AnonymBruker Skrevet 24. september #20281 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stratos Melkeglede: dette er IKKE det samme som Nidar Melkedrøm! Sistnevnte synes jeg er himmelsk, mens Stratos Melkeglede ble full krasj mellom det myke hvite søte fyllet og den porøse, til sammenligning litt grove og sure stratos-sjokoladen. Jeg hadde sett meg ut denne som en potensiell ny favoritt, men nei, dette var veldig skuffende saker og blir definitivt ikke gjenkjøp. En storplate med bare Melkedrøm, derimot, det kunne jeg spist meg feit på. Anonymkode: 0b2a3...7fd Ser forresten at VG/Godt.no ga denne en terningkast 6. Skjønner ingenting. Er de helt inkompetente? 😅 Denne har jo ingenting med Kinder-sjokolade å gjøre... 😵💫 Anonymkode: 0b2a3...7fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 24. september #20282 Del Skrevet 24. september Brookies og brownies syns jeg var skuffende. Tørt og kjedelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 24. september #20283 Del Skrevet 24. september Brookies synes jeg var kjedelig og tam på smak. Smakte likt alt annet av ferdigkaker/kjeks. Men ser mange har ratet denne høyt. Mango cottage Cheese var helt nydelig god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september #20284 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Haha, nå begynte jeg å lure på om Lars Monsen hadde kommet ut med energidrikk 😅 Anonymkode: 36c33...7e5 jukkapalme skrev (11 timer siden): tenkte det samme 😂😂 Stikker og retter opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 25. september #20285 Del Skrevet 25. september every woman skrev (På 21.9.2024 den 21.06): Spiser Melkesjokolade med fizzy bringebær og marengs nå. Ooh, de bringebærgreiene var sure, men den var alt i alt ganske god. I hvilken butikk kom du over denne? Vi har Meny, Coop Obs og Joker rett ved oss. Har ikke kommet over denne ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 25. september #20286 Del Skrevet 25. september Kittykat skrev (5 minutter siden): I hvilken butikk kom du over denne? Vi har Meny, Coop Obs og Joker rett ved oss. Har ikke kommet over denne ennå. Er bare Rema 1000 som har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 25. september #20287 Del Skrevet 25. september Fullmåne skrev (13 timer siden): Brookies og brownies syns jeg var skuffende. Tørt og kjedelig. Enig...noe så tørt og smakløst skal st lete lenge etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #20288 Del Skrevet 25. september Brownies fra Freia var kjedelig. Kommer ikke til å kjøpe igjen og tror ikke jeg gidder teste Brookies om de likner. Anonymkode: 41d15...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 25. september #20289 Del Skrevet 25. september Vet ikke om alle disse er nye, men uansett Iskrem - kjøpt på Extra Resees - kjøpt på normal Og Ferrero rocher hvit sjokoladeplate - Meny Anbefales - sinnsykt godt! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 25. september #20290 Del Skrevet 25. september Kittykat skrev (9 timer siden): I hvilken butikk kom du over denne? Vi har Meny, Coop Obs og Joker rett ved oss. Har ikke kommet over denne ennå. Jadasikkert29 skrev (9 timer siden): Er bare Rema 1000 som har den Ja, jeg kjøpte den på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #20291 Del Skrevet 27. september Hadde håpet at Synnøve skulle komme med ny gourmetyoghurt. Anonymkode: b6d96...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 27. september #20292 Del Skrevet 27. september Er denne ny eller ikke? Den er i alle fall avsindig god! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 27. september #20293 Del Skrevet 27. september Paneera skrev (På 25.9.2024 den 16.47): Vet ikke om alle disse er nye, men uansett Iskrem - kjøpt på Extra Resees - kjøpt på normal Og Ferrero rocher hvit sjokoladeplate - Meny Anbefales - sinnsykt godt! Du kan vel kanskje si at Reese er relativt ny i Norge, men er en gammel klassiker "der borte" Kom over den nye Ferrerro varianten men klarte å styre min begeistring selv om jeg er stor fan av Michele Ferrero som skapte bl.a kindereggget. De nye fra Freia Brookies og brownies gir jeg bare terningkast 3. Kommer ikke til å kjøpe de igjen og de forsvinner nok ut av sortimentet ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #20294 Del Skrevet 28. september Paneera skrev (7 timer siden): Er denne ny eller ikke? Den er i alle fall avsindig god! Denne har de hatt på Rema 1000 en stund. Men ja,den er veldig god! Anonymkode: 8738c...64f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #20295 Del Skrevet 28. september Store ostepop har blitt små ? Unnskyld at jeg kanskje bruker feil tråd - men mange som følger med på mye her Elsker denne ostepop'en - en viktig del av det er jo at selve ostepopene er litt større - vanlige er ganske tynne. Men siste pose jeg kjøpte nå var det vanlig størrelse og litt lange. Har noen andre opplevd det samme ? Var litt frekk og kjete utenpå en pose i butikken - og de kjentes like lange/tynne ut Anonymkode: 7e340...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. september #20296 Del Skrevet 28. september De hadde smaksprøve på Rug Chips på butikken, og jeg fikk smake uten å kjøpe. Bedre enn jeg trodde, god salt smak, men som forventet en noe bitter ettersmak 😅 glad jeg ikke kjøpte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 28. september #20297 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Store ostepop har blitt små ? Unnskyld at jeg kanskje bruker feil tråd - men mange som følger med på mye her Elsker denne ostepop'en - en viktig del av det er jo at selve ostepopene er litt større - vanlige er ganske tynne. Men siste pose jeg kjøpte nå var det vanlig størrelse og litt lange. Har noen andre opplevd det samme ? Var litt frekk og kjete utenpå en pose i butikken - og de kjentes like lange/tynne ut Anonymkode: 7e340...2b3 Enig, dette er den beste ostepopen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 28. september #20298 Del Skrevet 28. september Denne dukket opp på Normal i dag Hadde forventet meg hvit sjokolade og cookiebiter, men den smakte bare kaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 28. september #20299 Del Skrevet 28. september Vet ikke om denne er ny på markedet, men den MÅ prøves! Fy faen altså den var helt magisk 😍😍 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. september #20300 Del Skrevet 28. september Paneera skrev (27 minutter siden): Vet ikke om denne er ny på markedet, men den MÅ prøves! Fy faen altså den var helt magisk 😍😍 Den der hadde vært noe for meg 🥰😋🥰😋 Tåler ikke da (melk), men nyt en ekstra eller ti for meg er du grei 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå