anonymkode: df73f...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. januar #20477 Del Skrevet 11. januar Freia Melkesjokolade Kvikk Lunsj med Appelsinsmak: altså denne plate er mer eller mindre det den lover. Vet ikke om jeg kjenner saltet kjempe godt. Men det er kvikk lunsj plata, men med tilsatt appelsinsmak, og da den samme aromaen som man finner i den der Terry’s sjokoladen som er formet som en appelsin. Helt grei, men absolutt ingen ny favorittsjokolade. *Kjøpt på Kiwi. Spørsmålet jeg har er dette en Kiwi eksklusiv, og kommer det andre plater til de andre butikkene igjen? 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 12. januar #20478 Del Skrevet 12. januar Ariana807 skrev (5 timer siden): *Kjøpt på Kiwi. Spørsmålet jeg har er dette en Kiwi eksklusiv, og kommer det andre plater til de andre butikkene igjen? 🤞🏻 Det står ikke noe om dette Freia.no, slik det gjør med de forrige tre. Oda.no har den inne. Har ikke sett den i butikk ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet søndag kl 06:54 #20479 Del Skrevet søndag kl 06:54 Syns den plata med melkesjokolade, kvikklunsj og appelsin var kjempegod! Blir definitivt gjenkjøp 😃 prisen var litt stiv, kjøpte på kiwi for 56.9 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet mandag kl 20:37 #20480 Del Skrevet mandag kl 20:37 Finnes Freias Firkløver, Kvikk Lunsj og Fruktnøtt i 100 gram-varianter? Er dette noe som selges på kino og i kiosk, eller er det noe nytt? Bilde fra Asko, ikke alt der som selges i butikk eller kiosk heller, men jeg har ikke sett andre enn melkesjokoladen på siden deres før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå