Tabris Skrevet 29. februar 2024 #19441 Del Skrevet 29. februar 2024 De hadde smaksprøver i butikken på den BBQ-chipsen fra Maarud. Tok to chipsbiter og ble småkvalm. Fæl ketchupsmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 29. februar 2024 #19442 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) Da har jeg prøvd noen nyheter. Skyr med bringebær og lakris, smaker som andre har skrevet før i denne tråden, mest bringebær. Det er nok et hint av lakris der en plass, og yoghurten i seg selv var god. Men for meg blir det feil markedsføring å kalle dette en bringebær- og lakrisyoghurt. Synd, hadde håpet at den smakte mer som bringebærlakris. Den hadde jo egentlig et veldig fint potensiale. Jeg tok meg en lakrisbit jeg hadde liggende mens jeg spiste yoghurten, og det ble veldig godt. Og yoghurten var som sagt god i seg selv. Fyldig og kremete, med god smak av søtlig bringebær. Jeg kjøper den sikkert igjen om jeg får lyst på bringebær-skyr. Maarud cheddar og chili osteringer hadde en god sting av chili. Den var overraskende positiv, for jeg har ikke smakt potetgull som har klart å balansere chili på den måten før. Men jeg fikk ikke helt til den cheddar-smaken. Den ble liksom litt kvalmende. Jeg fikk riktignok spist opp posen i løpet av helgen, men det blir ikke gjenkjøp. Solo super ananas og grapefrukt blir ikke gjenkjøp. Jeg ga den en sjanse, siden så mange her i tråden har skrevet at den var god, men jeg hadde uansett ikke helt troa på den. Jeg syns grapefrukt smaker beskt, så beskt at det kjennes ut som at tunga blir tørr. Og akkurat det samme skjedde da jeg drakk brusen. Først kom en god smak av ananas, men så slo den beske smaken inn og ble for overveldende. Crispy sticks fra Prior var ganske god. Serverte det med små tacolefser, guacamole, salat, rødløk, granateplekjerner, ost og mango habanero salsa, og det var en god kombinasjon iallfall. Greit alternativ til en rask lettvintmiddag innimellom, da det bare var å slenge dem i airfryeren. Endret 29. februar 2024 av Kinder Endret noen ord 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19443 Del Skrevet 29. februar 2024 SoftKitty skrev (21 timer siden): Smaker det plomme og kirsebær eller noe annet? Mest plomme eller mest kirsebær? Merket ikke noe kirsebær i det hele tatt. Trodde bare de het det fordi de er på størrelse med cherrytomater ... Spar har hatt dem en stund, og jeg har kjøpt flere ganger. Jeg synes det er gode, men jeg er ikke så glad i plommer. Steinen sitter ikke fast inni som på vanlige plommer, så de er lettere å spise, ellers tror jeg ikke det er så stor forskjell. Anonymkode: c2542...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 29. februar 2024 #19444 Del Skrevet 29. februar 2024 Kinder skrev (8 timer siden): Da har jeg prøvd noen nyheter. Skyr med bringebær og lakris, smaker som andre har skrevet før i denne tråden, mest bringebær. Det er nok et hint av lakris der en plass, og yoghurten i seg selv var god. Men for meg blir det feil markedsføring å kalle dette en bringebær- og lakrisyoghurt. Synd, hadde håpet at den smakte mer som bringebærlakris. Den hadde jo egentlig et veldig fint potensiale. Jeg tok meg en lakrisbit jeg hadde liggende mens jeg spiste yoghurten, og det ble veldig godt. Og yoghurten var som sagt god i seg selv. Fyldig og kremete, med god smak av søtlig bringebær. Jeg kjøper den sikkert igjen om jeg får lyst på bringebær-skyr. Maarud cheddar og chili osteringer hadde en god sting av chili. Den var overraskende positiv, for jeg har ikke smakt potetgull som har klart å balansere chili på den måten før. Men jeg fikk ikke helt til den cheddar-smaken. Den ble liksom litt kvalmende. Jeg fikk riktignok spist opp posen i løpet av helgen, men det blir ikke gjenkjøp. Solo super ananas og grapefrukt blir ikke gjenkjøp. Jeg ga den en sjanse, siden så mange her i tråden har skrevet at den var god, men jeg hadde uansett ikke helt troa på den. Jeg syns grapefrukt smaker beskt, så beskt at det kjennes ut som at tunga blir tørr. Og akkurat det samme skjedde da jeg drakk brusen. Først kom en god smak av ananas, men så slo den beske smaken inn og ble for overveldende. Crispy sticks fra Prior var ganske god. Serverte det med små tacolefser, guacamole, salat, rødløk, granateplekjerner, ost og mango habanero salsa, og det var en god kombinasjon iallfall. Greit alternativ til en rask lettvintmiddag innimellom, da det bare var å slenge dem i airfryeren. Lurer på om jeg fikk en «feilblanding» for min skyr med lakris og bringebær smakte mye mer lakris enn jeg trodde. Synes den var god. Har også smakt den med banan og pasjonsfrukt. Smakte klart pasjonsfrukt og litt banan, kanskje litt søtere enn jeg foretrekker. Ellers har jeg smakt Biola yoghurt med mango og gurkemeie, mild og rund i smaken med et lite «sting» av gurkemeie. Hadde ikke trodd jeg kom til å Like denne så godt, men ble positivt overrasket. Også har jeg nettopp fått levert stor skyr med jordbær og rabarbra. Er denne smaken ny eller bare at den er stor? Pleier som regel å være veldig glad i smaker med rabarbara da jeg liker ting med litt syre. Så jeg er spent . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19445 Del Skrevet 29. februar 2024 On 2/28/2024 at 4:23 PM, Agathe said: Denne var veldig god, men også veldig mektig Whaat, hvor har du funnet denne? 🥹 Jeg må ut og lete, hvor i butikkene står den plassert? Jeg fant endelig hockey pulver-isen, den var goood 😍 Kan godt tro på at isen i seg selv var litt daff, men syns den var bra balansert mot den sterke lakrissmaken. Nam ass, håper den kommer i 10-pakk. Anonymkode: dac5f...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. februar 2024 #19446 Del Skrevet 29. februar 2024 Det er så rart hvor annerledes oppfatning man har av hva diverse produkter smaker! For eksempel produkter med sammensatte smaker. Er nesten så jeg ikke skjønner det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 29. februar 2024 #19447 Del Skrevet 29. februar 2024 On 2/28/2024 at 4:23 PM, Agathe said: Denne var veldig god, men også veldig mektig Ja, den var mektig og også ganske syrlig. Synes konsistensen var litt rart da jeg smakte prøvesmakte fra kasserollen, men ble bedre fra tallerken. Likevel - denne har et stort minus ved at den ikke har noe rømmefett på toppen. Det burde den hatt, så den skiller seg mer ut fra Tines. Synes det er best når grøten er litt mildere, samtidig som det er kraftig rømmesmak på fettet på toppen. Så denne blir nok ikke gjenkjøpt hos meg. Da koker jeg heller egen grøt, det er jo egentlig nokså enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19448 Del Skrevet 29. februar 2024 Johan uten land skrev (1 time siden): Ja, den var mektig og også ganske syrlig. Synes konsistensen var litt rart da jeg smakte prøvesmakte fra kasserollen, men ble bedre fra tallerken. Likevel - denne har et stort minus ved at den ikke har noe rømmefett på toppen. Det burde den hatt, så den skiller seg mer ut fra Tines. Synes det er best når grøten er litt mildere, samtidig som det er kraftig rømmesmak på fettet på toppen. Så denne blir nok ikke gjenkjøpt hos meg. Da koker jeg heller egen grøt, det er jo egentlig nokså enkelt. Hvordan er den i forhold til Fjordlands? Jeg syns den er god,og innbiller meg at den også er billigere enn noe det står "Røros" på ..... Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 1. mars 2024 #19449 Del Skrevet 1. mars 2024 Butter skrev (5 timer siden): Lurer på om jeg fikk en «feilblanding» for min skyr med lakris og bringebær smakte mye mer lakris enn jeg trodde. Synes den var god. Har også smakt den med banan og pasjonsfrukt. Smakte klart pasjonsfrukt og litt banan, kanskje litt søtere enn jeg foretrekker. Ellers har jeg smakt Biola yoghurt med mango og gurkemeie, mild og rund i smaken med et lite «sting» av gurkemeie. Hadde ikke trodd jeg kom til å Like denne så godt, men ble positivt overrasket. Også har jeg nettopp fått levert stor skyr med jordbær og rabarbra. Er denne smaken ny eller bare at den er stor? Pleier som regel å være veldig glad i smaker med rabarbara da jeg liker ting med litt syre. Så jeg er spent . Da håper jeg at den feilblandingen egentlig er riktig blandet, og at jeg har kjøpt den som var feil blandet😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 1. mars 2024 #19450 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Kinder skrev (8 timer siden): Da håper jeg at den feilblandingen egentlig er riktig blandet, og at jeg har kjøpt den som var feil blandet😅 Men alle jeg har hørt snakke om den har fortalt at de nesten ikke kjenner lakrissmaken, så jeg ble så overrasket da jeg kjente den så godt. Så jeg er den eneste jeg vet om som virkelig har kjent den 😅. Men jeg kan jo ha vært preget av at jeg trodde jeg nesten ikke skulle kjenne den…🙄 Endret 1. mars 2024 av Butter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. mars 2024 #19451 Del Skrevet 1. mars 2024 18 hours ago, Butter said: Lurer på om jeg fikk en «feilblanding» for min skyr med lakris og bringebær smakte mye mer lakris enn jeg trodde. Synes den var god. Har også smakt den med banan og pasjonsfrukt. Smakte klart pasjonsfrukt og litt banan, kanskje litt søtere enn jeg foretrekker. Ellers har jeg smakt Biola yoghurt med mango og gurkemeie, mild og rund i smaken med et lite «sting» av gurkemeie. Hadde ikke trodd jeg kom til å Like denne så godt, men ble positivt overrasket. Også har jeg nettopp fått levert stor skyr med jordbær og rabarbra. Er denne smaken ny eller bare at den er stor? Pleier som regel å være veldig glad i smaker med rabarbara da jeg liker ting med litt syre. Så jeg er spent . Oh, den Biolaen vil jeg smake! Så lenge den ikke er noe sånn 0% greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 1. mars 2024 #19452 Del Skrevet 1. mars 2024 Rufs skrev (1 time siden): Oh, den Biolaen vil jeg smake! Så lenge den ikke er noe sånn 0% greier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #19453 Del Skrevet 1. mars 2024 Fazer is med både dumle og tyrkisk pepper får 10/10 for innhold. Tyrkisk pepper isen var stappfull av lakris, og dumle isen hadde masse karamellsaus i midten. Savner alltid mer saus/biter når jeg kjøper is men disse hadde ikke spart på noe🤤 Anonymkode: e8215...271 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 1. mars 2024 #19454 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Whaat, hvor har du funnet denne? 🥹 Jeg må ut og lete, hvor i butikkene står den plassert? Jeg fant endelig hockey pulver-isen, den var goood 😍 Kan godt tro på at isen i seg selv var litt daff, men syns den var bra balansert mot den sterke lakrissmaken. Nam ass, håper den kommer i 10-pakk. Anonymkode: dac5f...475 Kjøpte på eurospar, der lå de i en egen kjøledisk på sånn lanseringstilbud. Så usikker på hvor de egentlig er plassert, regner med det blir sammen med de andre grøt og ferdigmaten Johan uten land skrev (16 timer siden): Ja, den var mektig og også ganske syrlig. Synes konsistensen var litt rart da jeg smakte prøvesmakte fra kasserollen, men ble bedre fra tallerken. Likevel - denne har et stort minus ved at den ikke har noe rømmefett på toppen. Det burde den hatt, så den skiller seg mer ut fra Tines. Synes det er best når grøten er litt mildere, samtidig som det er kraftig rømmesmak på fettet på toppen. Så denne blir nok ikke gjenkjøpt hos meg. Da koker jeg heller egen grøt, det er jo egentlig nokså enkelt. AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan er den i forhold til Fjordlands? Jeg syns den er god,og innbiller meg at den også er billigere enn noe det står "Røros" på ..... Anonymkode: 8738c...64f Jeg personlig syns at fjordland har ganske mye mel-smak, denne syns jeg var mer som en grøt man lager selv. Bortsett fra at man ikke får med fettet da. Kostet 69 kr, på tilbud 😒 så er nok betraktelig dyrere enn fjordland, men er 2-3 porsjoner i pakken. Endret 1. mars 2024 av Agathe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valiant Skrevet 1. mars 2024 #19455 Del Skrevet 1. mars 2024 Ludovica- skrev (På 24.2.2024 den 12.27): jeg pleide å være glad i grapesoda som barn. Den lysegule brusen. Kan den minne om den? Savner grapesoda, digget den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2024 #19456 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Jeg har smakt ny Biola yogurt i små begre med blåbær og acai, den var ikke dum, blir sikkert gjenkjøp Endret 1. mars 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #19457 Del Skrevet 2. mars 2024 Ny granola på coop, hadde også en type med pasjonsfrukt og appelsin Anonymkode: e8215...271 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. mars 2024 #19458 Del Skrevet 2. mars 2024 (endret) Fant et brød merket som nyhet på Coop i sag; Coop Småtrollbrød: 80% grovt brød, men uten korn. Jeg er dårlig på å få i meg grove brød. Jeg sliter med korn i brød (konsistens), og er ikke glad i smaken av alt annet enn loff. Er bittert og ikke godt. Derfor vil jeg nok ikke akkurat kalle dette brødet «godt», men det gikk ned, og det er grovt. Så jeg er fornøyd, kan godt kjøpe igjen. Santa Maria Lentil Pops Sour Creme & Onion; Jeg tenke når jeg sto på Meny at jeg burde ta med meg mer enn 1 pose, og jeg hadde riktig. Burde tatt med enn bare 1 pose. Denne var skikkelig digg 😋 Den minner om Kims French Fries Sour Creme & Onion. Masse god smak, krunsj, og herlig 👌🏻 De hadde den i smakene Jalapeno & Cheese og Sweet Chilli. Men jeg er ikke glad i sterk chips, det bare brenner 😅 kjøpte derfor bare en type. Endret 2. mars 2024 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #19459 Del Skrevet 2. mars 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Fazer is med både dumle og tyrkisk pepper får 10/10 for innhold. Tyrkisk pepper isen var stappfull av lakris, og dumle isen hadde masse karamellsaus i midten. Savner alltid mer saus/biter når jeg kjøper is men disse hadde ikke spart på noe🤤 Anonymkode: e8215...271 Hvor kjøpte du Dumle-isen? Har ikke sett den noen steder. Anonymkode: 24d93...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. mars 2024 #19460 Del Skrevet 2. mars 2024 Dumle is på boks; Denne var god. Kremet is, små sjokoladebiter, kanskje noe sjokolade og karamell biter (veldig bitte små så ikke godt å si) er strødd rundt i iskremen. Likt som for mange Ben&Jerry iskremer, har denne en karamell kjerne som går gjennom fra topp til bunn. Eller nesten fra toppen. Når jeg åpnet lokket så jeg ikke noe karamell i midten, men etter å ha tatt bor 1cm eller noe slikt fra toppen, ble den synlig. De har vært mer generøse med den kjernen i forhold til Ben&Jerry. Denne var god, kan godt finne på å kjøpe igjen 😄 For de som lurer; Jeg kjøpte denne på Rema1000, men har sett at Coop Mega også har dem. Mener at jeg også har sett den hos andre; jeg handler mye hos Extra og Kiwi, så mulig kanskje en eller begge disse butikkene også selger den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå