Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Det srår på de at de er nye, men var det ikke noe lignende for et par år siden? Jeg spiste sikkert 10kg av det, var veldig gode de her og! 

SssBy1YqHk.png

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det srår på de at de er nye, men var det ikke noe lignende for et par år siden? Jeg spiste sikkert 10kg av det, var veldig gode de her og! 

SssBy1YqHk.png

Jo, de fantes for et par år siden og, men tror det var i vanlig ostepopform om jeg ikke husker feil. Men smaken var den samme. Haha, spiste sikkert 10 kg av dem sist jeg også og har spist masse av dem i sommer også, så er nesten et under at jeg ikke har lagt på meg. De er helt ekstremt gode. Har faktisk kjøpt en pose av de til helgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jo, de fantes for et par år siden og, men tror det var i vanlig ostepopform om jeg ikke husker feil. Men smaken var den samme. Haha, spiste sikkert 10 kg av dem sist jeg også og har spist masse av dem i sommer også, så er nesten et under at jeg ikke har lagt på meg. De er helt ekstremt gode. Har faktisk kjøpt en pose av de til helgen. 

Haha samme her, jeg husker jeg var helt knust når de forsvant, fant denne posen i dag i en ellers tom hylle, håper jeg finner flere, skal hamstre opp til en døll vinter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibe by Voe: Brus uten sukker og tilsetningsstoffer. Kjøpte den grønne med smak av eple og grønn te. Ikke spesielt god. Kjøper ikke igjen. Te-smaken var for dominerende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (11 timer siden):

Vibe by Voe: Brus uten sukker og tilsetningsstoffer. Kjøpte den grønne med smak av eple og grønn te. Ikke spesielt god. Kjøper ikke igjen. Te-smaken var for dominerende. 

Den hørtes heller ikke god ut 😬🫣 Lurer likevel på hvor den selges? 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 time siden):

Den hørtes heller ikke god ut 😬🫣 Lurer likevel på hvor den selges? 😊

MENY tror jeg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

MENY tror jeg.

Supert tusen takk 😊 Får vurdere om jeg skal prøve en av smakene bare for å ha gjort det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (15 timer siden):

Nå fikk jeg lyst til å prøve for jeg liker grønn iste 😄

Jeg har sett dem på Meny.

Anonymkode: 41d15...00f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumle kjeks: Disse var gode. Smakte godt av dumle, men var ikke for sukker-søte som mange kjeks kan være. Coop Extra.

Tyrkisk pepper gummi ringer: De var gode. De har det samme spicy kicket som tyrkisk pepper, men to av dem med mer gummi-snop-fake-frukt smak, og en av ringene er lakris. Tror kanskje jeg holder meg til annet gummi snop når jeg craver det. Men de var gode. Rema1000

Bondens Chips Biff og Hvitløk: Denne var god, MEN det kjennes ut som om de har puttet chilli, kajenne eller noe oppi denne også, som alle alltid skal gjøre med alle chips nå for tiden 🥺 God smak, men litt for spicy brann i munnen. Blir nok ikke gjenkjøp pga. det blir for spicy. Rema1000

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkisk pepper gummiringer var ikke godt. Brann i munnen og fake fruktsmak. Passer ikke sammen. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (11 minutter siden):

Bondens Chips Biff og Hvitløk: Denne var god, MEN det kjennes ut som om de har puttet chilli, kajenne eller noe oppi denne også, som alle alltid skal gjøre med alle chips nå for tiden 🥺 God smak, men litt for spicy brann i munnen. Blir nok ikke gjenkjøp pga. det blir for spicy.

Hvor fant du denne? Høres ut som noe for meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (7 minutter siden):

Hvor fant du denne? Høres ut som noe for meg. :nigo:

Rema1000. Føler jeg bør nevne at den nok ikke er kjempe sterk for folk flest. Men jeg reagerer på det meste de putter chilli oppi😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (16 minutter siden):

Rema1000. Føler jeg bør nevne at den nok ikke er kjempe sterk for folk flest. Men jeg reagerer på det meste de putter chilli oppi😅

Ja, synes å huske at Bondens er å få kjøpt hos Rema.

Jeg syntes chipsen hørtes god ut i utgangspunktet. Hvis den i tillegg har litt "piff", så gjør det den bare enda mer interessant. :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Knatter med lakris og bringebær var knallgode! Nam! :arwen:

Gikk faktisk inpå tråden for å skrive det samme, sitter å spiser det nå 😃

Anonymkode: df73f...ed5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gikk faktisk inpå tråden for å skrive det samme, sitter å spiser det nå 😃

Anonymkode: df73f...ed5

Haha, jeg sitter også og gnafser i meg :arwen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Barebells chocolate ball var god☺️

Smaker det kokosbolle? Er vel det «chokladboll» er i alle fall? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...