Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

YT Yoghurtdrikk Vanilje; Aldri mer! 😬 Startet godt. God smak av vanilje, ikke for tykk konsistens, og så treffer jeg på klumper. De har hatt litt hvete/bygg ol. oppi 😭 nei, nei, nei! Takler ikke klumper i noe som ikke skal ha det, som flytende drikke!

Smaken var god, men blir ikke noe gjenkjøp fra min side med de klumpene i. Tørr ikke prøve meg på den andre sorten med bringebær/tranebær 😖

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 18.22):

Ikke nyhet-nyhet men de påstår det er nytt.

Picnic skinke i rund boks. Er det meningen at det skal se ut som hundemat? Konsistensen var helt grusom! Det så ut som blanding av våtfór og tunfisk på boks. Kornete/smuldrete/most. Ikke samme konsistens som vanlig picnicskinke. 

Kommer ikke til å kjøpe igjen. Smakte ikke på den, gikk rett i søpla.

Var jeg bare uheldig med boksen?

Anonymkode: 5458d...e65

Denne kjøpte jeg også. Vi bruker en del skinke til å supplere i kyllingsalat f.eks og jeg tenkte størrelsen var perfekt. Tror kun rema har dem ( her i landet i alle fall). De var en parodi! Hundematen har bedre konsistens og smaken var heller ikke som den pleier. Mindre salt, men det var liksom noe annet "feil" også i smaken som jeg ikke klarte å definere. Smuldrer opp og var umulig å skjære i terninger som jeg pleier. 

applestories skrev (På 17.8.2024 den 16.07):

Noen som vet om Stratos Melkeglede er ny?

Finner den ikke på nettsidene til Nidar eller andre steder på nett. Fant den på Extra men ingen indikasjoner på om den er ny. Mener jeg har lest at folk har ønsket seg denne i stort format.

20240817_160217.thumb.jpg.27d0d126cb377431b581f12984811d2f.jpg

Anser meg som stratos fan nr 1, og skjønner ikke at jeg har oversett både denne og den med nøtter og havsalt 😵 Blir definitivt en handlerunde på vei hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumle kjekse: Den var god. Kommer ikke til å bli en favoritt, men pakken blir spist opp med glede. Minus for toffee bitene, liker ikke seig og småhard toffee.   

Freia Brownies: Nei, fysj. Ekkel rar smak jeg ikke får sett fingeren på. Kaffe? Aldri smakt brownies før, alltid tenkt jeg ikke liker det og det stemte. 

Freia Brookies: Smakte... ingenting. Får liksom ikke tak i noe spesielt smak. Hint av den ekle smaken fra den andre, ellers ikke noe spesielt. Konsistensen blir så høylytt, på en negativ måte, for den var ikke god. 

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si diplom is vinner på sandwich is på boks, bare savner litt den sausen som er i hennig Olsen. Men smaken er virkelig bedre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Propud drikke med smak av sjokoladebolle.

Nå liker jeg ikke sjokoladeboller i utgspunktet og denne klarte jeg ikke drikke opp. Ettersmaken var intens sjokoladebolle smak så de som liker det, liker nok den hvis den kommer for salg i Norge på et tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My Mitto Crispy Wafer Hazelnut & Cocoa: denne var god. Det er slik waffelkjeks, men type nutella sjokolade mellom lagene. Coop Mega

IMG_0442.thumb.jpeg.a40b8e0da9a9b88debd2ae1371dc2951.jpeg

Finnes i flere smaker: Vanilla Mousse, Cocoa & Cocoa og Tiramisu.

Jeg kjøpte ikke Tiramisu, men de to andre ligger på lur 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke, men fant en ny chips i butikken. Jeg er ikke særlig glad i Rug, og følte at det ville være bortkastede penger. Coop Extra er bildet tatt fra, men så den også hos Coop Mega

IMG_0440.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 18.10):

Hvilke butikker har brookies? 

Coop, rema, kiwi, spar? 

Anonymkode: 37090...670

Kjøpte på Obs forrige uke. Så dem også på Extra og Kiwi. Mega her hadde kun Brownie-varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (51 minutter siden):

Jeg så brookies på bunnpris i stad. 

Smakte Marabou sine varianter, brownies var ganske god, men VELDIG søt.

Brookies var ..smakløs rett og slett. Bare søt.

Kommer ikke til å kjøpe når de kommer i Freia sin variant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Smakte Marabou sine varianter, brownies var ganske god, men VELDIG søt.

Brookies var ..smakløs rett og slett. Bare søt.

Kommer ikke til å kjøpe når de kommer i Freia sin variant.

Visste ikke om brookies før jeg så disse fra freia i butikken :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte med meg Coop Muslibar. Har kjøpt en del av dem tidligere, men tror denne er my for jeg har aldri sett den før.

Smakte godt. Sjokolade, peanøtter, krunsj. Kan godt kjøpe igjen.

IMG_0447.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pumpkin spice islatte var helt grusom🤢 Liker normalt PSL på diverse kaffesjapper altså, men denne klarte jeg bare to slurker av.

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (57 minutter siden):

Kjøpte med meg Coop Muslibar. Har kjøpt en del av dem tidligere, men tror denne er my for jeg har aldri sett den før.

Smakte godt. Sjokolade, peanøtter, krunsj. Kan godt kjøpe igjen.

IMG_0447.jpeg

Den så god ut 😊 Mørk sjokolade? Den er ikke tilfeldigvis uten melk? 🤞🏻 Hender noen av de med mørk sjokolade er uten, og jeg er allergiker og ble litt fristet 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (16 minutter siden):

Den så god ut 😊 Mørk sjokolade? Den er ikke tilfeldigvis uten melk? 🤞🏻 Hender noen av de med mørk sjokolade er uten, og jeg er allergiker og ble litt fristet 😋

Dessverre både melkesjokolade og mørk sjokolade, i tillegg til «melkepulver» og smør 😕

IMG_0449.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (2 minutter siden):

Dessverre både melkesjokolade og mørk sjokolade, i tillegg til «melkepulver» og smør 😕

IMG_0449.jpeg

Ja ja, sånn er det. Tusen takk for at du sjekket 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (8 timer siden):

Jeg kjøpte ikke, men fant en ny chips i butikken. Jeg er ikke særlig glad i Rug, og følte at det ville være bortkastede penger. Coop Extra er bildet tatt fra, men så den også hos Coop Mega

IMG_0440.jpeg

De var faktisk ganske gode med litt kremost på. Litt sunnere snacks er bra!

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt av at jeg også fikk testet ut TINE Petite fraîche: Dem var brukende til den kalde dressingen jeg lagde. Er spent på hvordan den funker i varme retter, for den lette versjonen av Creme Fraiche føler jeg skiller seg bare man prøver å varme den opp 😅

Smakte ikke på den før jeg blandet inn ingredienser, men god og fin konsistens. Ikke for tykk, men ikke for bløt heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også litt andre nyheter når jeg var ute:

Coop Corn Cakes Sour Creme & Onion; Jeg tror Friggs maiskaker rett og slett er brukt her med ny emballasje. For det er den samme elendige kajennepepperen i disse som i Frigg sine. Har ikke en gang åpnet pakken, og jeg legger den nok bak i skapet for det frister ikke å åpen og prøve en gang. Coop Extra

Tine Cottage Cheese Mango; Jeg var litt skeptisk, da mango smak kan slå feil. Jeg vil si at smaken minner om Tine Go Morgen Mango, men i cottage cheese form. Synes den var veldig god altså. Bedre enn vaniljen til og med, hadde jeg ikke trodd at jeg skulle si. Kan godt kjøpe igjen. Coop Extra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...