Paneera Skrevet 7. september #20161 Del Skrevet 7. september Cid skrev (På 4.9.2024 den 15.25): Denne var god 😋 Var innom Extra, Kiwi, Mega og Rema i dag, ingen hadde den ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #20162 Del Skrevet 9. september Noen som har smakt redbull iced berries and cream og cotton Candy? Er det den samme? Designet er jo det samme ser det ut som på boksen. Og de som har smakt den som heter cotton Candy sier den smaker blått godteri og det gjorde iced berries også syns jeg, Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. september #20163 Del Skrevet 10. september (endret) Artikkel i Dagbladet om nye matvarer: https://dinside.dagbladet.no/fritid/er-du-klar-for-dette/81895861 😊 Ikke veldig mye som ikke er nevnt, men den grønnsaksposteien så interessant ut. Får se om den er uten melk (tåler ikke). Ikke krise om den er det for meg da, er ikke såå gira, men ok 🤪😊 Ketsjupen med pickles kommer jeg også mulig til å prøve, men den er delt før her 😊 Endret 10. september av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 11. september #20164 Del Skrevet 11. september Fant både knatter (med lakris og bringebær) og Brookies på Spar idag! Har allerede prøvesmakt og kommer nok til å kjøpe begge igjen Veldig gode! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. september #20165 Del Skrevet 11. september (endret) Kjøpt de nye dadlene med smak av havrekuler, og de var gode. Blir gjenkjøp, men de med karamell (peanøttsmør) fra samme merke er enda favoritten. 😋 Disse smaker virkelig som de havrekulene, med både smak av havre, kokos, kakao og fett, samt litt kaffe. Jeg fant de på Meny. De hadde de ikke i går, så tipper de er rundt hjørnet i ulike butikker. Kiwi hadde dem ikke, men vet ikke om de skal få dem eller ei. Edit: la ved bilde av de nye jeg prøvde idag, så det er lettere å forstå hvilke jeg mener. Endret 11. september av Daisy-love La til bilde av de nye jeg prøvde idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. september #20166 Del Skrevet 11. september Daisy-love skrev (1 time siden): Kjøpt de nye dadlene med smak av havrekuler, og de var gode. Blir gjenkjøp, men de med karamell (peanøttsmør) fra samme merke er enda favoritten. 😋 Disse smaker virkelig som de havrekulene, med både smak av havre, kokos, kakao og fett, samt litt kaffe. Jeg fant de på Meny. De hadde de ikke i går, så tipper de er rundt hjørnet i ulike butikker. Kiwi hadde dem ikke, men vet ikke om de skal få dem eller ei. Er det den med «cookie dough»? Har prøvd å søke opp pakken, men finner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #20167 Del Skrevet 11. september Daisy-love skrev (På 10.9.2024 den 7.07): Artikkel i Dagbladet om nye matvarer: https://dinside.dagbladet.no/fritid/er-du-klar-for-dette/81895861 😊 Ikke veldig mye som ikke er nevnt, men den grønnsaksposteien så interessant ut. Får se om den er uten melk (tåler ikke). Ikke krise om den er det for meg da, er ikke såå gira, men ok 🤪😊 Ketsjupen med pickles kommer jeg også mulig til å prøve, men den er delt før her 😊 Den er med melk. Anonymkode: b4717...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. september #20168 Del Skrevet 11. september Sally-Go-Round skrev (2 timer siden): Er det den med «cookie dough»? Har prøvd å søke opp pakken, men finner ikke. Dette er den nye jeg prøvde idag. Den med Cookie dough er fra «True Dates» eller noe sånt. Rema og Normal har det merket, og Norgesgruppen og Coop har «Dave & Jon’s» . Er sistnevnte som har den med karamell (peanøttsmør) som jeg liker best. «True dates» har også en med peanøttsmør da, som heter «peanut butter», samt både sure cola og fersken, så det er litt å gå i surr i hvilken som har hvilken av merkene 🤪🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. september #20169 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er med melk. Anonymkode: b4717...a2c Takk, da utgår den, og det går egentlig helt fint. Så litt interessant ut, men det er andre jeg kan ha 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. september #20170 Del Skrevet 11. september Jadasikkert29 skrev (5 timer siden): Fant både knatter (med lakris og bringebær) og Brookies på Spar idag! Har allerede prøvesmakt og kommer nok til å kjøpe begge igjen Veldig gode! Var brookies kjekskonsistens eller kakekonsistens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 11. september #20171 Del Skrevet 11. september Daisy-love skrev (4 timer siden): Kjøpt de nye dadlene med smak av havrekuler, og de var gode. Blir gjenkjøp, men de med karamell (peanøttsmør) fra samme merke er enda favoritten. 😋 Disse smaker virkelig som de havrekulene, med både smak av havre, kokos, kakao og fett, samt litt kaffe. Jeg fant de på Meny. De hadde de ikke i går, så tipper de er rundt hjørnet i ulike butikker. Kiwi hadde dem ikke, men vet ikke om de skal få dem eller ei. Edit: la ved bilde av de nye jeg prøvde idag, så det er lettere å forstå hvilke jeg mener. Disse er gode ja! Jeg liker ingen av de med cookie dough eller peanut butter, men disse var knall! Liker egentlig bare de sure, fizzy bottles og sur cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 11. september #20172 Del Skrevet 11. september Paneera skrev (13 minutter siden): Var brookies kjekskonsistens eller kakekonsistens? Begge! Litt crispy på toppen og myk og saftig under 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. september #20173 Del Skrevet 11. september Jadasikkert29 skrev (1 minutt siden): Begge! Litt crispy på toppen og myk og saftig under 😃 Gleder meg som en unge til å smake! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. september #20174 Del Skrevet 11. september Rufs skrev (8 minutter siden): Disse er gode ja! Jeg liker ingen av de med cookie dough eller peanut butter, men disse var knall! Liker egentlig bare de sure, fizzy bottles og sur cola. Vi kan dele godtepose uten å krangle 🤪😅🤣 Jeg liker ikke noen av de sure nemlig 🤣 Men vi møtes her da, og enig i at disse var gode 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. september #20175 Del Skrevet 12. september Jeg har hatt en ekstremt dårlig dag, men den endte litt bedre med at jeg fant noen nyheter i butikken, Coop Extra. Og jeg bryr meg absolutt ikke om at det bare er torsdag, alle ble smakt på 😅 Maarud Creamy Onion: smaker vel ganske som sour creme & onion. Er ho godt, men tror jeg liker formen med de små rillene til Maarud bedre. Denne creamy versjonen har de større, normale rillene. Freia Brownies: Disse var gode, er noe krunsj i, som egentlig smaker som melks glasur, litt for mye sukker 😅 men smaken er ellers grei, myk i konsistensen. Freia Brookies; Denne var smakløs. Den smaker søt og kake, men hadde ikke kjekt verken kjeks eller brownie fra den. Søt. Den er myk som den andre, men litt hardere ytre. Knatter Bringebær og lakris; Lakris er salt lakris. Bringebær var god. Nå så jeg ikke på prisen, men slike små poser pleier ikke være verd prisen 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #20176 Del Skrevet 12. september Fant Skyr naturell i stor boks på Rema i dag. Har savnet den siden den forsvant fra hyllene for noen år siden, håper den blir denne gangen. Anonymkode: 34ed3...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #20177 Del Skrevet 12. september Jadasikkert29 skrev (På 11.9.2024 den 14.15): Fant både knatter (med lakris og bringebær) og Brookies på Spar idag! Har allerede prøvesmakt og kommer nok til å kjøpe begge igjen Veldig gode! Hvor i butikken fant du brookies? Ligger de sammen med kjeks? Anonymkode: f2459...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 12. september #20178 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor i butikken fant du brookies? Ligger de sammen med kjeks? Anonymkode: f2459...716 Det er ikke alle butikker som har dem enda. Ingen butikker i "bygda", måtte til storbyen i nærheten. Fant den på en Coop Extra, sammen med sjokoladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 13. september #20179 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor i butikken fant du brookies? Ligger de sammen med kjeks? Anonymkode: f2459...716 Ja ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 13. september #20180 Del Skrevet 13. september Paneera skrev (14 timer siden): Det er ikke alle butikker som har dem enda. Ingen butikker i "bygda", måtte til storbyen i nærheten. Fant den på en Coop Extra, sammen med sjokoladene Jeg fant på "bygda" så dette varierer veldig altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå