AnonymBruker Skrevet 7. desember #20461 Del Skrevet 7. desember Daisy-love skrev (23 timer siden): Denne her med tørket mango dypet i mørk sjokolade var farlig god 😋 Kjøpt til 40kr (100g) på Rema. De har den på Meny også, og finnes med ananas også som jeg ikke har prøvd. Var så god at jeg på handleturen videre gikk innom annen Rema og kjøpte en pose til 🤪😋 Melkefri for de som trenger det, men kan inneholde spor da. Jeg likte faktisk ikke kombinasjonen, jeg liker mørk sjokolade og tørket mango, men sammen... Meh, ikke min smak. Anonymkode: c55b7...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. desember #20462 Del Skrevet 7. desember Vet ikke om disse er nyhet faktisk, men har ikke sett de før nå nylig. Snublet over dem i datodisken på Rema og ville neppe kjøpt hvis ikke nedsatt, for de var dyre, men nyyydelige 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. desember #20463 Del Skrevet 7. desember Fjugur skrev (8 timer siden): Vet ikke om disse er nyhet faktisk, men har ikke sett de før nå nylig. Snublet over dem i datodisken på Rema og ville neppe kjøpt hvis ikke nedsatt, for de var dyre, men nyyydelige 😍 Ikke nye. Eksistert lenge og befinner seg i yoghurt hylla, ofte øverste hylle i skapet har jeg sett. Sammen med Tiramisu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. desember #20464 Del Skrevet 7. desember Daisy-love skrev (12 timer siden): Garantert billigere vil jeg tro på Rema, selv om de der og kostet litt. Jeg har noen som er veldig glad i ananas rundt meg og vurderer å kjøpe en pose av den og putte ekstra oppi julegaven 🎅😊 Skikkelig digg rett og slett 🥰 Nei, mener jeg betalte 39 for de på bensinstasjon. Pr.stk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. desember #20465 Del Skrevet 8. desember neon_sun skrev (5 timer siden): Nei, mener jeg betalte 39 for de på bensinstasjon. Pr.stk altså. Ah, greit å vite, for det hadde jeg ikke trodd 🤪🤑 Pleier å være litt dyrere på bensinstasjon 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. desember #20466 Del Skrevet 8. desember Daisy-love skrev (17 timer siden): Ah, greit å vite, for det hadde jeg ikke trodd 🤪🤑 Pleier å være litt dyrere på bensinstasjon 😊 Ja, enig! Hadde trodd den skulle være billigere på rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 11. desember #20467 Del Skrevet 11. desember Noen som har smakt sørlandschips med ribbesmak som kan gå god for den? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 11. desember #20468 Del Skrevet 11. desember Sparks skrev (35 minutter siden): Noen som har smakt sørlandschips med ribbesmak som kan gå god for den? 😂 Jeg synes den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå