Frøkenfryden Skrevet 14. september #20201 Del Skrevet 14. september Anonymous11 skrev (1 time siden): Smaker det kokosbolle? Er vel det «chokladboll» er i alle fall? 😅 Ja den er litt sånn. Kjenner kokosen. Og myk kremet hvit kjerne🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 14. september #20202 Del Skrevet 14. september Lisanna skrev (På 27.1.2024 den 13.33): Mener i helt hvit versjon:( Finnes i andre land - kjøpte i utlandet før. Elsket også mørk sjokolade med bobler! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. september #20203 Del Skrevet 14. september Kiwi har lagt ut en artikkel om nyheter. Kjæresten sitter og ler av at jeg sitter og leser om matnyheter midt på natten, så jeg får heller dele med andre som deler interessen Gulrotstykkene skal jeg prøve, finner sjelden noe som frister i brødmatdisken så håper disse er gode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 14. september #20204 Del Skrevet 14. september jukkapalme skrev (4 timer siden): Knatter med lakris og bringebær var knallgode! Nam! Jeg ble faktisk kjempeskuffa. Men må prøve de igjen en dag jeg ikke har kastet i meg et kilo smågodt i forkant 😆😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #20205 Del Skrevet 14. september Dumt det ikke kommer vanlige varianter av nye bruser, bare sukkerfrie varianter.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. september #20206 Del Skrevet 15. september Melkefri/vegansk brunost er på vei ut i butikkene 😊 Ikke savn her som melkeallergiker, men litt gøy likevel 😁 Mer informasjon her: https://www.govegannordic.no/verdensnyhet-govegan-vegansk-brunost/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0RLxcy0CFhC0EslYjaGWa4e1_0kvFkwq0XZHZKYlwsYvb1CMQjwnDFm04_aem_57eAIM_xJtrOKgwHZVsLsA 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #20207 Del Skrevet 15. september Cid skrev (19 timer siden): Dumt det ikke kommer vanlige varianter av nye bruser, bare sukkerfrie varianter.. Hvilke brus er nye? Anonymkode: c3147...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. september #20208 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke brus er nye? Anonymkode: c3147...750 Generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. september #20209 Del Skrevet 15. september (endret) Ikke nytt i butikkene men på tights.no blant annet, Aware proteinbar med mørk sjokolade og kokos. Så god Endret 15. september av Frøkenfryden Muligens ikke supernye men jeg oppdaga de nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 16. september #20210 Del Skrevet 16. september (endret) Anonymous11 skrev (På 14.9.2024 den 21.26): Smaker det kokosbolle? Er vel det «chokladboll» er i alle fall? 😅 Chokladboll er vel laget av kakao, havregryn, sukker og smør, deretter rullet i kokosmasse. Barebell sin smakte ikke som de jeg har laget selv, men den var god, mer som kokosbolle ja. Endret 16. september av Ellah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20211 Del Skrevet 16. september Hvilke butikker har brookies? Coop, rema, kiwi, spar? Anonymkode: 37090...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #20212 Del Skrevet 16. september Bare sett det på Kiwi her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. september #20213 Del Skrevet 16. september Fant en Ben & Jerry som jeg trorner ny, har ikke sett den før. Den var 👌🏻👌🏻 kunne slukt hele begeret 😋 Det var sjokolade med sjokolade og enda mer sjokolade toppet med enda litt til sjokolade 😋😋 Choco-lotta Cheesecake: Chocolate Cheesecake Ice Cream with Chocolatey Chunchs & Chicolatey Cookie Swirls, Topped with Chocolate Whipped Ice Cream, Chocolatey Swirls & Chocolatey Chucks 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20214 Del Skrevet 16. september Ariana807 skrev (2 minutter siden): Fant en Ben & Jerry som jeg trorner ny, har ikke sett den før. Den var 👌🏻👌🏻 kunne slukt hele begeret 😋 Det var sjokolade med sjokolade og enda mer sjokolade toppet med enda litt til sjokolade 😋😋 Choco-lotta Cheesecake: Chocolate Cheesecake Ice Cream with Chocolatey Chunchs & Chicolatey Cookie Swirls, Topped with Chocolate Whipped Ice Cream, Chocolatey Swirls & Chocolatey Chucks Åh herregud! 🤩 Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. september #20215 Del Skrevet 16. september Ariana807 skrev (34 minutter siden): Fant en Ben & Jerry som jeg trorner ny, har ikke sett den før. D Den var 👌🏻👌🏻 kunne slukt hele begeret 😋 Det var sjokolade med sjokolade og enda mer sjokolade toppet med enda litt til sjokolade 😋😋 Choco-lotta Cheesecake: Chocolate Cheesecake Ice Cream with Chocolatey Chunchs & Chicolatey Cookie Swirls, Topped with Chocolate Whipped Ice Cream, Chocolatey Swirls & Chocolatey Chucks Den er å få tak i på Meny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20216 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke butikker har brookies? Coop, rema, kiwi, spar? Anonymkode: 37090...670 Browniesen var bedre syns jeg. Den kjeksen oppå ble bare tørr og rar. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20217 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke butikker har brookies? Coop, rema, kiwi, spar? Anonymkode: 37090...670 Jeg kjøpte på Meny. Anonymkode: 423fc...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20218 Del Skrevet 16. september Har noen sett B&J med dulce de leche noe sted? Anonymkode: 678d1...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. september #20219 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har noen sett B&J med dulce de leche noe sted? Anonymkode: 678d1...653 Den er også på Meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #20220 Del Skrevet 16. september Jeg sitter her med en pose Love Hearts Squashies. Skuffa 😭 Elsker Drum Sticks squashies og Love Hearts, men denne var ikke god syns jeg. Smakene ligner ikke på LH i det hele tatt. Anonymkode: dac5f...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå