Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg!

Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lisanna skrev (8 timer siden):

Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg!

Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp.

100 % cashback på Rabble-app'n?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (1 minutt siden):

Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her 

IMG_2798.png

Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. 

Anonymkode: 9c64d...858

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (6 timer siden):

Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her 

IMG_2798.png

https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 

Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷‍♀️

Endret av Disney Adult
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. 

Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge.  Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt på skyr med pepperkake

Smakte helt jævlig. Kunne kjenne mye pepperkake-krydder, men det var ikke godt sammen med sur skyr. Terningkast: 1.

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge.  Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. 

Takk for tips. Jeg har ikke prøvd dem, men kjøper ofte peanut butter cups fra normal. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 10.26):

medium-2.jpg.ffdd2e6136363d9c1b5d7c24f2d6ef28.jpgNoen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊

Anonymkode: df73f...ed5

Den fant jeg på Coop Extra i dag. Veldig god! 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Disse ble gode. Mye smak av kardemomme. Ikke for alle det sikkert. Man kan nok lage lignende med billigere ingredienser. Så usikker om jeg kjøper igjen. 

IMG_1116.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (11 timer siden):

Disse ble gode. Mye smak av kardemomme. Ikke for alle det sikkert. Man kan nok lage lignende med billigere ingredienser. Så usikker om jeg kjøper igjen. 

IMG_1116.jpeg

Kan helt sikkert lage billigere selv ja, men de så veldig gode ut, og hørtes godt ut med kardemomme i. Fint det finnes alternativer når en ikke har muligheten til å lage alt fra bunnen av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne her med tørket mango dypet i mørk sjokolade var farlig god 😋 Kjøpt til 40kr (100g) på Rema. De har den på Meny også, og finnes med ananas også som jeg ikke har prøvd. Var så god at jeg på handleturen videre gikk innom annen Rema og kjøpte en pose til 🤪😋

Melkefri for de som trenger det, men kan inneholde spor da. 

IMG_4940.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (5 timer siden):

Denne her med tørket mango dypet i mørk sjokolade var farlig god 😋 Kjøpt til 40kr (100g) på Rema. De har den på Meny også, og finnes med ananas også som jeg ikke har prøvd. Var så god at jeg på handleturen videre gikk innom annen Rema og kjøpte en pose til 🤪😋

IMG_4940.jpeg

Begge (mango og ananas) er sykt gode! De er så dyre, ellers hadde det blitt mye oftere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (2 minutter siden):

Begge (mango og ananas) er sykt gode! De er så dyre, ellers hadde det blitt mye oftere. 

Så tydelig her at mango var en favoritt, for har villet kjøpe de før på Meny, men da enda dyrere (for ja de er dyre), og utsolgt for mango, og nesten utsolgt for mango på en av Remaene. Jeg tåler ikke ananas, men ellers er nok de og gode 😋 Kanskje like greit at jeg bare kan kjøpe én type når prisen er som den er 🤣🤑 Håper å få kupong på de på Rema da 🤓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oreo gingerbread. God! Sitter og lurer på om den kan knekkes opp og være topping på naturell yoghurt med bær… hmm🤔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (21 timer siden):

IMG_4940.jpeg

Kjempegode ja, men foretrakk faktisk ananasen. Gøy at det finnes på rema, jeg kjøpte mine på en bensinstasjon. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Oreo gingerbread. God! Sitter og lurer på om den kan knekkes opp og være topping på naturell yoghurt med bær… hmm🤔

Den er såååå god! 😋😋🥰🥰 Utsolgt her flere plasser, men jeg har vel fem stykker 🤣😋 Tror den vil være veldig god både med naturell yoghurt og med vanilje. Tenk også på tilslørte bondepiker med den der 😋😋 Kanskje ostekakebunn også 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (1 time siden):

Kjempegode ja, men foretrakk faktisk ananasen. Gøy at det finnes på rema, jeg kjøpte mine på en bensinstasjon. 

Garantert billigere vil jeg tro på Rema, selv om de der og kostet litt. Jeg har noen som er veldig glad i ananas rundt meg og vurderer å kjøpe en pose av den og putte ekstra oppi julegaven 🎅😊 Skikkelig digg rett og slett 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...