Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Milk1_grande.jpg.webp.40c1e0e870220343177110ddfc7ccd2a.webp

Fant slike på Normal, bare at de heter noe annet (fant ikke bilde av de Normal har). På Normal heter de Bottom Bites, og de hadde tre ulike typer: melkesjokolade, hvit sjokolade og mørk sjokolade.

Synes de var grei. Spiser de lett, men blir ikke gjenkjøp med mindre jeg finner et annet merke å prøve. Jeg elsker jo sjokoladebunnen i kjeksis, men disse var dessverre ikke like god.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke en nyhet såvidt jeg vet, men jeg husker i en annen tråd (finner den ikke!) så var det mange som savnet Timotei shampoo.

De selger den på Sparkjøp!!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke nyhet-nyhet men de påstår det er nytt.

Picnic skinke i rund boks. Er det meningen at det skal se ut som hundemat? Konsistensen var helt grusom! Det så ut som blanding av våtfór og tunfisk på boks. Kornete/smuldrete/most. Ikke samme konsistens som vanlig picnicskinke. 

Kommer ikke til å kjøpe igjen. Smakte ikke på den, gikk rett i søpla.

Var jeg bare uheldig med boksen?

Anonymkode: 5458d...e65

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke nyhet-nyhet men de påstår det er nytt.

Picnic skinke i rund boks. Er det meningen at det skal se ut som hundemat? Konsistensen var helt grusom! Det så ut som blanding av våtfór og tunfisk på boks. Kornete/smuldrete/most. Ikke samme konsistens som vanlig picnicskinke. 

Kommer ikke til å kjøpe igjen. Smakte ikke på den, gikk rett i søpla.

Var jeg bare uheldig med boksen?

Hvor i landet fant du den?

Har lett i et par måneder uten å finne den her i nordvest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (38 minutter siden):

Hvor i landet fant du den?

Har lett i et par måneder uten å finne den her i nordvest..

Trondheim, coop obs

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

applestories skrev (4 minutter siden):

Denne har jeg ikke sett før. Fant på en  Rema i Romsdalen.

20240802_202113.thumb.jpg.1dd7655cf187ac32669849c94b59b95f.jpg

Vet denne finnes i rød variant..men ser ut som de har "oppfunnet" ny..men tilsatt hav salt...så orginalt 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, denne er vel ikke så ny lenger nå, men prøvde den der Hockey Pulver isen her om dagen. Ikke min tekopp, må jeg innrømme. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (På 2.8.2024 den 20.24):

Denne har jeg ikke sett før. Fant på en  Rema i Romsdalen.

20240802_202113.thumb.jpg.1dd7655cf187ac32669849c94b59b95f.jpg

Måtte prøve en i dag,selv om jeg egentlig syns den havsalt i sjokolade-smaken er veldig brukt opp... Kostet bare 29,90 også, på Rema. Grei smak,spiser nok opp plata,men blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Måtte prøve en i dag,selv om jeg egentlig syns den havsalt i sjokolade-smaken er veldig brukt opp... Kostet bare 29,90 også, på Rema. Grei smak,spiser nok opp plata,men blir ikke gjenkjøp.

Her merket vi ikke noe til saltet. Helt ok, men kjøpes ikke igjen da det er mye som er bedre. Kostet 46,90 da jeg kjøpte på lørdag, så den koster vel minst det når tilbudet på Nidar-plater er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Samme her. Spiser den opp, men kjøper ikke på nytt. Bedre uten saltet.

applestories skrev (20 timer siden):

Her merket vi ikke noe til saltet. Helt ok, men kjøpes ikke igjen da det er mye som er bedre. Kostet 46,90 da jeg kjøpte på lørdag, så den koster vel minst det når tilbudet på Nidar-plater er over.

Jeg derimot merket saltet alt for mye 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på Kiwi i dag, kostet 29,90 for 100 gram. Ser god ut, ikke smakt ennå.

familia-web-uai-1032x1032.thumb.webp.7f730175115eae96fe50a1fba2afbded.webp

Er det forresten noen som kan forklare meg hvordan redigere bildestørrelse når jeg skriver fra mobil og nettbrett? :klo:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (7 timer siden):

Fant denne på Kiwi i dag, kostet 29,90 for 100 gram. Ser god ut, ikke smakt ennå.

familia-web-uai-1032x1032.thumb.webp.7f730175115eae96fe50a1fba2afbded.webp

Er det forresten noen som kan forklare meg hvordan redigere bildestørrelse når jeg skriver fra mobil og nettbrett? :klo:

Jeg har smakt denne, synes den var kjedelig og litt for seig i konsistensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å vente, måtte prøve med en gang:

Stratos med nøtter og havsalt; den var god. Synes det var en fin balanse av nøtter og salt sammen med sjokolade. MEN det kjennes kanskje feil å ha dette i kombinasjon med Stratos, eller bare Nidar sjokolade i seg selv. Det smaker godt, men også kanskje litt feil… Walters Mandler forblir nok favoritten av nøtter og havsalt kombinasjonen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (7 timer siden):

Ventetilfreddan på Instagram har lagt ut denne. Den nederste burde man vel nesten sett komme.

Screenshot_20240813_220909_Instagram.thumb.jpg.d0537ce41bfcdc8e1cfd95161308d253.jpg

Ooo😍 Barebells chocolate ball!

Ellers er jeg visst såpass emojiskada at jeg bare: «rompe-energy drink»?!:hæ:

😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
svartkatt skrev (På 9.3.2024 den 19.17):

Hjertegrandiosaen var god. Er annerledes bunn, om noen ikke har fått det med seg. Hadde greid meg med en rund kant, men hjertekanten gjorde det enkelt å dele i 12 stykker. Synes stykkestørrelsen ble litt for stor når den var delt i seks.

Og produsenten sparer penger. Et hjerte har et begrenset areal i forhold til normalen..

Anonymkode: 7473c...9d6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (22 timer siden):

Klarte ikke å vente, måtte prøve med en gang:

Stratos med nøtter og havsalt; den var god. Synes det var en fin balanse av nøtter og salt sammen med sjokolade. MEN det kjennes kanskje feil å ha dette i kombinasjon med Stratos, eller bare Nidar sjokolade i seg selv. Det smaker godt, men også kanskje litt feil… Walters Mandler forblir nok favoritten av nøtter og havsalt kombinasjonen. 

Jeg må ha fått en feilproduksjon, synes den smakte absolutt null salt - og mye mindre enn den røde stratosen (som jeg digger). Blir ikke gjenkjøp her.

Anonymkode: 971bd...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er treg men da er Cotton Candy druene endelig i butikken igjen! :) Regner med Autumn Crisp er rett rundt hjørnet, på min lokale Bunnpris reklamerte de for Autumn Crisp men den var ikke blant druene enda, så kommer vel inn snart. 

Anonymkode: f64e5...e05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig jeg er treg men da er Cotton Candy druene endelig i butikken igjen! :) Regner med Autumn Crisp er rett rundt hjørnet, på min lokale Bunnpris reklamerte de for Autumn Crisp men den var ikke blant druene enda, så kommer vel inn snart. 

Anonymkode: f64e5...e05

Har du smakt de nye Strawberry Grapes fra cevita? Syyykt gode!! Håper de ikke forsvinner fra butikkene med det første 🤤

Anonymkode: be87c...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...