Lisanna Skrevet i går, 01:10 #20441 Del Skrevet i går, 01:10 Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg! Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet i går, 09:12 #20442 Del Skrevet i går, 09:12 Lisanna skrev (8 timer siden): Malaco godt og blandet juicy giants: VELDIG gode. Noe av det bedre godteriet jeg har smakt. God konsistens, kunne vært litt surere. Og ironisk nok kunne bitene vært mindre 😂 men er bar så bite av og det er veldig myk konsistens, som en blanding av hele og bubs. Min nye go to pose tror jeg! Fjordland scampi teriyaki: denne hadde jeg lite tro på, og hypotesen stemte: knallhard og tørr scampi, kjipe nudler med ubestemmelig smak. Ikke gjenkjøp. 100 % cashback på Rabble-app'n? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 16 timer siden #20443 Del Skrevet 16 timer siden mariie skrev (10 timer siden): 100 % cashback på Rabble-app'n? Helt riktig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 14 timer siden #20444 Del Skrevet 14 timer siden Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20445 Del Skrevet 14 timer siden Paneera skrev (1 minutt siden): Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. Anonymkode: 9c64d...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8 timer siden #20446 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Paneera skrev (6 timer siden): Noen som har sett denne julekalenderen i Norge? Vet den finnes på normal i Danmark, men ikke sett den her https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷♀️ Endret 8 timer siden av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 2 timer siden #20447 Del Skrevet 2 timer siden Disney Adult skrev (5 timer siden): https://www.coolstuff.no/adventskalendere/sjokoladekalender/reeses-julekalender-pid-20284 Står at den er utsolgt men kommer snart 🤷♀️ Men i fysisk butikk, tenkte jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20448 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke sett den julekalenderen. Men om du liker Reese så kan jeg anbefale de peanøttsmør-nonstoppene fra Reese. De selges på Normal-butikken. Anonymkode: 9c64d...858 Ser du nevnte Normal-butikken i Danmark. De peanøttsmør-nonstoppene selges på Normal i Norge. Bare for å presisere slik det ikke er noen misforståelser. Anonymkode: 9c64d...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå