Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg!

Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lisanna skrev (8 timer siden):

Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg!

Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp.

100 % cashback på Rabble-app'n?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her 

IMG_2798.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (1 minutt siden):

Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her 

IMG_2798.png

Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. 

Anonymkode: 9c64d...858

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (6 timer siden):

IMG_2798.png

https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 

Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷‍♀️

Endret av Disney Adult
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. 

Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge.  Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...