Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

shopping.jpeg.cea479a3de4a02cc1967be41dbae4c43.jpeg

Fant disse på Meny og Normal. Har ikke sett disse tidligere. Likte de veldig godt!

Normal hadde også en med blåbær og banan, men den var jeg ikke så fan av.

Anonymkode: 423fc...2c5

Må testes! Jeg liker ikke de blå/gule, men de vanlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superchips med pepper og sitron kjøpt på meny (47kr 🫣). Jeg likte den veldig godt. Ikke veldig mye sitron, men litt. Limited edition, så blir tross prisen å kjøpe ett par poser for å ha. Ikke funnet på alle Meny-butikker jeg har vært innom, men håper å finne igjen. 

IMG_3999.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (12 timer siden):

Skulle inn å poste de samme 🤣😋

De er nye ifølge Bama, og var gode. Var som å spise jordbær i drueform så litt uventet smak. Mer friskt enn søtt. 

Muligens nye på Bama, men Coop (mener jeg det var) hadde for noen år siden. Husker dem som veldig gode - må ut på jakt! :) 

Daisy-love skrev (42 minutter siden):

Superchips med pepper og sitron kjøpt på meny (47kr 🫣). Jeg likte den veldig godt. Ikke veldig mye sitron, men litt. Limited edition, så blir tross prisen å kjøpe ett par poser for å ha. Ikke funnet på alle Meny-butikker jeg har vært innom, men håper å finne igjen. 

IMG_3999.jpeg

Enig, kjempegodt!

Anonymkode: fff2e...c46

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (20 timer siden):

Nye druer er observert på en Spar. Tror i det minste de er nye; Røde «jordbær» druer. Aldri hørt om. Cevita merke om jeg husker riktig. Når jeg ser bilde er de vel kanskje mer blå enn røde 😅

Høres jo veldig godt ut, men må prøve lykken på en Kiwi eller Meny isteden, da Spar ikke er enkel å komme seg til 😅

Så noen på TikTok som hadde funnet

IMG_9955.jpeg

Helt nydelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 time siden):

Helt nydelige!!

Jeg må bare si at dette her forstår jeg ikke helt😂 Hvorfor ikke bare kjøpe jordbær om man har lyst på jordbær? 

Blir nok å prøve en gang bare fordi det er litt gøy, men ser ikke for meg at dette er noe man kjøper flere ganger:p 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (4 timer siden):

Jeg må bare si at dette her forstår jeg ikke helt😂 Hvorfor ikke bare kjøpe jordbær om man har lyst på jordbær? 

Blir nok å prøve en gang bare fordi det er litt gøy, men ser ikke for meg at dette er noe man kjøper flere ganger:p 

Jeg kjøpte en pakke på tilbud på Spar i dag, men druene var små og smaken helt grei. Foretrekker søte. grønne druer, men det var gøy å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/10/2024 at 5:49 PM, Ariana807 said:

Nye druer er observert på en Spar. Tror i det minste de er nye; Røde «jordbær» druer. Aldri hørt om. Cevita merke om jeg husker riktig. Når jeg ser bilde er de vel kanskje mer blå enn røde 😅

Høres jo veldig godt ut, men må prøve lykken på en Kiwi eller Meny isteden, da Spar ikke er enkel å komme seg til 😅

Så noen på TikTok som hadde funnet

IMG_9955.jpeg

Dette var digg! Etter den første mindfucken er det jo veldig stas. De kommer vi absolutt til å kjøpe igjen. 😃

Jeg kjøpte de på Meny, het "Straw-grape", samme merke. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant «Straw Grape» på Meny. Dårlige druer, for mange var myke og alt for overmodne, og tror det nesten ser ut som spindelvev i klasen 😳 (sikkert noe annet, men ser ikke akkurat bra ut).IMG_9976.thumb.jpeg.4d34baec80d080bcc76a17f3fff2b203.jpeg

Men smakte på noen av druene som var spiselige. Og det smaker druer, men har en jordbær aktig sluttsmak. Gode, men for vanskelige å få tak i til at de er noe mer enn bare ok 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ariana807 skrev (14 timer siden):

Fant «Straw Grape» på Meny. Dårlige druer, for mange var myke og alt for overmodne, og tror det nesten ser ut som spindelvev i klasen 😳 (sikkert noe annet, men ser ikke akkurat bra ut).IMG_9976.thumb.jpeg.4d34baec80d080bcc76a17f3fff2b203.jpeg

Men smakte på noen av druene som var spiselige. Og det smaker druer, men har en jordbær aktig sluttsmak. Gode, men for vanskelige å få tak i til at de er noe mer enn bare ok 😅

https://www.mattilsynet.no/mat-og-drikke/forbrukere/frukt-baer-og-gronnsaker-bor-skylles-eller-kokes

Anonymkode: 0b2a3...7fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Ariana807 said:

Vasking hjelper ikke på overmodne druer 🤔

Jeg syntes det kan hjelpe litt hvis de får ligge i iskaldt vann en stund! Min erfaring er at noen ganger når jeg får druer jeg først syntes er overmodne så er det heller at de har mistet mye væske 😀

Anonymkode: 5bd97...0da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

startchocgobananas500gpackshot_print3500x26231_large.thumb.jpg.41731400b1902d4f7989749d72f5c71d.jpg

Måtte smake denne også 😊 Kjøpt på Coop Obs. Ikke en dominerende banansmak (men den merkes), noe som var midt i blinken for meg. Blir nok ikke gjenkjøp, foretrekker den blå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

450077009_904042848434974_20563386677391

Jeg fant Tørst Mojito Energidrikk på Europris. Den var faktisk veldig god. Smakte som en helt grei alkoholfri mojito. Terningkast 5. Så prøvde jeg å ta i hvit rom... det var en dårlig idé... Smaken kræsjet med hvit rom av en eller annen rar grunn og det ble helt grusomt. Jeg har lyst til å kjøpe en til og prøve vodka neste gang og se om det også kræsjer. 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Popc0rn said:

Jeg fant Tørst Mojito Energidrikk på Europris. Den var faktisk veldig god. Smakte som en helt grei alkoholfri mojito. Terningkast 5. Så prøvde jeg å ta i hvit rom... det var en dårlig idé... Smaken kræsjet med hvit rom av en eller annen rar grunn og det ble helt grusomt. Jeg har lyst til å kjøpe en til og prøve vodka neste gang og se om det også kræsjer. 😅

Hvor fikk du kjøpt den? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, Fjugur said:

Europris stod det... 

Herregud 🤣 jeg leste teksten 3 ganger uten å se det 🤣

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 21.51):

shopping.jpeg.cea479a3de4a02cc1967be41dbae4c43.jpeg

Fant disse på Meny og Normal. Har ikke sett disse tidligere. Likte de veldig godt!

Normal hadde også en med blåbær og banan, men den var jeg ikke så fan av.

De her skal ikke inn i mitt hjem igjen, de var aaaaaaaltfor gode 🙃

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (10 timer siden):

Er den med eller uten sukker? Så god ut 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (13 timer siden):

Er den med eller uten sukker? Så god ut 😋

Med sukker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...