jukkapalme Skrevet 23. oktober 2024 #20401 Del Skrevet 23. oktober 2024 sofie777 skrev (23 timer siden): Tropo eksisterer så vidt (i Grenland og sikkert i Vestfold) Aha 😊 Jeg husker at det i Facebooks barndom var en gruppe om å få den tilbake og den kom tilbake også, men jeg kjøpte den aldri da. Så har ikke smakt den på sikkert 25-30 år. Pleide å kjøpe den og annen Grans-brus på et Grans-utsalg da jeg var tenåring, men det ble lagt ned for mange år siden og Rema overtok salget. Vet ikke om det finnes noen Grans-utsalg fortsatt? Husker at en glassflaske kostet sånn 4 kr eller noe på 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. oktober 2024 #20402 Del Skrevet 23. oktober 2024 jukkapalme skrev (1 time siden): Aha 😊 Jeg husker at det i Facebooks barndom var en gruppe om å få den tilbake og den kom tilbake også, men jeg kjøpte den aldri da. Så har ikke smakt den på sikkert 25-30 år. Pleide å kjøpe den og annen Grans-brus på et Grans-utsalg da jeg var tenåring, men det ble lagt ned for mange år siden og Rema overtok salget. Vet ikke om det finnes noen Grans-utsalg fortsatt? Husker at en glassflaske kostet sånn 4 kr eller noe på 90-tallet. Har kjøpt den som en av brusene jeg tar med meg på togtur til Bergen, men de har (sammen med et par iste-typer) korker som er irriterende vanskelig å få opp, så om jeg ikke husker å ta med meg spesialverktøy, så blir det ikke med. (Sist måtte jeg spørre konduktøren på runden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. oktober 2024 #20403 Del Skrevet 24. oktober 2024 Skyr Pepperkake: Litt karamell smak, og smak av noe krydder. Kanskje mest kardemomme, med noe kanel. Helt grei, men blir nok ikke gjenkjøp. Følte kanskje ikke den var super julete i smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 24. oktober 2024 #20404 Del Skrevet 24. oktober 2024 jukkapalme skrev (12 timer siden): Ja, man oppfatter jo smak forskjellig. Jeg syns den smakte pære. Er sikkert 25-30 år siden jeg smakte Tropo sist, men ettersmaken var litt sånn som jeg husker den. Bestemors lyserosa har visst gått meg hus forbi, hva smakte den? Jeg likte smaken på den grønne, men kjøper nok ikke igjen. Ikke var den særlig julete og skal jeg ha julebrus foretrekker jeg Hamar, Solo super sin eller den vanlige fra Oskar Sylte. Tropo finnes på Rema 1000 og smaker ananas, pasjonsfrukt og appelsin. Så selv om den er grønn er det nok ikke meningen den skal smake pære. Har en flaske stående i kjøleskapet akkurat nå 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. oktober 2024 #20405 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ludovica- skrev (28 minutter siden): Tropo finnes på Rema 1000 og smaker ananas, pasjonsfrukt og appelsin. Så selv om den er grønn er det nok ikke meningen den skal smake pære. Har en flaske stående i kjøleskapet akkurat nå Ser jeg forklarte meg litt dårlig. Mente ikke at tropo smaker pære, men at den nye grønne julebrusen smaker det med ettersmak av noe som minner om tropo sånn som jeg husker den etter 25-30 år. Eller, jeg syns i hvert fall det 😊 Syns julebrusen luktet pære også. Men mulig smaks og luktesansen min er helt på bærtur da 😂 Er kjempeforkjølet, så kanskje det spiller inn litt 🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 24. oktober 2024 #20406 Del Skrevet 24. oktober 2024 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Ser jeg forklarte meg litt dårlig. Mente ikke at tropo smaker pære, men at den nye grønne julebrusen smaker det med ettersmak av noe som minner om tropo sånn som jeg husker den etter 25-30 år. Eller, jeg syns i hvert fall det 😊 Syns julebrusen luktet pære også. Men mulig smaks og luktesansen min er helt på bærtur da 😂 Er kjempeforkjølet, så kanskje det spiller inn litt 🤣 Hehe ja mulig, men så flere som nevnte Tropo så var litt sånn generelt svar om at den både fortsatt finnes og ikke smaker pære 😄 Men god er den hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 24. oktober 2024 #20407 Del Skrevet 24. oktober 2024 jukkapalme skrev (19 timer siden): Bestemors lyserosa har visst gått meg hus forbi, hva smakte den? Ikke helt ulikt den vanlige Rudolf og Nissens julebrus uten sukker. Var enda lysere rosa, og kom kun i sukkerfri variant tror jeg. Eksisterte kun i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. oktober 2024 #20408 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ludovica- skrev (6 timer siden): Hehe ja mulig, men så flere som nevnte Tropo så var litt sånn generelt svar om at den både fortsatt finnes og ikke smaker pære 😄 Men god er den hvertfall! Er jeg som er synderen ang Tropo siden jeg nevnte den først ang ettersmaken på julebrusen 😂 Må smake den igjen, tror jeg! Likte den veldig godt på 90-tallet. Hehe, hadde jeg syntes Tropo smakte pære hadde det vært noe alvorlig gæli med smaksløkene mine, tror jeg 😂 applestories skrev (1 time siden): Ikke helt ulikt den vanlige Rudolf og Nissens julebrus uten sukker. Var enda lysere rosa, og kom kun i sukkerfri variant tror jeg. Eksisterte kun i fjor. Aha 😊 Rart jeg aldri oppdaget den. Elsker den originale både med og uten sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #20409 Del Skrevet 24. oktober 2024 Paneera skrev (På 23.10.2024 den 12.53): Fås på normal. Limited edition sammen med en annen variant med kokos. Bare smakt den med hvit sjokolade, den var god Kjøpte disse i Sverige foreige uke, livsfarlig gode😍 Smaker som hvit nutella som man får noen plasser i utlandet. Har prøvd Fun julebrus, den var veldig god, skal hamstre inn noen flasker av denne før den forsvinner. Samme med Zeroh pepperkake, veldig god, smaker som ginger joe uten alkoholen. Kjente ikke smak av pepperkake da egentlig🤷🏼♀️ Anonymkode: 90134...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #20410 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 19.48): Prøvde disse, gikk i søpla. Smakte såpe. Kjøpt hos obs. Er et hint av pepperkaker, men mest såpe. Anonymkode: 37090...670 Jeg har smakt disse, og ELSKET dem. Jeg synes de smaker pepperkakedeig Anonymkode: f2459...716 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #20411 Del Skrevet 4. november 2024 Noen som har smakt denne? 🙂 Anonymkode: baa9b...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #20412 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har smakt denne? 🙂 Anonymkode: baa9b...cef Nei, men finner jeg den så skal jeg! Anonymkode: 79906...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #20413 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men finner jeg den så skal jeg! Anonymkode: 79906...265 Har sett den på Coop Extra her jeg bor, så vurderer å kjøpe til helgen. Anonymkode: baa9b...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. november 2024 #20414 Del Skrevet 4. november 2024 Noen som har sett Tine Iskaffe X-mas Mocha i butikkene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. november 2024 #20415 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg smakte på den grønne julebrusen til Oscar her om dagen. Helt grei, smaker nok litt for mye brun julebrus/champagne brus for min smak, ikke en favoritt hos meg. Vet ikke om det var fargen som påvirket, men følte den kanskje kunne ha noe hint av pære, men det kan være øynene sin feil 😅 Helt grei, kan se for meg at mange kan like den. Men er det jul? Grønn julebrus? Rampenisse brusen til Berentsen i fjor var også grønn, så ikke første gang, men … Det er jo rød og brun som er fargene 😅 Selv om grønn selvsagt egentlig passer godt inn i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #20416 Del Skrevet 11. november 2024 Ariana807 skrev (23 minutter siden): Jeg smakte på den grønne julebrusen til Oscar her om dagen. Helt grei, smaker nok litt for mye brun julebrus/champagne brus for min smak, ikke en favoritt hos meg. Vet ikke om det var fargen som påvirket, men følte den kanskje kunne ha noe hint av pære, men det kan være øynene sin feil 😅 Helt grei, kan se for meg at mange kan like den. Men er det jul? Grønn julebrus? Rampenisse brusen til Berentsen i fjor var også grønn, så ikke første gang, men … Det er jo rød og brun som er fargene 😅 Selv om grønn selvsagt egentlig passer godt inn i jula. Jeg tenkte i retning grønt eple og vanilje, men fikk ikke helt taket på hva den bruden smakte😅 Helt grei brus. Anonymkode: 7a029...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 12. november 2024 #20417 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 10.26): Noen som har sett denne i noen butikker ? Eller noen som vet når den kommer i butikkene? 😊 Anonymkode: df73f...ed5 Finner den rundt omkring nå, men har også funnet den på kartong på kiwi. 🤩🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. november 2024 #20418 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg ga etter, 140kr fattigere og Møvenpick Lemon Panna & Dough er smakt på: Denne var god. Føler kanskje den minner litt om ostekake med sitron smak 🤔 God, men liker bedre de andre isboksene med Sitronsmak som kom i sommer. Denne var mer søt og ikke like frisk. (Coop Extra) Snop Sjoko-lakrid Salt karamell; Helt grei. Jeg har en del Lakrids by Bulow hjemme, og denne er ikke like god. Men helt grei. (Kiwi) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. november 2024 #20419 Del Skrevet 12. november 2024 Sukrin Sukkerfri Hazelnut Mousse - Denne var helt grei, foretrekker den andre. Synes den smakte mer kaffe enn hasselnøtt. Helt grei. Har leita lenge etter denne, fant den i dag på Kiwi faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #20420 Del Skrevet 12. november 2024 issoras skrev (12 timer siden): Finner den rundt omkring nå, men har også funnet den på kartong på kiwi. 🤩🤩 Omg 😍 🤩 tusen takk for beskjed 🤩 Anonymkode: df73f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå